9 - Minis bolum

82 16 22
                                    

"Mina'nın böyle biri olduğunu tahmin etmemiştim."

Nayeon yatakta doğrulduktan sonra yüzüme baktı.

"Nasıl yani?"

"Dış görünüş olarak yani. Daha çok serseri bir tip olduğunu düşünmüştüm ama.."

Dedikten sonra durakladım ve boş boş tavana bakmaya başladım.

"Güzel kız ama, değil mi?"

"Kim, Mina mı?"

"Evet, sende biraz sinirlensen de sevmiş gibisin kızı."

"Eh işte. Sizde Jeongyeon dediğin kızla iyi anlaşmış gibisiniz, numarasını almışsın ilk günden."

Kaşlarını çatıp koluma sertçe vurdu.

"Arkadaşız sadece!"

Gülümsedim.

"Bende birşey demedim ki zaten."

Daha az sinirli şekilde gözlerime baktıktan sonra arkasını döndü.

"Yatıyorum ben, iyi geceler."

"İyi geceler."

Bu gece uyumak benim için kolay olmayacaktı. Evimi basmaları beklemediğim birşey değildi ama tahminlerimden çok farklı şeyler yaşanmıştı. Mina gerçekten beklentilerimin fazla üzerindeydi. Konuşmalarımızdaki kız daha çok gergin, agresif biriyken Mina tatlı ve güzel bir kızdı. Beni en çok şaşırtan ise buydu.

Nayeon kapıyı açtıktan sonra anında mutfağa koştum. Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Mina'nın benden yaşça büyük olduğunu düşündüğüm için fazlasıyla endişeliydim. Silahları olmasından korktuğum için daha keskin bir bıçak yerine meyve bıçağı almıştım. Eğer elimdeki bıçak yüzünden bize zarar vericek olurlarsa salonda meyve kestiğimi bahane edebilirim diye düşünüyordum. Başta amacım onları korkutmak değil sadece kendimizi savunmaktı.

Kapının önüne geldiğimde Arkadaki pijamalı kızları görene kadar takım elbiseli kızın gerçekten benden yaşça büyük bir mafya olduğunu düşündüm. Arkadaki kızları gördüğümde ise her ne kadar belli etmesemde rahatlamış ve ironik bir şekilde hesap sormuştum.

O an muhtemelen çok rezil bir durumdaydım. Ama beni en çok utandıran Mina tarafından ıslatılmaktı. Elindeki su tabancası küçük değildi, bir insanı sırılsıklam yapabilecek büyüklükteydi. Neyseki uzun sürmedi.

Onları içeri almak kesinlikle istediğim son şeydi. Fakat Mina'nın bakışları tatlı gibi dursa da aynı zamanda korkunçtu. Karşı gelmek istemiyordum. Ama kapıyı yüzlerine kapatıp içeri girmediğim için hala pişmanım.

Fazla kalmadılar. Ben salona geldikten sonra sadece tanışıp kısa bir süre dava konusu hakkında konuştuk. Bilgilerimi kimseye vermeyeceği sürece dava etmeyeceğimi söyledikten sonra da konuyu kapattık. Meyve sularını bitirdikten sonra ise dalga geçercesine özür dileyip kalktılar.

Evet, bütün gecemiz bundan ibaret.

Ve bu gece uyumama engel olacak kafamdaki tek soru ise Mina'nın hakkımda ne düşündüğü.

...

yaklasik 2 bucuk aydir lol oynamiyorum ve duzelir sandigim psikolojim daha cok bozulmaya basladi💯💯

Game (L)over // 2YeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin