BÖLÜM 0.01

9 1 0
                                    

Eldivenlerini düzeltti. Derin derin nefes alıyor heyecanını gizleyemiyordu. Cebindeki bıçağı sıkıca tutarak yavaş adımlarla dağ evine ilerledi. Aylarca bu plan için çalışmıştı. Önceden girdiği dağ evinin  arka kapısını çoktan bozmuştu. Sessiz bir şekilde kapıyı açtı. Sessiz ama hızlı hareket etmesi gerekiyordu. Adımlarını kurbanının odası doğru attı. Kapıyı açarak yatakta yatan hiç bir şeyden habersiz kıza doğru ilerledi. İlerledikçe heyecanı daha da artıyor elleri titriyordu. Kurbanını saçından tuttu.

Saçından sürüklüyor kızın bağırmasını umursamıyordu. Planladığı yere geldi. Kızı sert bir şekilde bıraktı. Yüzünün aldığı şekle bakarken kahkahalarla gülmek istesede yapmadı. Kız hala bağırıyor ve ağlıyordu. Bir an önce susması gerekiyor diye düşündü.

Bıçağı daha da sıkı tutarak kızın boğazına batırdı. Kızın boğazından kanlar boşalırken derin bir nefes aldı. Çoktan öldürme arzusu açığa çıkmıştı. Kızın orta parmağını keserek yanına bıraktı. Arabasına ilerledi. Bagajı açtı. Fırçayı alarak kurbanın yanına doğru  adımladı. Gördüğü manzara için çok çalışmış ve plan kurmuştu. Kurbanın kanına batırdı aldığı fırçayı. Sanki ressammış gibi hissediyor daha da heyecanlanıyordu. Kanlanan fırçayla  duvara büyük harflerle yazı yazdı.
Fırçayı kurbanının yanına bırakarak eline tekrar bıçağı aldı. Kurbanın alnına iki harf kazıdı. Bıçağı güzelce temizledi. Arabasına ilerledi ve çalıştırdı. Radyodan müzik açarak olay yerinden uzaklaştı.

Müziğin sesini kıstı. Telefonu ile 911 aradı. Telefon açıldığında ses değiştirici cihazı telefona yaklaştırdı. "New Jersey eyaletinde bulunan ormanlık alandaki evde çığlık sesi duydum. " diyerek kapattı. Telefon kapanır kapanmaz müziği tekrar açtı. Çok mutluydu.

*
911 gelen aramayla olay yerine doğru harekete geçti. Çok geçmeden olay yerine gelen polisler dağ evini arasa da hiç birşey bulamadı. Evin etrafını ararken polis ekinden bir erkek memur bütün ekibi kurbanın yanına çağırdı.

İki ev arasında bulunan kurbanı gördüklerinde böyle bir şey beklediklerini hissettiler. Hemen olay yerinin işaretleyerek  duvardaki yazıyı fotoğraf çektiler. Kurbanın fotoğraflarını da çekerek FBI'dan dedektifler gelene dek beklediler.

*kurbanın bulunduğu yer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*kurbanın bulunduğu yer.

Hello ! Yeni bir kurgu ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz. Yazım hatalarım için şimdiden kusura bakmayın. 

SON VAKA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin