0.3

14 5 3
                                    

Ki arkamda gördüğüm şahısla dona kaldım. bir bu değişik varlık eksikti.
"Ne var be " dedim . "Sakin ol sadece birşey istemeye geldim " dedi side eye bakışı atıp arkamı döndüm. Tam ilerleyecekken;

" iyi öyle olsun. pekiii o çok sevdiğin çocuk nasil işlere karıştığını  biliyormu ? " dedi sırıtarak. abimden bahsediyordu.
"Ne diyorsun sen be " diyerek ona döndüm " ben doğruları söylüyorum " dedi. " söyle ne istiyorsun ?" Dediğimde burnundan gülüp " işte böyle yola gel " dedi .

" o ne yeniyor mu ? " dedim gülerek,
" benden özür dilersen belki seni söylemekten vaz geçerim" dedi dudağımın bir tarafı havaya kalktı " güzel diyorsun da abisi nasıl olacak o " diye konuyu unutturmaya çalışıyordum.

" Ayende konuyu değiştirmeye çalıştığını  farkındayım iyi bir oyuncusun ama benim kadar iyi değil dedi. Onu tekrar ederek " bOnUm kADor iYO dOgOlsEn" dedim.

"Tamam özür dikeyeceğim gel " diyerek elimi salladım yanıma gelince " benn..
öz- " demeye kalmadan nah çekip koşmaya başladım. Arkamda şaşkına dönmüş bir giray bırakmıştım gülerek daha hızlı koşmaya başladım .

                               ....

Eve gelince tüm mutluluğum yerle bir olmuştu çünkü yerde yatan bir adet insan görmeyi beklemiyordum sırtı dönüktü kimdi bu . Bu sesli bir şekilde yutkunmama neden oldu yavaş adımlarla yanına yaklaşık yere çöktüm.

Yerde yatanın ediz olmasını beklemiyordum. Gözlerim faltaşı gibi aralandı . Titrek bir nefes alıp titreyen ellerim ile nabzını kontrol ettim . Allah ' a şükürler olsun ki nabzı atıyordu ama çok zayıftı. Yan tarafında gördüğüm not kağıdına korkak adımlarla yaklaşıp elime aldım kağıtta şöyle yazıyordu ;

- Böyle yapmaya devam edersen bu kadarıyla kalmam küçük kasırgam.

Notu okumakla neredeyse ağlayacak dereceye gelmiştim. hangi akılla girmiştim o çeteye baştan belliydi bir de kücük kasırgam diyordu almıştım başıma belayı.

Ambulans ' ı arayıp beklemeye başladım. neredeyse yarım saat sonra ambulans gelmişti. neyseki hiç birşeyi yoktu kafasına sert bir darbe almıştı.

Hastane odasında edilsin uyanmasını beklerken bir yandan da çeteyi düşünüyordum intikam...intikam kahrolasıca intikam neden her zaman başımı belaya sokuyorum şans bana g**üyle gülüyordu cebimdeki telefondan yükselen bildirim sesiyle daldığım düşüncelerden uzaklaştım.

Gün ışığı / Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin