Confused By Love

5 1 178
                                    

Güneşin ilk ışıklarının yüzüne vurması sebebiyle uyanan Victoria ağır bir şekilde gözlerini açmıştı. Yaklaşık iki haftadır Alina ile beraber kalıyordu. Gözlerini kollarının arasında huzulu bir şekilde uyuyan kızıl saçlı kıza çevirdi ve gülümsedi. Onunla vakit geçirmeyi seviyordu.

Victoria daha saat erken olduğu için Alina'yı uyandırmama kararı aldı ve yavaşça yataktan kalkıp duşa girdi. Kısa ama rahatlatıcı bir duşun ardından üzerine siyah şortunu ve oversize tişörtünü giyip kollarındaki izleri fondoten ile kapattı. Evet hâlâ bunları Alina'dan saklıyordu.

Artık yerini ezberlediği mutfağa geçip kendine bir bardak kahve yaptı ve yatağın yanındaki koltuğa oturup telefonuyla ilgilenmeye başladı. Bir süre sonra Alina uyanmıştı ve beraber kahvaltı yapmışlardı.

Victoria artık evine gitmeliydi. Kucağında yan bir şekilde oturan kızın kızıl saçlarını okşayıp gülümseyerek kafasını onun boynuna gömdü. "Artık eve gitmeliyim Al" diye mırıldandı. Alina onun gitmesini istemiyordu fakat zorla burda tutamazdı. "Biliyorum.." diye fısıldadı ve Victoria'yaya sarıldı.

Bir kaç saat sonra Victoria kendi evine gelmişti. İçeriye girer girmez yere çöküp Cookie'ye sarılmıştı. Onu çok özlemişti!! Köpeğinin tüylerini öpüp biraz oynadıktan sonra kalkıp üzerini değiştirdi. Alina ile vakit geçirmeye başladığından beri telefonuna pek fazla bakmıyordu. Bu yüzden biraz sosyal medyada gezmeye karar verdi.

Hesabına girer girmez bir sürü mesaj olduğunu gördü. Bu Bella'ydı..
Bir sürü seni özledim, neredesin gibi mesajlar atmıştı. Bir süre duraklasa da cevap yazmaya karar vermişti.

victoria: son zamanlarda biraz meşgulüm kusura bakma

bella: beni yanlız bıraktın, nerelerdeydin?

victoria: sana ulaşamadım bile mesajlarım sana gelmiyordu!

bella: sende öylece vazgeçtin öyle mi?!

Victoria derin bir nefes aldı.

bella: görüldü mü atıcaksın?

victoria: bunca zaman sonra geri döndün ve yapacağın ilk şey kavga çıkartmak mı? neredeydin?

bella: ailem ile kavga ettim 2 haftadır hastanede yatıyordum bir kaza geçirdim.

Victoria duyduğu şeyle soka uğradı saatlerce Bella ile konuşup ona neler olduğunu sordu. Eve gelip Bella ile konuşmaya başladığında saat öğlen 12 idi fakat şimdi saat akşam 10 olmuştu. Araları düzelmişti ama Victoria'nın kafası çok karışmıştı.

Günleri Alina ve Bella ile konuşmakla geçiyor ve ne yapacağını bilmiyordu.

Bir gün kafasını dağıtmak için Steve'in yanına gitmeye karar verdi en son geçen hafta Alina ile beraber gitmişlerdi. Giyinip motoruna atladı ve bara doğru yola koyuldu.

 Giyinip motoruna atladı ve bara doğru yola koyuldu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(kombinimiz bu)

İçeriye girip Steve'in yanına geçti.

+Steve sek vodka verir misin"

Steve şokla ona baktı.

-İlk defa farklı bir şey içiyorsun prenses sorun ne?" dedi ona vodkasını uzatırken.

Victoria derin bir nefes alıp ona her şeyi anlattı. Alina ile olan şeyleri ve Bella'yı hepsini anlattı. Elbette ki Alina ile birlikte olduklarını anlatmamıştı. Seviştiklerini anlatamazdı ya sonuçta!

Steve sonuna kadar onu dinleyip olayları tartmıştı. "Bilemiyorum prenses kafan oldukça karışmış gibi duruyor ve bunda oldukça haklısın. Ama ikisinden birini seçmeli ve diğerinden uzaklaşmalısın" dedi.

Victoria kafasıyla onu onayladı. "Biliyorum Steve.. Ama kiminle devam edicem bilmiyorum, ikiside bende farklı duygular canlandırıyor" dedi sıkkınlıkla. "Ne yapacağım ben Steve?"

Biliyordu bir karar vermeliydi..

Bu sırada içeriye giren kişiye bakmak için kapıya dönmesiyle şok oldu ve gözlerini büyüttü. Bu oydu.

"Bella" diye fısıldadı şokla.

Uzun düz siyah saçlarıyla içeriye giren kız aradığı kişiyi bulmasıyla gülümseyerek Victoria'nın gitti.

"Merhabaa Victoria!!" dedi gülümseyerek.

Victoria hâlâ şoku atlatamamış bir şekilde onu süzmüştü.

Victoria hâlâ şoku atlatamamış bir şekilde onu süzmüştü

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bella'nın kombini)

"Bella? Burada ne işin var, nasıl buldun burayı?" dedi şaşkınca.

Steve bahsedilen diğer kızın bu olduğunu anlayınca sessiz kalıp Victoria'nın tepkilerini izlemeye karar verdi. Böylece neler hissettiğini anlayıp ona yardım edebilirdi. Kıvırcık kızın yüz ifadelerini okuyabilen tek kişi Steve idi.

"Eski postlarından burayı çok sevdiğini fark ettim, biraz araştırma yaptım ve seni görmeye geldim" dedi Bella.

Victoria şoku üzerinden atıp kafasını salladı. "İyi yaptın, hoşgeldin" demekle yetindi. "Ne içersin?" diye sordu ilgiyle.

"Margarita iyi olur" dedi kız gülümseyerek.

Victoria arkadaşına dönüp "bir margarita bir de tekila verir misin" dedi.

Steve kafasını sallayıp içecekleri hazırladı ve ona uzattı. "Bu karar vermen için çok iyi bir fırsat biraz vakit geçir onunla ve bir karara varmaya çalış prenses" diye fısıldadı ona doğru hafifçe eğilerek.

Victoria kafasını salladı ve Bella'ya dönüp "locaya geçmek ister misin orası daha sessizdir" diye teklifte bulundu. Kız onu onayladı ve beraber locaya geçtiler. Uzun bir süre konuşup vakit geçirdiler.

Fakat Victoria karar vermeye yaklaşamamıştı bile. Kafası iyice karışmıştı.

Ne yapıcaktı?

Saat geç olunca eve gitmeye karar verdiler ve kapıda birbirlerine sarılıp vedalaştılar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Y/N: Evett arkadaşlar size bir soru Victoria Bella ile mi olsun yoksa Alina ile mi?? kafamda biri var zaten kitabın sonunu ona gore ayarladım fakat sizin fikirlerinizi de almak istiyorumm!!!

Only Love Can Hurt Like ThisWhere stories live. Discover now