Bölüm 15

45 6 6
                                    

Shoto'dan;

Okula vardığımda Katsuki daha gelmemişti.

Bu sabah evden normalden daha erken çıkıp kendime bir kahve almış ve sahilde biraz oturmuştum. Tahmin edilebileceği üzere Katsuki hakkında düşünmüştüm. Katsuki'den hoşlanıyor muydum bilmiyordum, ona karşı boş değildim fakat bu his sadece cinsel miydi yoksa ciddi bir his miydi emin olamıyordum. Ayrıca şu sevgili rolünden dolayı da çok stresliydim. Daha önce hiç sevgilim olmamıştı ve ne yapacağımı bilmiyordum. Hele ki karşımdaki kişi gerçekten partnerim olmadığı için daha da afallıyordum.

Midoriya'nın beni dürtmesiyle kafamı ona çevirdim. Yanında Uraraka ve Yaomomo da vardı.

Meraklı bir ifadeyle sordu, "Todoroki-kun, Kacchan'la gerçekten sevgili misiniz?"

Rolüme bürünüp hafifçe gülümseyerek kafamı olumlu şekilde salladım. Üçü de sımsıcak bir gülümseme sundu bana. Yaomomo, "Senin adına çok sevindim Todoroki-kun. Eminim çok mutlusundur." Onunla birkaç hafta önce yaptığımız konuşma geldi aklıma. Benim homo olduğum söylentisinin ilk yayıldığı zamanlardaki konuşma. O da Jirou'dan hoşlandığını söylemişti. Gülümseyerek, "Darısı senin başına." diyip göz kırptım. O sırada tüm gözler sınıfa giren Katsuki'ye döndü. Yine çok sert biri gibi görünüyordu, ancak içindeki yumuşak çocuğu gören nadir kişilerden olduğumu hatırlayıp gülümsedim.

Göz göze geldiğimizde bakışları yumuşadı. Midoriya ve diğerleri hemen yanımdan ayrıldı ve yerlerine geçtiler. Katsuki de çantasını sırasına bırakıp yanıma geldi.

Fısıldadı. "Bir sorun oldu mu?" Kafamı hayır anlamında iki yana salladım. "Pekala," gülümsedi. Gördüğüm en masum gülümsemeydi. "Sabah senin evinin önüne geldim fakat yoktun."

Bunu duyunca biraz mahçup hissettim. "Oh, bu sabah biraz erken çıktım evden." Kafasını aşağı yukarı salladı. Zilin çalmasıyla herkes yerlerine geçmek için ayaklandı. "Tamam o zaman, ben sırama geçiyorum." Gülümseyip başımı salladım. Birkaç dakika sonra hocanın gelmesiyle ders başladı.

...

Gün bu şekilde devam etti, her şey normaldi. Yine pek fazla yakın durmuyorduk fakat aramızda eskisi gibi bir mesafe yoktu. Kimse de bize bu konu hakkında soru sormamıştı, görünüşe göre çoğunluk anlayışla karşılamıştı.

Okul çıkışı Katsuki'yle beraber eve yürüdük. Benim evimin önüne geldiğimizde Katsuki'yle vedalaştık ve o yoluna devam etti. Tam eve girecekken bir ıslık duymamla arkamı döndüm.

Tanrım, Ren.

Aldırış etmeyip tekrar önüme döndüm. Anahtarı deliğine sokmaya çalışırken yediğim tekmeyle yere serildim. Yanıma çöküp acır gibi bana baktı.

"Hala akıllanmadın mı sen, ha?"

Olduğum yerde hafifçe doğrulup güçlü gözükmeye çalıştım. "Katsuki'nin hayatı seni ilgilendirmez, sal bizi." Ayağa kalkmaya çalıştım fakat tutup tekrar yere oturttu beni.

"Ağzın da iyi laf yapıyormuş senin. Bu son uyarım, bir dahaki sefere hiç acımam." Cevap vermeme izin vermeden yanımdan kalktı ve uzaklaştı.

Birkaç gün sonra...

Bu durumdan Katsuki'ye bahsetmemiştim. Ren'i birkaç gündür görmüyordum, bu açıdan sorun yoktu. Hala rolümüzee aynı şekilde devam ediyorduk. Bir okul çıkışı Kirishima erkekleri toplayıp bizi evine davet etti. Bir, iki kişi hariç herkes kabul etmişti, ben ve Katsuki de dahil. Akşam olunca herkes onun evine toplandı. "Ee, ne yapacağız?" diye sordu yanımdaki Katsuki. Kirishima cevapladı. "İsterseniz önce yemek yiyelim, sonra oturur karar veririz." Herkes onayladı. Masaya geçtik. Kirishima dışarıdan yemek sipariş vermişti. Onları paketten çıkarıp masaya dizdik ve yemeye başladık.

