"Elbiseyle çok güzel göründüğünü söylemiştim.."
Victoria karşısında gördüğü kişiyle bir anda gülmeye başladı.
"Bu gerçek olamaz.. Sen gerçek olamazsın!" diye bağırdı. Göz yaşları özgürlüklerini ilân edercesine akmaya başlamıştı.
Victoria gözlerini bir hastane odasında açmıştı. Ne zaman buraya gelmişti?
Doğrulmaya çalışınca başında hissettiği acı ile yeniden uzanmak zorunda kaldı.
"Neden hastanedeyim ben? Nasıl geldim buraya?" diye mırıldandı.
"Bayıldın, bende seni hastaneye getirdim" dedi bir ses.
Victoria tanıdık sesle sesin geldiği yöne döndü.
"Alina? Ama bu nasıl olur.. Sen.. sen ölmüştün" dedi güçsüzce.
"Öyle olması gerekiyordu böylece Bella peşini, peşimizi bırakacaktı. Fakat sen intikam için ona gittin" dedi ve ardından gülümsedi.
Victoria uzun zamandır görmediği güzel gülümseyi görünce gözleri dolmuştu.
"İntikamını aldım.." diye mırıldandı.
"Evet aşkım, aldın" dedi Alina ve gülümsemesi kayboldu. "Kolların.." dedi kısık bir sesle.
Victoria serum takılı koluna baktı. Serumu takmak için kollarını açmak zorundalardı elbette fakat Alina bunu görmemeliydi..
Victoria burukca gülümsedi. "Üzgünüm güzelim.. Bu kadar kusurlu olduğum için özür dilerim" dedi çatlamış sesiyle.
Alina onun beklemediği bir anda kolundaki izleri öpmüştü.
"Saçmalama Victoria, sen kusurlu falan değilsin" dedi yeniden gülümseyerek ve yavaşca ona yaklaşıp yataktaki kızın dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı.
Victoria bir yıl sonra ilk defa nefes aldığını hissediyordu.
Alina geri çekildiğinde ikiside gülümsüyordu.
"Peki ya doktorları nasıl ikna ettin Al? Cenazeni bile yaptık.." dedi Victoria merakla.
"Orası kolaydı aşkım, para her kapıyı açıyor. Ama seni her gün mezarımın başında ağlarken görmek en zor kısımdı.." diye mırıldandı.
Victoria onun elini tuttu. "Ne olursa olsun şimdi burada benimlesin Al, önemli olan bu" dedi ve Alina'nın elini öptü. Bu sırada içeriye doktor girmişti.
"İyi akşamlar Victoria Hanım, değerleriniz oldukça iyi gözüküyor fakat içkiyi biraz azaltmanız gerekiyor. Bunun dışında serum bitince taburcu olabilirsiniz" demişti.
Victoria adamı kafasıyla onaylayıp kısa bir teşekkür etmişti ve doktor odadan çıkmıştı. Yarım saat sonra serum bitmis ve Victoria taburcu olmuştu.
Alina ile beraber kendi evine gelmişlerdi.
Alina'yı öldü sandığından beri evi her zaman temiz ve toplu duruyordu. İçeriye girdiklerinde Victoria hemen dolabına gidip pijamalarını çıkarttı.
"Duşa gireceğim Al, kendini evinde hisset lütfen" demişti.
Alina anında ayağa kalkıp onun yanına gitmiş ve "daha yeni hastaneden çıktın bırak sana yardım edeyim. Ben yıkarım seni" dedi.
Victoria başta bunu reddetse bile zaten artık Alina'dan saklayacak bir şeyi yoktu. Bu yüzden kabul etmisti ve onu banyoya götürdü.
Alina'nın yorulmaması için küvete oturmuştu.
Alina Victoria'nın kıvırcık saçlarıyla oynayarak iyice köpürtmüstü.
Banyo faslı bitince Victoria pijamalarını giymiş ve Alina'ya giymesi icin bir kaç parça vermişti.
(Alina'nın pijaması)
(Victoria'nın pijaması)
İkili kaybettikleri zamanı kurtamak adına sabahlamış ve bolca sohbet etmişlerdi. En sonunda Victoria Alina'nın kucağında uyuyakalmıştı.