Fyodor yatağa uzanmıştı. Hâlâ gerçek şeytan halindeydi çünkü Dazai böyle kalmasını istemişti.
"Mutlu musun, Dazai?"
Fyodor'un göğüsünde yatan Dazai kafasını kaldırdı.
"Evet. Evet, hemde çok mutluydum. Bilemezsin."
"Ne yani siz sevgili değil misiniz şimdi?" Diye bir ses duyuldu kapının arkasında ki gölgeden.
Fyodor kaşları çalışmış bir halde konuştu.
"Hay bi' bu aptal eksikti."
Dazai, Fyodor'a dönerek. "Bu kim?" Diye sordu.
"Nikolai. Aptal, kafadan kontak bir soytarı."
Nikolai gölgenin içinden çıktı.
"Kafadan kontak... Belki de asıl kafadan kontak sizsiniz ve ben gerçekleri görüyorumdur. Hahaha!"
Dazai gözlerini kırpıştırır. "Bilmem. Ben bu elemanı sevdim."
"Seversin tabi," dedi Fyodor. "Nede olsa o ve sen aynı b*kun laciverti gibisiniz."
"Huh, ne dedin?"
"Hiç bi' şey."
"Hm..."
Dazai, Fyodor'un boynunu öpmeye başlar.
"H-Hey! Kes şunu! Kes şunu!"
"Hm... Hayır."
Dazai bu sefer Fyodor'un boynunu yalamaya başlar.
"Ahh!"
Nikolai bunları görmek istemediği için çoktan oradan gitmişti bile.
Fyodor ayakları ile Dazai'ı itmeye çalışırken bacağını onun özel bölgesine sürmüştü.
"Ah~"
Dazai'ın ağzından çıkan bu tatlı melodinin ardından ikiside gözleri kocaman açılmış birbirlerine bakıyordu.
İlk konuşan Dazai olmuştu.
"Ooh, inlediğimi görmeyi bu kadar çok istediğini söyleseydin sana özel altında inlerdim~ Böyle ani hareketlere gerek yoktu~"
Fyodor gözlerini kırpıştırır.
"Çekil git üstümden seni küçük k*ltak!"
"Uyuz."
Dazai yine Fyodor'un yanına yattı ve koynuna girdi.
..........."Bu berbat! Bu çok kötü!"
Turuncu saçlı genç odanın içinde dönüp, lanet okuyor, küfür ediyordu.
"Sakin ol Chuuya. Herşey yoluna girecek."
"Ne yoluna girecek Sigma!? Biri otelde ki bütün tatlıları yemiş ve bu akşam bir düğün var ve ve... Ugh! Eğer düğünde sipariş edilmiş tatlıların hiçbiri olmazsa ne olur!? Bize para verdiler, bize güvendiler! Ve bizi dava da edebilirler Sigma!"
Sigma iç çeker. "Evet... Evet durum kötü ama odanın etrafında dolanıp küfürler yağdırmak hiç bir şeyi daha iyi yapmayacak."
Sigma, Chuuya'nın beline sarılır ve yanağını öper.
"Sakinleşmeli ve ne yapmamız gerektiğini düşünmemiz lazım."
Chuuya hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Kendince kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.
Sigma sevgilisinin saçlarını okşayıp öpüyordu.
Chuuya bir anda kafasını kaldırdı.
"Buldum! B-Buldum! Dazai denen aptaldan ne kadar nefret etsemde ondan yardım istemem lazım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Külü
Diversos⊰𝐹𝑦𝑜𝑑𝑜𝑟 𝐷𝑜𝑠𝑡𝑜𝑦𝑒𝑣𝑠𝑘𝑦 𝑥 𝑂𝑠𝑎𝑚𝑢 𝐷𝑎𝑧𝑎𝑖⊱ ○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●▷ Artık hikayede ne olduğunu ben bile bilmiyorum. Utanç verici bir fic bu amk İsmi değiştirebilirim