'Evet.. işte yeniden burdayım' diye düşündü kız içinden, boş gözlerle kestiği kollarına bakarken. Kendi evine çıkmış henüz 21 yaşında Victoria adlı genç bir kız. Hiçbir hayali ya da bir amacı yok, hayattan gün geçtikte bezmişti. Bembeyaz (izlerle kaplı) teni kahverengi saçları vardı. O kadar sıkılmıştı ki hayattan tek düşündüğü şey ölmekti. Kafasına diktiği viski şişesinden son bir yudum alıp telefonunu eline aldı ve sosyal medyada gezmeye başladı. Biraz vakit geçirdikten sonra kendisine bir mesaj isteği geldi? Victoria buna ne kadar şaşırsa da sosyal medyada gösterdiği hali epey farklıydı.
İsteği kabul edip kıza cevap yazdı; (kızımız x olsun simdilik)
x:nasılsınnn!!
victoria:iyiyim sen nasılsın?
x:iyiii,
hesabını uzun zamandır takip ediyorum gerçekten çok ilgimi çektin.Victoria bunun üzerine şokla ekrana baktı ve silik bir şekilde gülümsedi. Kız oldukça tatlı birine benziyordu.
victoria:oh, ilgini mi çektim? o halde bana yazman isabet olmuş.
x:evet ilgimi çektin. neden bilmiyorum fakat çok hoş ve baskın bir auran var bu beni sana çekiyor.
victoria:teşekkür ederim, bunlar hiç duymadığım sözler.
diye yazdı Gerçekten hiç duymamıstı bu yaşına kadar kimse ona sevgi göstermemiş ve kendi kendini yetiştirmişti.. Aile evinden kurtulmak için çok çabalamış ve sonunda başarmıştı.
X ekrana anlamsızca baktı. Nasıl yani daha önce kimse ona böyle şeyler söylememiş miydi?
x:o halde ben sana hep güzel sözler söyleyeceğim!!
Victoria hissettiği garip duygularla konuşmayı sürdürdü. Saatlerce sohbet edip birbirlerini tanımışlar ve daha ilk günden flörtleşmeye başlamışlardı. Saat sabah 8 olmuştu. 'Ne ara bu kadar saat konuştuk' diye dusundu Victoria sanki daha yeni konusmaya baslamislar gibiydi.
victoria:sweet creature saat 8 olmuş yatmaya ne dersin?
dedi, evet ona sweet creature lakabını takmıştı.
x:ne zaman o kadar oldu yaa.. zaman çok çabuk geçti yatalım elbette.
diye yanıtladı genç kız. Victoria konuşmayı bitirdiklerinde garip hissettiğini fark etti ama bunun üzerinde çok fazla durmadan kendisini duşa attı. Uzun ve rahatlatıcı bir duşun ardından uzun ve kıvırcık saçlarının nemini havluyla alıp balkona sigara içmeye çıktı. Konuştuğu kız şimdiden aklını çelmişti ve bu onu korkutuyordu. Victoria sevgiye inanmayan genç bir kızdı evet fakat şuan hissettiği bu duygularda neyin nesiydi böyle? Düşünceleri zihnini iyice sararken 5. sigarasını yaktı. Saçları artık kurumaya başlamıştı. Arka cebinden telefonunu çıkartıp saate baktı. Saat 12 olmuştu.
Bu saatten sonra uyumak istemediği için hızlıca giyindi ve motoruna atlayıp en sevdiği bara gitti.