...

Yemeğimizi sohbet ederek bitirdikten sonra Kirishima'nın masayı toplamasına Denki ve ben yardım ettik. Bütün işler bittiğinde salona diğerlerinin yanına gittik. Katsuki yanına bana yer ayırmıştı. Gülümseyerek eliyle patpat yapıp oturmamı işaret etti. Ben de hızlıca gidip oturdum.

"Ee şimdi ne yapacağız?" Soran Sero'ydu.

"Doğruluk mu cesaret mi oynamaya ne dersiniz?" Fikir Denki'den geldi. Herkes onayladı. "Pekala, siz dizilin ben şişe alıp geliyorum." dedi Kirishima ve kalktı. Birkaç saniye sonra elinde bir şişeyle yerine oturdu ve şişeyi ortamızdaki sehpaya bıraktı. Katsuki şişeyi çevirdi. Ojiro, Midoriya'ya soruyordu. "Doğruluk mu cesaret mi?" Midoriya biraz düşündü. "Hmm... Doğruluk."

"Hiç öpüştün mü?"

"Hayır."

Sonraki tur ben Denki'ye soruyodum. "Doğruluk mu cesaret mi?"

"Cesaret." sırıtarak cevap verdi.

"Hm..." Ne yaptırabileceğimi düşünüyordum. "Bu odadan bir erkeği öp. Kim olduğu veya neresinden öptüğün önemli değil." Kirishima ve diğerleri kıkırdadı. Denki şaşırmış ve sinirli bir şekilde bana bakıyordu. "Senden intikamımı alacağım!" İstemez bir şekilde Kirishima'yı yanağından öptü. "Ulan beni niye öpüyorsun?! Geberteceğim seni!" Atışmalarına güldük. Şişeyi tekrar çevirdik. Kirishima, Katsuki'ye soruyordu. "Siktim ulan sizi! Todoroki'yle öpüşün lan!" Katsuki de ben de şaşkın bir şekilde onlara baktık. Denki kahkaha atıyor, diğerleri gülüyordu. "Hepinizin önünde mi?" diye sordum şaşkın bir şekilde. "Yok gerizekalı, biz evi terk edeceğiz siz rahat rahat öpüşün diye." dedi Denki. Ters ters ona bakarken nefes verdim. Çekilerek Katsuki'ye döndüm. Bunu yapmak istemiyordum. Etraftakilerin gülüşlerini görmezden gelip yavaşça Katsuki'ye yaklaştım. Elimi yanağına yerleştirdim, dudaklarımı hafifçe dudaklarına bastırdım. Birkaç saniye sonra geri çekildim. "Oldu mu?!" Denki kahkahalarla gülerek "Oldu!" dedi. Ofladım.

...

Birkaç tur daha böyle devam ettik. Sonra sıkılıp film izlemeye karar verdik. Oturup rastgele bir film açıp izlemeye başladık.

Yaklaşık yarım saat sonra omzumda bir şey hissettim. Kafamı çevirip baktığımda Katsuki'nin uyuyakaldığını, başının omzuma düştüğünü gördüm. Gülümsedim.

"Kirishima, televizyonun sesini biraz kısar mısın?" Başını olumlu anlamda salladı ve kıstı.

Bir süre sonra ben de sıkıldım. Eve gitmek için Katsuki'yi nazikçe uyandırdım. "Katsuki..? Hadi uyan, eve gidelim." Mırıldandı. "Hm..? T-tamam..." Esnedi ve gözlerini ovuşturdu. Diğerlerinden eve gitmek için izin istedik. Katsuki'yi de alıp evden çıktım.

Yolda hiç konuşmadık. Katsuki zaten uykuluydu, eve gidince daha rahat uyusun diye uykusunu kaçırmak istemedim. Benim evimin önüne geldiğimizde ona döndüm. Vedalaşmak için ağzımı açmıştım ki beklemediğim bir hamle yapıp bana sarıldı. Kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı. Durumu idrak edince ben de ona geri sarıldım. Birkaç saniye sonra geri çekildi. "İyi geceler..."

Gülümsedim. "İyi geceler..."

$$$

Selamm ben burayi unutmusum
ya😔😔

Neyse sonunda bölümü bitirebildim, hep yazıp yazıp yarım bırakıyordum. Ama sonunda bitti.

Size bir sorum olacak, Katsuki'yi böyle yumuşak haliyle mi seviyorsunuz yoksa sert haliyle mi? Fic'te Shoto seme olduğu için yumuşak yazıyorum genelde ama sizin de fikrinizi almak isterim.

Umarım bölümü beğenirsiniz, çok beklettiğim için özür dilerim. İyi okumalarr🎀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

from role to love, todobakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin