Jason

33 4 1
                                    

Liked by King_of_water, Bad_Boy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Liked by King_of_water, Bad_Boy., favorite/animal and 2345 innych Son_of.Zeus: imprezxa.

beauty.pipes: Jason, natychmiast przestańcie! Już jesteśmy! OTWIERAJ!!!

King_of_water: U-u-u Pipea sie denerwije...

wise&girl3: Percy!!!

King_of_water: oej, sry

death.Prince_: Jestem chyba najbardziej trzeźwy to Wam otworzę ;)

diamond'girl: Jesteś kochany Nico! <3

death.Prince_: Aww! :3

_favourite/animal: Ej, a jaa???

diamond'girl: Gdzie jesteś?!

Bad_Boy.: Przestraxyl sie cibie i est na suficie jako pajęk...

wise&girl3: FRANKU ZHANG, MASZ NATYCHMIAST ZMIENIĆ POSTAĆ BYLEBY NIE BYŁ TO PAJĄK!!!

Bad_Boy.: Nie buj sie obrionje cie!

King_of_water: Nie pozxwalaj sobje na za durzo luke... :|

wise&girl3: Bać to ja się zaraz będę waszych błędów ortograficznych...

_rara_: Ja i Thals już do was jedziemy i wam pomożemy girls :)

beauty.pipes: Przyda się pomoc bo Frank cały czas nie chce zejść z sufitu, a Luke i Percy zaczęli się bić... Pomijając, że Leo razem z Jasonem właśnie wysadzili klozet...

yourThals:): Oj... Będziemy za 3 minuty!

diamond'girl: Dzięki dziewczyny! <3

sunshine:boy: Nico! Czy nic ci nie jest?! Mam może przyjechać??? Ktoś jest ranny?

death.Prince_: Will, to tylko mała impreza...

_rara_: Mała impreza powiadasz... Oj Nico, Nico... Nie umiesz kłamać.

yourThals:): OMG! To miejsce wygląda jak pobojowisko! Co wy tam robiliście?!

wise&girl3: Dziewczyny plis... Reyna?

_rara_: Oczywiście!

_rara_: OGŁASZAM, ŻE IMPREZA ZAKOŃCZONA JEST NA-TYCH-MIAST! WSZYSCY DO SWOICH DOMÓW, ALBO PRZYPROWADZĘ CAŁY ODDZIAŁ!!!

diamond'girl: Dzięki! Nieźle wystraszyłaś Franka. Siedzi mi teraz na kolanach jako mały szczeniaczek... <3

_rara_: Nie ma za co :3

beauty.pipes: Zbieramy się? Chłopcy już w miarę ogarnięci.

wise&girl3: Tak. Do domu!

________________

Mam nadzieję, że się podobało. Plis dajcie gwiazdki i komentujcie, bo to naprawdę motywuje do dalszego pisania!

Buziaki <3,

Egipcjanka_xoxo



Instagram Percy'ego JacksonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz