Kapıya yaklaştım. Kapıyı çalmamıştım ve hocamın ayakkabılarına denk geldim. Hassiktir, Elif Hocaninkileri unutmuştum. Neyse yarından sonra götürürüm diye içimden geçirdim. Egildim Aydan Hocanın ayakkabılarını icime çektim. Gerçekten 2 kat giyinmiştim. Kapıyı çaldım.
A-Ooo hoşgeldin, gel buraya sarıl bi bana.
K-Kocaman sarıldım. Ben neden 2 kat giyindim ya?
A-Cevabını ögreneceksin ama önce bir test daha var. Tut elimden.
Elinden tuttum peşinden gitmeye başladım. Tuvalete yöneldi. Gir içeri.
Girdim.
K-Tamam girdim şimdi ne olacak? Bunu derken ayaklarını gördüm.
Parmak arasında garip birşey vardı. Çok guzeldi be ayakları...
A-Şimdi ben tuvaletimi yapacağım. Bak tuvalete benden başka kimse tuvaletini yapmıyor. Arkanı dön. Ben bitirdikden sonra bu tuvaleti yalarsan testleri geçmiş olucaksın.
Bu zorluydu ama yapacaktım.
A-Bitti. Şimdi sıra sende. Cömel, yalamaya başla.
Yaladım yaladım tertemiz oldu. Tadı hocamın olduğunu bildigim icin psikolojik olarak süper geliyordu.
A-Bu test burda biter. Kalk ayağa.
A-Helal olsun sana. Bunu hak ettin.
Dudagının yarısı yanagima yarısı dudağıma degecek şekilde öpmüstü.
A-Tamamı için daha çok var. Ben şimdi çoraplarımi giyeceğim. Biraz takılalım. Saat 10 gibi başlarız oyuna.
Saat 10 olana kadar öyle takıldık. Bi ara Aydan hoca film izlerken çorapları çıkartıp uzanamadığı için (ayak fetişi olduğumu bilmiyor) ayağıyla sikime temas edip beni azdırıp dudaklarıma sürüp burnumu falan parmak arasıyla kıstırıp gülüyordu. Sikim kalkınca,
A-Çok ayıp ama. Diyerek baskı falan uyguluyordu. Akşam olmuştu. Ondan önce biraz acıktık ve pizza söyledi. Tam yiyecekken bekle dedi. Pizza dilimlerime tek tek tükürdü ve kolamada minik 2 3 balgam bıraktı. Bunları bitir. Beni sevdiğini kanıtla dedi. Ama bilmiyorduki iki katı iştahla yiyordum.
Geç bakalım odama dedi. Bu arada evi normaldi odası gerćekten devasaydı. Kocaman yatağı vardı.
K-Oyun ne ya çok heyecanlıyım?
A-Anlatıyorum; Şimdi taş kağıt makas oynuyacağız, birimiz kazanınca diğerkinin dediği kıyafetini çıkaracak. En sonuna kadar bu böyle gidecek. Kıyafet kalmayana kadar Kural böyle. Fakat ben birşey ekliyorum, çıplak kalan gece boyu kazananın karşısındada çıplak kalır. Sende istiyormusun eklemek?
K-Sizinki çok büyük, bende koyuyorum, kazanan kaybedinin kıyafetini çıkarttığı bölgeyi kağıt çekip kokla öp yala elle yapsın.
A-İyi ozaman bende koyuyorum. Kaybeden gece boyu köle olur. Her istediğini sorgusuz sualsiz yerine getirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayak Fetişi KAYA
Подростковая литератураKaya 14 Yaşında Ve 8. Sınıfa Giden Bir Çocuktur, Öğretmenleriyle Arasının İyi Olması Ve Fen Öğretmeni Aydan'ın Onunla Kurduğu Birliktelik Yıllar Önceki Unuttuğu Fetişlerinin Bilinç Altından Çıkmasına Yol Açar.