3.

13 1 0
                                    


Hát, igen. Megérkeztünk a versenyre. Miközben kikászálódtunk a kisbuszból, csodálkozva állapítottuk meg, hogy a tábor még csak a közelünkben sem lehet, ugyanis a járda mellett parkolt le a járgány.

- Nem értem, hol van maga a bejutás? – kérdezte értetlenül Dani.

- Azt majd megtudjátok – nézett ránk sejtelmesen a sofőr.

- Időben? – kérdeztem csípősen.

- Ne aggódjatok, előbb, mint a kísérőt kaptátok – nevetett, majd gyorsan vigyázba vágta magát, amikor Robi rápillantott.

- Na, akkor hogyan tovább? – nézett körbe Zorka.

Körülöttünk mindenki narancssárgába öltözve állt. Csodálkozva körbefordultam és megláttam, hogy a narancssárgák hátára a „szervező" felirat van festve.

- Mi ez, valami narancsok vonulata? – húzta össze a szemöldökét Dani.

- Persze, mi más lenne – vonta meg a vállát Boti.

Ezen vigyorogtunk egy jót, azonban abba kellett hagynunk, mert az egyik narancssárga ruhás elindult felénk.

- Ááá, a sötétkékek! – hallottuk az egyik szervezőt.

- Igen, szóval mit is kell csinálni? – érdeklődött Zorka.

- Most még semmit – mosolygott negédesen – az előttetek lévő csapat most búcsúzik a versenytől.

- Hogy mi? – kérdezte teljesen sápadtam Boti és Zorka egyszerre.

- Igen, a lilák estek ki – tette két kezét a tarkójára lazán vigyorogva.

Nyilván élvezte, hogy idegesíthet minket.

- Mi mikor kerülünk sorra a bejutáshoz? – kérdeztem higgadtan.

- Hamarosan megtudjátok – mondta, majd elkezdett a sofőrrel sugdolózni.

Sajnos nem hallhattuk mit beszélnek, mert túlságosan halkan tették, sőt, még a kezükkel el is takarták a szájukat, hogyha akármelyikünk érthetne is belőle valamit.

A feladatot még nem láttuk, csak egy borítékot a földön.

- Sötétkék csapat! – szólt végül a narancssárga ruhás szervező – 15 percetek van a feladat elvégzésére, amely most, indul!

- Szerintem a sötétkék borítéknak van köze hozzá – gondolkodott Dani, én viszont azonnal felkaptam és kinyitottam. Ez állt benne:

„Kedves versenyzők!"

„Itt van egy keresztrejtvény, mely nem más, mint egy hétköznapi feladvány, mégis nektek a bejutást jelenti."


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Nincs VisszaútDonde viven las historias. Descúbrelo ahora