part12

157 15 6
                                    

Tw Smut

O gün geldi...
Karl Jacobs'ın doğum günü, lanet olası 17. Yaş günü.

Siktir, kaçsam kim fark eder? Bu akşam resmen Trans bir kız ile seks yapacaktım. Lanet olsun. Bekaretimi kaybeicektim.

Tamam Sap, bu normal bisey. Sadece seks, bunu birçok insan yapıyor. Hem artık bakire bir sürtük olmicam.

Ne kadar Karl'ın sikimde zıplatıcak olsam ve bu garipte olsa bu normal bir şey değil mi, hem belki zevk alırım. Ne! Ne diyorum ben!?

NickMom:Nick!

-Efendim!

NickMom:Benim bu akşam bi isim var

-Tamam!

NickMom:Bu gece napıcan!

-Tek kalicam anne 17 yaşındayım farkındaysan, bir arkadaşımda kalicam

NickMom:Tamam sus hadi

Evet seks yapmaya son 5 saat...

Annem evden çıktı. Yatağa uzandım. Acaba aldığım hediyeyi beğenir mi? Eminim ona aldığım crop ile fotoğraflar çekip story aticak. Göremek için sabırsızlanıyorum...

Parti Julia'nin evinde ve ona yardıma etmeye söz verdim

Evin önüne geldim... aman tanrım bu ev çok güzel ve büyük

Julia:Hey, içeri gelsene

İçeri girdim. Aşırı büyüktü. Tüm evi siyah pembe balonlarla süslemisti. Parti play boy temalı olduğu için her yerde play bunny logosu vardı. Hatta cidden üzerinde play boy yazan bir şişme şato bile verdı. Enid'de gelmişti.

Enid:Naber

-İyi

Enid:Geceye hazır mısın?

Julia:Ne gecesi

Enid:Nick bu gece Karl ile yatıcak

-Şey...

Julia:AMAN TANRIM! İşte benim minik sürtüğüm

-Ben hala gerginim

Julia:Ah gergin olamana gerek yok sevgilim, zevk alacaksın ve çok sarhoş olacaksın.

-Nasıl?

Julia ile mutfağa girdik. Dolabı açtı ve iki sise meyveli votka, iki şişe sprite ve bir kase dolusu meyve çıkardı.

-Bu da ne?

Enid:Atom bombası tarifi

-Ne?

Julia:Bosver, Enid'in bulduğu saçma sapan bir isim

Enid:Gayet iyi bi kere

-İki şise votka fazla olmaz mı?

Julia:Bu yüzden adı atom

-Anlıyorum

Parti için atistirmaliklar hazırladık. Kart oyunları ve müzik vardı. Ayrıca bolca alkol. Bu gece zor geçecek gibi.

-Şey doğum gününe kimler geliyor?

Enid:Bizim sınıftaki herkes ve Karl'ın bir kaç arkadaşı.

-Kalabalığız...

Hava kararmıştı. Artık konuklar yavaştan geliyordu. Karl'ın bu partiden haberi yoktu ve onu buraya getirmek bana düşmüştü.

Güya evde bir kaç kişi ile biraz pasta yiyp kutu oyunu oynicaktik. Yani Karl öyle sanıyordu.

Good Boy/Karlnap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin