part24

49 6 5
                                    

Karl:Julia, ben eskisi kadar çekici değil miyim?

Julia:Ne,neden böyle düşünüyorsun?

Karl:...

Julia:Ne oldu?

Karl:Geçen Nick ile sevisjyorduk ve onun sertlesmedigini fark ettim

Julia:Belki kısırdır ahahahahh

Karl:Julia! Hayir yani, seksten benim kadar zevk aliyormu bilmiyorum

Julia:Ha? Bak Bebeğim bazı erkekler serttir yani hemen azmaz onu kızıştırmqn lazım

Karl:Nasıl?

Julia:Ona fotoğraf gönder

Karl:Hmm, Peki

Julia:Ama bunu onunla bir konuş, sevgilin sonuçta

Karl:Peki haklısın

Karl bu konuşmayı bir süre düşündü. Resim atabilirdi... Ne yapabileceğini bir süre düşündü. En sevdiği pembe taşlı tanganin üzerine sevimli kedi kulakları takabilirdi. Yada kırmızı takımını giyebilirdi. En son karar üzerine dar bir crop-tişört altında minicik bir tanga giyme kararı aldı. Üzerini giyindikten sonra odasındaki ışıkları mor yaptı. Babası eve gelmeden önce bisey yapması gerekiyordu.

Kendini kayda alırken yeni aldığı oyuncağı çıkardı. Hiç oyuncakla kendini sikmemisti. Merak ediyordu. Oyuncağını almadan önce insanların nasıl yaptığını izlemişti. Çok heyecanlıydı. Oyuncağın ucuna kayganlaştırıcı döktüm ardından tüm bunları kayda alırken oyuncağı içine soktu. Çok zevkliydi. Oyuncağı vantuzu ile bir yere sabitlerken git gel yapmaya başladı. Zevk dolu inlemeler tüm odayı doldururken terden sırılsıklam olmuştu. Videoyu bitirdi ama eylemine devam etti. Sevgilisini aradı.

-Alo efendim bebeğim

Karl:Müsait misin?

-Evet evdeyim

Karl:Bekle~

Büyük sikli erkek arkadaşım🧡

Bebeğim
?

Bir video gönderildi

Nick Videoyu başlattı. Tahmin ediyordu ve tahmin ettigi olmuştu. Sevgilisin pornosuydu. Zevkten deliriyordu. İzlerken istemsizce gülümsedi.

-Ah, sevgilim benim, evine bir baskın Atsam nasıl olur

Nick'de Karl'ın ev anahtarı vardı. Evine gitti ve olabileceği en sessiz şekilde kapıyı açıp içeri girdi. Üst kata çıktıkça inleme seslerini duyuyordu. Hala devam ediyordu.

Karl:Ahh! Tanrım Hmm!

Nick kendini tutmaya çalıştı ama yapamadı.

-Ah bebeğim, ne yazık

Karl:Nick! Burda ne işin var

- Devam edeyim mi bebeğim?

Karl eli ile yüzünü kapattı. Terden sırılsıklam olmuştu.

Karl:Sappyy lütfen cikarmisin?

-Neden

Karl:Beni böyle görmeni istemiyorum

Good Boy/Karlnap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin