Oysa tesadüf deyip geçtiğimiz pek çok şey aslında tesadüf değildir. Hayat onu kendi ellerimizle buldurur bize... Gülseren Budayicioglu.
Biri gelip sizin gözünüzün taa içine baktığında gerçek seni görebilir mi?
Suna, telefonu bir kenara koydu. gözlerine bir gram uyku girmiyordu yatakta bir sağ döndü, bir sola döndü ama en sonunda içindeki bu garip duygu ile mücadele etmeye kendindeki garip duruma hiç alışamadı.
Evine gelen bu garip yabancı bir dakika bile aklından çikartamiyordu.
Halbuki Korhanların gözünün önünde rezil olmuştum.
Neden o olaya odaklanamiyorum. Neden o iki çift göz aklımdan çıkmıyordu. Kendimde ki bu değişim hiç hoşuma gitmiyor, genelde aşk ilgili hiç bir şey bilmem bu duygular bana yabancıydı.
Babamın yarın kötü sözlerine maruz kalacaktım. Odaklanma gereken daha başka mevzular var ama ben neden kaya' yı düşüyordum.
Çok mu vurdum duymazım?
Gözlerimin içine içine baktığında çok korkuyorum.sanki ne düşündüğümü biliyordu pis pis sırıttı..
Yaa off gerçekten çok utanıyorum. Eliyle yüzüme dokunduğunda sanki kendine bir yol haritası çiziyordu. vücudum resmen karıncalanıyor uyuşmuş gibidim.
Ben neden orada tepki veremedim ki ya? beni çok iyi tanıyor gibi gözlerimin icine bakıyor olması içimde kendime saklanacak yer arıyor gibiyim. Bana baktığında hissettiğim şey sanki tuzak kuruyor ve her defasında o tuzağına düşüyordum. Öyle çaresizim yarın olduğunda mümkün mertebe yanyana gelmemem lazım benim içimdeki çaresizliği görmemesi lazım .
Neyse yarın sabah çok erken kalkmam lazım uyuyayım da çok çetin bir gün beni bekleyecek ..
⚜️⚜️⚜️
Gözlerimi zar zor açabildiğim bir sabah uyandım seyran her zaman ki gibi gergin gergin odanın içinde bir sağ bir sola yürüyor bir yandan sıkı sıkı tutturdu saçlarını gelişi güzel toplamaya çalışırken bir yandan stresten terleyen avuç içlerine bakıp kendi kendine söyleniyordu.. Seyranin telaşı beni de huzursuz etmiş hemen yataktan doğrulup telefonun saatine baktığımda saat : altı sabahliğimi üzerimi geçirip yanına gittim.Suna- Günaydın ablacım neden uyumadın bir şey mi oldu ?
Seyran - aa abla farkında değilim evet uyuyamadım rüyam da onu gördüm.
Suna- kimi gördün?
Seyran -feriti
Suna- bana bak sen bu çocuktan hoşlanıyor musun ? Rüyalarında görmeler filan hahahSeyran- abla ya dalga geçme o kendini beğenmiş şımarık biri aslında öyle değil bizim eve geldiklerinde seni alacaklar sandım. Bilmiyordum benimle ilgilendiğini
Suna - ablacım yukardakinin bir bildiği var diyeceğiz kader diyeceğiz ne yapalım benim için üzülme ben babamdan korkuyorum. Şimdi bütün olup biten herşeyin faturasını bana kesecek.
Seyran - abla ne olur ağlama istersen feritle konuşurum seninle evlenir.ben ona karşı bir şey hissetmiyorum.
Suna - seyran sakın böyle bir şey söyleme beni sevmeyen benim ile evlenmek zorunda olan bir adamla mahrum kaldığım aile sevgisini nasıl tamamlami istiyorsun ?
Seyran - ama abla Ferit ile hiç bir şey yaşamadık ki tanımıyor da çok çapkına benziyor görünüş olarak ayrıca onun kuzeni de sana ayrı bir ilgi gösterdi fark etmedim değil
Seyranın imali gülüşü ister istemez yanaklarımın kızarmasina neden oldu ..
Seyrana sadece Kuru ve basit bir şekilde
Hayır hiç de öyle bir şey yok diyebilirim.Ama kalbim hiç de öyle demiyordu..
Seyran ile sessizce odadan çıktık mutfağa doğru aşağı indik.
Babam halam uyanmadan Kahvaltıyı hazırladık.
Seyran hazırlanana kadar ahıra gidip aşı ile ilgilenmek istedim.
Asi bile sanki benim gitmeyeceğimi anlamış gibi ayri mutluydu. Gerçi babam ve halamın yüzüme bakmamayışından beni bekleyen mutlak son belli görünmezlik pelerini giymiştim sanki evde seyran hariç hiç kimse varlığımdan rahatsız giydi. Yada bana öyle geliyordu.
.
Çarşıya gideceğimiz için üstümüzü değiştirdik babam ve halama kahvesini yapıp verdiğim de tam kapıdan çıkıyordum ki babamın sesi beni kendime getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Su Perisi 🧚🏼♀️
Romancehayat en olmadık yerden en olmadık yaralar açar bazen en ummadığın kişi seni yaralarından sever ve sen farkına vardığında artık o kişiye doğru çekildiğini hissedersin.🧚🏼♀️