Victoria hâlâ kollarında uyuyan kızın gerçekliğini sorgular derecede onu izliyordu. Barın üst katında güneşin doğuşunu izlerlerken bir anda kendilerini Alina'nın evinde bulmuşlardı.
Victoria kimseyi evine götürmemişti. Bunu istemiyordu, fakat ne zaman buraya geldi onu da anlamamıştı. Gülümseyerek uyuyan kızın saçlarını okşadı ve dağılmış olan saçlarını öpüp yanından kalktı. Sanırım bir kahve içse fena olmazdı..
Bilmediği evin içinde biraz dolanıp mutfağı buldu ve kendisine kahve hazırladı. Sıcak kahvesini balkonda yudumlarken içeride uyuyan kızı izliyordu. Bir süre sonra kızın bedeni hareketlenmişti. Alina gözlerini açıp etrafa bakınmıştı. Büyük ihtimal kendisini arıyordu bu yüzden
"buradayım Al" dedi onun arayışına karşılık.
Kızın kendisine dönmesiyle üzerindeki sabahlığın iplerini bağlayarak biten kahvesini bir kenara bıraktı ve onun yanında gitti.
Alina gözlerini kırpıştırarak Victoria'yaya baktı ve gözlerindeki hüzüne karşılık mükemmel gülümsemesiyle "gittiğini sandım.." diye mırıldandı.
Victoria o an anlamıştı kendisi gibi birini bulduğunu..
Kızın yüzünü avuçlarının arasına alıp göz altlarını okşadı ve alnına hafif bir öpücük kondurup gülümsedi.
"Özür dilerim Al, seni korkutmak istememiştim" dedi ve ona hazırladığı kahveyi uzattı. "Sana kahve yaptım ister misin?" diye sordu. Alina gülümseyerek onun kıvırcık kızın elindeki kahveyi aldı ve "teşekkür ederimm" dedi uzatarak.
Victoria kıkırdayarak kafasını salladı ve yataktan kalktı. "Kahveni bitirince bir seyler yemeye gitmek ister misin?" diye sordu anlık aklına gelmesiyle. Kendisi de buna oldukça şaşırmıştı. "Yani eğer istersen, zorunda hissetme lütfen sadece bu gece beni evinde ağırladığın için karşılığını vermek istiyorum" dedi ensesini tutarak.
Alina gülerek ayağa kalktı ve kollarını kıvırcık saçlı kızın boynuna doladı. Kızın ellerinin hemen belini sarmasıyla gülümseyerek onun yüzüne yaklaştı ve yanağını öptü. "Çok isterim" dedi. "Fakat bunu sadece aç olduğum için istiyorum bana bir karşılık vermen için değil" diye açıkladı.
"Seni evimde ağırladım çünkü senden çok hoşlandım, eh bir de uzun bir gece oldu" dedi göz kırparak.
Victoria kıkırdayarak onun belini okşadı ve alnını öptü. Ardından hafifçe geri çekilip "giyin hadi, seni en sevdiğim restoranta götüreceğim" dedi. "Ama önce evime uğramalıyız aynı kıyafetleri giyemem" dedi kafasıyla yerdeki kıyafetlerini işaret ederek. Alina kafasını sallayıp hızlıca hazırlandı.
(Alina'nın kombini)
Victoria üzerine gecirdiği dünki kıyafetleriyle aşağıda motorunun yanında kızı bekliyordu. Alina aşağıya iner inmez güzelliği karşısında eridiğini hissetti ve gülümseyerek ıslık çaldı.
"Gitmesek mi acaba ya? Herkesin gözü senin üzerinde olucak" dedi sahte bir sitemle. Alina gülümseyerek onun arkasına oturdu ve beline sarıldı. Victoria normalinden dikkatli bir şekilde motorunu kendi evine doğru sürmeye başladı.
Yarım saatlik bir yolun ardından eve geldiklerinde motoru durdurdu ve Alina'ya dönüp "burda bekleyebilir misin Al? Evim biraz dağınık o yüzden.." dedi. Evine kimseyi getirmediği için gerilmişti. Alina sevecen bir şekilde gülümseyerek kafasını salladı. "Sorun değil eğer istemiyorsan bekleyebilirim" dedi. Victoria gülümseyerek kafasını salladı ve hızlıca evine girip üzerini değiştirdi.
(Ayakkabı pek hoşuma gitmedi o yuzden farklı bir şey düşünebilirsiniz fakat kombin bu şekildee)
Hızlıca yüzüklerini eldivenlerinin üzerinden parmaklarına taktı ve Cookie'yi öperek Alina'nın yanına gitti.
Alina gülümseyerek kendisin süzünce "lütfen öyle bakma, ilk defa elbise giyiyorum" diye söylendi. "Arabayla gitmek ister misin? Daha rahat olur" dedi elbise giydikleri için.
Alina onu kafasıyla onayladı. Bu sırada Victoria motorunu garajına koydu ve arabaya binip kızın yanına döndü.
(Araba bu)
Alina arabaya hayranlıkla bakıp hemen yolcu koltuğuna bindi. "Araban gerçekten çok güzel" dedi iyice içini incelerken.
Victoria direksiyonunu okşayıp "ben de çok seviyorum teşekkür ederim" dedi ve arabayı en sevdiği restoranta sürdü. Yol boyu Alina ile sohbet edip şakalaşmışlardı. Son kez sağa dönüp restorantın otoparkına girdi ve park etti.
Beraber içeriye girdiklerinde Victoria kapıdaki kıza "iki kişilik rezervasyonum vardı" dedi ve Alina ile kızın gösterdiği masaya geçtiler.
(Restorantımız bu şekildee)
Masaya oturur oturmaz Victoria kızıl saçlı kıza baktı ve kızın etrafı incelediğini gördü. "Beğendin mi?" diye sordu gergince. Kız onun sesini duyunca hemen kendisine döndü ve gülümseyerek "çok güzel" dedi.
Güneşin son ışıklarıyla parlayan kıvırcıklara baktı bir süre. Ondan gerçekten hoşlanmıştı fakat Victoria'nın bunu istemeyeceğinden korkuyordu.
Siparişlerini verdiler ve yemeklerini yiyip şaraplarını yudumlayarak derin bir sohbetin içine girdiler. Üç saat boyunca orada vakit geçirdiler.
Ardından geceye devam etmek için Alina'nın evine geçtiler.