0.02

3 0 0
                                    

Dedektif olay yerine giderken oldukça sinirliydi. Gecenin 4 'ünde kaldırılmış ve New Jersey'e uçmak zorunda kalmıştı. Hotele gitmeye ,üzerini değiştirmeye bile fırsat verilmemişti. Arabasını durdurdu. Olay yerine doğru adımlarken isminin seslenilmesiyle arkasına döndü.

Karşısında gördüğü polis şefiydi.
"Merhaba, dedektif Brendon ben polis şefi drake earl. Cinayeti saat 2 sularında öğrendik. Biri arayarak haber verdi. Telefon sinyalinden bir şey çıkmadı maalesef. Buyurun beraber olay yerine geçelim." Diyen drake ile olay yerine doğru ilerledi.  Olay yerine geldiklerinde Brendon'ın beklediği böyle vahşi bir cinayet değildi. Yanındaki polisin uzattığı eldiveni alarak kurbanın yanına geçti. Boğazındaki bıçak özensiz saplanılmış diye düşündü. Sanki hemen ölsün ama acı içinde sürünsün istemiş gibiydi katil.

Alnındaki özensiz kazılmış harfe baktı. Bıçakla kazınmıştı. "GU " ne olabilir diye düşünsede bulamadı. Vücuduna göz gezdirdi. Darp izi görünmesede aklının bir köşesinde tecavüz olabilir düşüncesi vardı. Ama olmaya da bilirdi belki de New Jersey'e seri katil uğramış  olabilirdi çünkü duvardaki yazı bununla nitekim uyuyordu. Duvarda büyük harfler yazılmış yazı belki haberciydi.
 

Ding dong... Gelecek günahkârların eceli
Başlayacak azap günleri çalacak kapıyı kan arzulu gözleri.

Duvardaki yazıyı tekrar okudu. Anladığı bir kaç bir şey olsa da büroda kafa yormasının daha mantıklı olacağını düşündü. Drake' e dönüp "kurbanın otopsisini hemen yapın sonuçlar çıkınca ofise yollarsanız." Diyerek arabasına ilerledi.

*Brendon Dean'dan

Olay yerinden çıkmıştım. Hotele gitmem ve üstümü değiştirmem gerekiyordu ama vaktim yoktu. New Jersey'e gelirken seri katil vakasıyla uğraşacağımı düşünmemiştim. Basit bir cinayet vakası olduğunu zannediyordum. ama duvardaki yazı öyle olmadığını söylüyordu. Pek çok aklıma  takılan yer vardı. Mesala diyordu ki.   "çalacak kapıyı kan arzulu gözleri" dikkatimi çekmişti. Tekrar geleceğini haber veriyordu ama ne zaman gelecekti.

Ofise geldiğimde hemen panoya geldim. Kurbanın kim olduğunu bilmiyordum. Otopsiden sonra ortaya çıkacaktı. Kağıt alarak duvara  yazılan notu yazıp panoya astım. Otopsi bir an önce gelmeliydi ve bende ailesi ile konuşmalıydım. Olayı ne kadar çabuk çözersem o kadar erken dönerdim.

Ofiste işim kalmayınca hotele doğru yola çıktım. Rezervasyon yaptırdığım için direk anahtarı alarak 776 numaralı odaya ilerledim. Bavulu bırakarak banyoya girdim. Sıcak bir duş iyi gelecekti.

Yazardan

Banyoya giren Brendon içerde olandan habersizdi. Kapıyı sessiz bir şekilde açmış odayı çoktan karıştırmaya başlamıştı. İpucu bulamadıklarını anladığında derin bir nefes alarak sırıttı. Onlarla oynayacaktı. Onlar diyordu çünkü daha bitmemişti. Elindeki kağıdı özlenle masaya bıraktı. Cebinden çıkardığı poşetteki orta parmağıda masaya bırakarak kapıyı sessiz bir şekilde kapayarak odadan çıktı.
Brendon bir saat sonra banyodan çıkınca masasına üstündeki kağıt ve poşet dikkatini çekti. Poşettekinin parmak olduğunu anladığında yanındaki kağıda uzandı.

Sıradaki kurbanımdan.


Beğenip Vote atarsanız sevinirim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON VAKA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin