Biri deli gibi zile basıyo
Karl:Nick! Evde olduğunu biliyorum! Kapıyı aç!
Aralıksız zile basıyordu. En sonunda kapıyı açtım.
-Ne oldu?
Karl:Ne mi oldu? Bana bi açıklama borçlusun!
-Bağırma
İçeri aldım.
Karl:Neden? Sadece neden?
-Biz sadece eğleniyorduk! Ciddi değildik?
Karl:Ne... Sana aşıktım, Daniel Sana aşıktım
Karl dış kapıyı açtı
-Karl! Bunu demek istedim! Karl!
Çıkıp gitti...
Karl'a aşığım, Karl'a gerçekten aşık olmuştum...
Onu incitmek istememiştim. Galerim onun fotoğrafları ile doluydu, ona bir sürü pahalı hediyeler almıştım. Ona güzel lakaplar takmıştım. Bunun için mj...
Tüm gece bunu düşündüm.
Onunla bir ilişki nasıl olurdu? Sırrımı bilen tek o, tüm okul-buna annemde dahil-beraber olmamızı bekliyor ama bir yandan Ona güvenmiyorum. Daniel ile beraber iken benimle yatmisti. Ya banada bunu yaparsa? Beni aslında ben ile aldatmisti. Tanrım bu çok karışık...
Bir yanım onu arzuluyor diğer yanım güvenebileceğimden emin değil. Kalbini kırmisti. Aslında en başından beri amacım buydu. Ona acı çektirmek, ona umut verip bırakmak, kalbini kırmak. Daniel'in amacı buydu. Onun tüm güvenini ve aşk hayatını berbat etmek ve kalbini kırmak. Neden olsa o gey değildi değil mi? Ama bunu beklemiyordu, ona aşık olmuştu. Ona değer veriyordu. Onun kalbini kırmak ona haz vermemişti hatta tam tersi onu da uzmustu. Bunu hak ettimiyordu. O kesinlikle daha iyisine layıktı..
O bir erkeğe göre çok güzeldi. Komik biriydi, sempatik ve cana yakın bir insan. Onu seviyorum
Saat gece 00.48
Bu düşünceler kafamın içinde dönüp dolaşıp duruyor. Karl'ın yanına gidicem
Annem uyumustu. Evden çıktım. Babası uyankiti.
-Merhaba Bay Jacobs
KarlDad:Nick?
-Karl ile konusabilirmiyim?
Tam yerinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Boy/Karlnap
FanfictionYETİŞKILERE YÖNELJK CRIGE! cinsellik, madde kullanımı, Argo, Cinsel muhhabet içerir. klasik amerikan dizileri tadında iste