0.4

10 2 0
                                    

Cebimden yükselen bildirim sesiyle daldığım düşüncelerden ayrıldım.

                               🖤

Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti. Buna göz devirmekle yetindim, çünkü bu bilinmeyen numaralardan en az günde 10 defa geliyordu şaka gibiydi. Mesajda şöyle yazıyordu ;

- Eğer bugün de görevini yerine getirmezsen bu sefer arkadaşını bayıltmakla yetinmem !

Hah şuna bak birde ünlem koymuş. o ünlem bir yerine isabet eder inşallah,
görevmiş te Allahım paçama yapıştılar sülük gibi bir bırakmıyorlardı. Aynı numaradan bir mesaj daha geldi ,

- görevin şu küçük kasırgam atacağım konuma gidip o adamı halletmek bu kadar kolay :)

Bu adam resmen ruh hastasıydı, benimde ondan kalır bir yanım yoktu ama ben birazcık masumdum galiba.
hatta birazcık değil direkt olarak masumdum adam resmen zevk için insanları öldürüyordu.

Oflaya puflaya üzerime siyah bir bluz ve deri ceket giyip altımada siyah bir pantolonla bot giymiştim.

Oflaya puflaya üzerime siyah bir bluz ve deri ceket giyip altımada siyah bir pantolonla bot giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üzerimi giyerken mesaj gelmişti muhtemelen psikopat adam konum atmıştı. Telefonumu sehpanın üzerinden alıp kapıya doğru ilerledim dışarıya çıkıp etrafa bir göz atıp kapiyi kapattım garajda motora doğru ilerledim bunuda o hasta adam vermişti, kahrolasıca. Bu işten sıyrılmam gerekiyordu ama tek sorun şu benimde burnum b*ktan çıkmıyordu.

Attığı konuma gelince bir ürpermedim değil. Birkaç saniye kendimi sorguladıktan sonra biraz uzağındaki ağacı fark ettim bu iyi bir fikirdi galiba,
evi burdan gözetleyebilirdim.

Giydiğim botlara küfür ede, ede zorla da olsa ağaca tırmanmıştım. Evi görebiliyorumdum ama bir sorun daha vardı ben bunların hepsini nasıl vurayım.

Hasta adam nerede kalmıştı yahu g**üm donmuştu az daha gelmezse arayacağım vallaha diye oflarken arkadan gelen motor sesiyle geldiğini anladım.

" Erken geldin bay isimsiz (!) " dedim alayla. Bu söylediğime yanıt olarak ufak bir kahkaha almıştım. " çok şakacısın küçük kasırgam bu şakaları daha sık yap "dedi benimle dalga geçiyordu pis yaratık , şempanze, goril.

Birkaç dakika sonra ağaçtan inemeyince mecburen hasta heriften yardım almıştım. " Bak eğer beni düşürürsen yüzünü dağıtırım anladın mı ?" Diye yükseldim. Dudaklarına alayla yana doğru kıvrıldı. "Sakin küçük kasırgam sen bana lazımsın emin ol düşürmem" dedi.

Beni belimden tutup aşağıya çekmişti.
yere inince dib dibeydik. Suratsız yüzüne bakmak için kafamı kaldırmıştım ki yakınlığımız yetmezmiş gibi birde yüzlerimiz dib dibe gelmişti.

Bir küfür savurup konuştum. " sülük gibi yapıştın çekil" deyip karnına dirseğimi geçirdim. o da bunun yeni farkına varıyor olacak ki belimde ki ellerini çekip geriye adımladı.

                                ....

Hasta psikopat keyif sigarası içerken ben hala içimden ona saydırıyordum.
sırıtarak bana dönüp " keşke yüzüme sövsen minik kasırga " dedi alayla. Kaşlarımı çatarak , " onunda zamanı var bekle" dedim küfür eder gibi.

Sigarasını yere atıp ayağıyla hafifçe üzerine bastı. Sonra yanıma yaklaşıp çenemi kavradı ve yüzüme yaklaştı. Sanki yüzümün her zerresini ezberlemek ister gibi bakıyordu.

" Bak eğer benden hoşlanıyorsun hiç iyi şeyler olmaz, yaşlı bunaklardan hoşlanmıyorum maalesef " dedim.
Cidden aramızda en az 4 - 5 yaş vardı.
çenemde elini çekip erkeksi bir kahkaha attı. " Ne yazık ki bende küçük çocuklardan haz etmiyorum " dedi alayla karışık bir şekilde.

Bu konuşmamızı bölen şey bir silah sesiydi.

                              🖤

Gün ışığı / Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin