Bölüm şarkısı- MaNga- Hint kumaşı
İlk tury kazanmıştık.
Savaş son dönemeçte santimlik fark atmıştı Yavuz'a."Sıradaki ikili! Baran Güneş ve Karan Gazel yerlerinizi alın!"
Bu motor yarışında hiçbirimizin umudu yoktu, hatta Karan bile kendine inanmıyordu.
Endişeyle Turan'a döndüm
"Kazanır mı? Baran çok hırslı duruyor?"
Turan sıkıntılı bi nefes alıp "Kazanırsa adak adarız."Arkamızda duran Nefes ve ona moral veren Fatih bu halimize güldüler.
"Yarış başlıyor!" Kayra'nın gür sesi kulaklarımıza ulaştı.
Karan deri ceketini denize verip motorunun yanına ilerledi.
Baran çoktan yarışın başlıyacağı noktada, hazır haldeydi."3" Bu yarış için kimse heyecanlı değildi.
"2" Ta ki,
"1" Baran ilk dakikada Karan'a yetişemeyene kadar.Bizim taraftan çığlıklar yükselmeye başladı.
Umudumuz yeşermişti mutlulukla arkamı dönüp Turan'ın boynuna atladım."Kazanma ihtimalimiz var! Gördün mü!?"
Sonrasında ne yaptığımı fark edip geri çekildim.
Turan anın verdiği şoktan çıkamamıştı, mırıltı şeklinde "Kazanma ihtimalimiz var." dedi.
Yarış esnasında biri telefonundan MaNga/Hint kumaşı şarkısını çalmaya başlamıştı.
Turan dakikalar sonra bana bakarak
"Gel incelediği yerden kopalım biz."Dediğinde yanından kaçar gibi uzaklaştım.
Kalp vardı bende!
Saniyeler geçmek bilmiyordu ki!
Karan herkesi şaşırtıp kazanmıştı.
Neşemiz yerindeydi 2'de 2 yapmış olmak mutlu etmişti.
Sırada Kaan ve Faruk vardı.
Mia Faruğa sarılmış kulağına bir şeyler fısıldıyordu.
Fatih rahat şekilde Nefese bakıyor,her sorusunu yanıtlıyordu.
Bir ara Nefes'in "Ben motor olsam bana biner miydin?" dediğini bile duymuştum.Kayra yeniden arazinin ortasına ilerledi.
"Kaan Turhan ve Ömer Faruk Duman motorlarınızı hazırlayın! Sıra sizde!"Faruk sevgilisi Mia yı bırakıp motorunu aldı.
Yarış için herkes hazırdı bunu da alırsak geceyi final ile kapatmamız kesindi."Hazır,3,2,1 Başla!"
Hızlı başlamışlardı.
Faruk geride gidiyordu yine de umutsuzluğa kapılmadık."Alır, başarır!" Mia'nın ani yükselen sesi korkutmuştu.
Nefes de Mia'ya katıldı "Eniştem be yaparr!"
İkisi de kesinlikle kafayı yemişlerdi.4. Turu tamamladıklarında Kaan önde gidiyordu.
Nefes,ben ve Turan'a kalmıştı bütün olay.
Yarış bitti.
Faruk kaybetmiş,yenilgiden dolayı düşmüş omuzlarıyla yanımıza geldi."Bu sefer olmadı ljubov moja." Mia kollarını açıp "Gel buraya çöpçü çocuk." dedi.
Aralarında garip iletişim kurmalarına son vermeyince ikili kafamı sağ çevirdim.
Çevirmez olaydım. Turan'ın bakışları üzerimdeydi."Naber? Bizde olur muyuz böyle?"
Peygamber sabrı diliyorum kendime."Canım sen çok ümitlenme 'valla' dedim de her an vazgeçebilirim."
Gülmeye başladı "Kız evi naz evi derlerdi de inanmazdım."
"Ne nazı lan?"
Şimdi bu kız olan Naz mıydı? Yoksa trip gibi olan naz mıydı?"Geçen evine gittiğim sarışın kız."
"Çüş gevşek!"
Yanıma gelip elini belime attı, kulağıma eğildi.
"Ne o? Kıskançlık mı var?"
"Senin yedi ceddine küfür ederim ama burası uygun değil."
Daha da sırnaştı."Naz yapan bir sen varsın."
"Bak şu an inandık."
"Kim kim inandınız?"
"Küllahım ve ben."
Kayra'nın yüksek sesi aramızda geçen konuşmayı böldü.
"Hilal Yırtıcı ve Nefes Akgüneş hazırlanın!"
Nefes Fatihe döndü.
"Ya kaybedersem? Ya sizi hayal kırıklığına uğratırsam? Yine hapse düşersek? Polis basarsa?"Ne konuşkan kızdı bu.
Fatih yavaşça Nefese güldü.
"Hepsine sen dönünce söz cevap vericem şimdi git Nefes seni bekliyorlar."Nefes motorunu alıp yanımızdan ayrıldı.
"Hazırsanız! 1,2,3 Başla!"
Dakikalar sonra benden önce olan son yarış başlamış oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutarsız Zamanlama (Texting 3)
CasualeElfin: motor yarışı takipçisiyim. (00.18) 519342****: bir gun benim de takipçim olursun rahat ol. (00.18) Elfin: Mükremin çıkma ihtimalin hala var. (00.18) 519342****: illa boydan mı istiyorsun Zeynep değilim Mükremin falan! (00.19) Elfin: kanıtla. ...