45🍼Solucan Olsam?

611 52 19
                                    

bölüm arasında . koyduğum yerlerde zaman atlaması varmıs gibi düsünün pes pese gerceklesmiyo yani
ve zaman atlaması yaptığım icin bana kızmayın genelde linc ediliyorum bu konuda ama finale az kalmısken yazmak istediğim kısımları yazıyorum gayet normal bisey bence

45| Solucan Olsam?

"Ee nasıldı film sence?" dedi Gökalp Ata'ya bakarken.

Ata bir an yüzüne bakıp sonra hemen önüne dönmüştü. "G-güzeldi."

Yüzünü asmamaya çalıştı Gökalp. İlk defa Ata'yla baş başa randevuya çıkmışlardı. Ege'nin dediği gibi önce beraber yemek yemiş sonra da filme girmişlerdi. Ata bütün gün tuhaf davranmış olsa da Gökalp onu zorlayamayacağını biliyor, zaman tanımayı düşünüyordu. Yavaş yavaş Gökalp'in yurdunun önüne doğru yürüyorlardı şimdi de. Gökalp konuşmadığı sürece Ata konuşmuyordu, ki bu dünyanın en tuhaf şeyiydi.

Yurdun önüne geldiklerinde Gökalp başını yerden kaldırıp kendisiyle göz teması kurmayan Ata'ya baktı. "Teşekkürler bıraktığın için."

Ata elini ensesine atıp öylesine gülümsedi. "Önemli değil, gir hadi."

Gökalp dayanamayıp "Ata neyi zorluyorsun ki?" diye sordu.

Sonunda göz teması kurabilmişlerdi. "Ne zorlaması?"

"İstemiyorsun işte. Bana üzüldüğün için zorlaman gerekmiyor bir şeyleri. Açık konuşabilirsin." dedi Gökalp her ne kadar üzülse de belli etmemeye çalışarak.

Ofladı Ata. "Gerçekleri mi duymak istiyorsun?" Karşısındakinin başını sallamasıyla "Tamam..." dedi "...Gökalp ben seni erkek gibi göremiyorum. Yani bugün bunu fark ettim. Sanki karşımda sadece bir arkadaşım varmış ve onunla sadece taşak geçerek konuşmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Tuhaf geliyor. Sana bakınca sevgilim olarak değil kankam olarak görüyorum seni."

"Anladım." diye mırıldandı Gökalp.

Ata şimdiden pişman olmuştu dürüstçe aklındakileri söylediğine. "Özür dilerim Alp."

Bir cevap beklemeden arkasını döndü gitmek için. Eve gidip bu konuyu daha derinlemesine düşünecek ve onu sevgili gibi görmenin yollarını araştıracaktı. Derken Gökalp kolundan kendisine doğru tutup çekti iri bedeni. Ata neler olduğunu anlayamadan dudaklarında bir baskı hissetti.

Gökalp'in dudaklarının baskısını.

Evet daha önce seks yapmışlardı birkaç defa ve evet 3 yıldan uzun süredir arkadaşlardı ama hiç öpüşmemişlerdi. Ata Gökalp'le öpüşmenin nasıl bir duygu olduğundan bihaberdi.

Birkaç saniye sonra geri çekildi Gökalp. "Şimdi? Şimdi biraz da olsa değişti mi görüşün?"

Ata hipnoz olmuş gibiydi. Yutkunup başını salladı. Nefes nefese kalmış gibi hissediyordu, daha önce hiç deneyimlemediği kadar güzel bir öpücüktü bu. "Baya değişti." der demez Gökalp'i yanaklarından kavrayarak dudaklarını bastırdı. Daha uzun ve tutkulu öpüşmelerini başlatmış oldu.

Bunu azgın bir kişiliğe sahip olduğu için yapmamıştı. Cinsellik haricinde ilk defa Gökalp'ten bu denli etkilendiğini fark ettiği için yapmıştı. Artık kendisi de biliyordu ki önümüzdeki birkaç günden sonra doya doya öptüğü çocuğun kulu köpeği haline gelecekti.

.

Umut: son zamanlarda hiç gelmiyosun

mouse sensiz bomboş

ne zaman görüşebilicez

Ata: gelmeyi düşünmüyorum ya

Umut: şaşırtıyosun beni

Wanna Be Yours | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin