8. Sınıf-Piknik-Nehir

3.3K 37 1
                                    

Bu olaydan sonra anlatmaya değer hicbirşey olmadı. Yalnızca oyun oynadım kızlarla sevgili olup öpüştüm falan ayakla ilgili birsey olmadı yada hocayla. 8. Sınıf başında sınav senesi olduğundan sınavlara tutunmam gerekti ve Aydan Hoca;

A-Kayacığım Nasılsın?

K-İyiyim hocam siz?

A-Bende iyiyim. Derslerin nasıl?

K-Süper gidiyor denemelerde güzel.

A-İstersen yanlışlarını özel ders yapıp kontrol edip çalışabiliriz dedi.

Ben o an yalnızca tabi ki olur süper olur hatta demiştim. Çünkü mutluluktan bayılacaktım. Zaten Aydan Hoca sınıf hocamız olduğundan annemle arasıda iyiydi, izni aldı. Tabii bu ilerdeki denemeler için geçerliydi. Sımavlar vardü ve denemeler olmayacaktı. Ben sınavlara çalışırken aklımdan asla cıkaramıyordum, kafa yapım asla 7. Sınıfdaki gibi değildi aksine dahada azgın birisi olmuştum.

Sınav haftası bitince Aydan Hoca Ve Mehmet Hoca (Mehmet hoca matematikci kafa dengidir baya) piknik yapmaya kadar verdi. Ben A Şubesinde okuyordum ve tam o sıralar B Şubesinde benim hoşlandığım bir kız vardı. Ne yazıkki agalarla takılamiyordum yada dışarı çıkamıyordum yalnızca pc oyunları oynuyabiliyorduk zaman kısıtlı olduğundan. Kızın adı Nehir 1.64 37 numara ayagı ve 47 kilosu var. Bu yüzden ince ve kız esmer. Ama böyle bir güzellik yok sanki tanrısal bir güzellik bahşedilmiş kıza. Kız şu tipdi;

Akşam Nehir Instagram'dan bana yazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akşam Nehir Instagram'dan bana yazdı. Yarın geliyormusun diye. Yazışma tam olarak şuydu;

N-Kayo Cumartesi geliyormusunnn😀

K-Yess geliyorum sende geliyosun anlaşılan

N-Evet beraber takılırız değilmi (ondan hoşlandıgımı o onun benden hoşlandığını ben biliyorum)

K-Evet evet gezeriz orlarda kaybolana kadar

N-İyi bakalım yarın sürprizim var 😘

İste burda hassiktir çektim. Sevgilim kasıma kadar birsürü olmuştu fakat şuan zaman olmadığından yapamıyordum. Fırsat bu fırsattı.

Yarısı gün okulda toplandık, otobüse binecegimiz esnada yeniden mesaj geldi. Yanımda Deniz adlı kardeşim diyebileceğim çocuk oturuyordu çekinmeden bakarken Kaya dedi.

D-Kaya bu Nehirmi?

K-Hee Yazışıyoruz Bir Kaç Gündür.

D-Nehir hakkında neler biliyorsun?

K-Birsürü şey sen neden bahsesiyorsunki?

D-Oğlum bu kız damgalı orospu amk en son bir taraflarını veriyordu Avm tuvaletinde.

K-(Tam istediğimdi bu)Aa siktir ya olsun kız güzel bizim için önemli olan o deyip göz kırptım.

D-Yinede temkinli ol bak.

Yol boyu müzik dinledik, karı kız muhabbeti yaptık en sonunda geldik. Kamp yerine o büyük çarşaf gibi olan örtülerden serildi 2 sınıf birleşik 2 sınıf ayrı oturcaktı. Aydan hoca A ile C dedi bende yanına gidip;

K-Hocam lütfen A ile B olsun.

A-Yalvarmadan olmaz deyip kahkaha patlattı

K-Hocam yalvarırım çok gerekli deyince farkına vardı

A-Kaya borcun 2 olcak ama bir gün istiyeceğim senden gec hadi ben halledeyim dedi göz kırpıştık.

Ben geçtim A ile B diye ses geldi :)

Sonrasında oturduk Nehirde tam yanıma denk geldi, sonrasında yemek pasta yiyince erkekler futbol bazilari dolaşmaya kızlar voleybol oynamaya başladı. Ben benimkiyle gezcem tabi uygun zamanı bekliyorum bizimkilere gelicem siz gidin dedim biz ormana doğru yürümeye başladık dolaştık dolaştık yorulduk zaten yönümüzün farkındayız telefonda çekiyor orda. Oturduk dinlenmek için bana;

N-Kameram yanımda fotoğraflar çekelimmmmmi? Diye soru yöneltti.

K-Tabii olur sen burdayken neler çekmeyiz hahah dedim ve bana baktı.

Sonrasında kamera ile çekerken bu kadar yeter gel dedi yaprak yıgının üstüne oturduk. Beni avutmak tahrik etmek istiyor olmalı neyi çekmek istiyorsun dedi. Bende sen gayet iyi biliyorsun dedim. Kafasından tuttum kendime çektim iki tecrübeli yavşak öpüşmeye başladık. O sırada elini eşofmanıma götürdü ve yavaşca soktu  hafifce sıyırdı ve üst tarafından eliyle çekmeye başladı, tam bu sırada bu anı yalnızca 31 ilemi sonlandırcaz deyip eğildi ve ağzına almaya başladı, bende bu sırada daha tam büyümemiş göğüslerini sıkarak onu inletiyordum. Bana eliyle pantolunu gösterdi. Kesinlikle okşamamı istiyordu bende öyle yaptım, o bana sakso çekerken garip bir pozisyonda amını okşamaya başladım, aradada saati kontrol edip beni hemen boşaltmamak için bekliyor az sonra yeniden çekiyordu. En sonunda elin çok gıdıklıyor getir elini dedi parmaklarıma tükürdü. Tam devam ederken (Hani 31 çekerken boşalmadan bi 5 10 saniye önce his olur ya insana neler yaptırır o bunu biliyordu) durdu ve bana baktı bende durdum ona baktım, bana bosalmak istiyorsan ayaklarla devam edelim dedi. Acaba beni deniyormu yoksa ciddimi diye bakarken ayakkabısını çıkarmıştı bile. Ayaklarını görünce şok oldum, 8. Sınıftaki birisi eline sürdügü ojeyi ayaklarına sürermi diye kafamda geçiriyordum, Parmakları mavi ojeliydi. Ben bakıyordum sarhoş gibi oda azgın bana bakıyordu.

N-Koklamak istermisin

K-Niye olmasın deniyebilirim dedim ve çoraplarını kokladım. Resmen cennetin kokusuydu bu. İçime içime çektikçe Nehir bana bakıp gülüyordu. Terle beraber

N-Eğer seni boşaltmamı istiyorsan öp ayaklarımı dedi tam gaz başladım öpmeye. O bana hafif hafif dokunup inmesini önlüyordu. Daha sadece 15 dakika olmuştu.

N-Yala artık görelim marifetlerini dedi.

Çıkardım dilimi topuğundan başına yalamaya başladım.

Büyük ihtimal gelmeden voleybol oynamıştı ve yıkanmamıştı. Terle karısık çorabın tadı beni delirtiyordu. Bana çikolata istermisin diye sordu bende olur neden olmasın dedim niye sordugunu tam anlamamıştım. Parmak arasına çikolata koyup bana veriyordu. İyice emiyordum kalmasın diye sonra bu kadarıda yeter Nehir ayakların küçülecek dedim hahaha dedi. Beni sevdiğini biliyorum sevgili olmamızı istiyorsun değilmi sende sorusunu bana yöneltti.

K-Bundan başka istedigim yok şuanda.

N-Ozaman son birşey yapacağım dedi ve ayağına tükürdü. Hadi yala bakalım dedi ben yaladıkça oda zevkten dört köşe oluyordu. Hadi giydir dedi giydirdim ve sıra sende ne yapmak istiyorsun dedi. Amını göstererek yaklaştır işareti yaptım yalamaya basladım. Yalnız agzım o kadsr kuruyduki direk boşalcak duruma geldi. Dur dur dedi ağzın kuru bekle, ağzını yaklaştır emri geldi. Zaten aramızda köle sahibe ilişkisi yoktu olamazdı o esnada sevişiyorduk resmen. Yaklaştırdım tükürdü ağzıma yalayabilirsin şimdi dedi. Ben yaladıkça ohh ahh mmm gibi sesler geliyordu. En son boşaldı ve tamam bende seni boşaltıcağım ama iyi bak dedi. Önüme geçip doggy pozisyonunda beklemeye başladı. Göt deliğini isaret etti ve tükürükten kurumamış sikime azcık daha tükürüp göt deliğine soktum. Kalçası eşsiz derecede simetrikdi. Ayrıca kocamandı yani bu şişman kocamanlığı değil şekil olarak kocamandı. Ahhh dedi ben iyice git gel yapmaya başladım boşaldım sonra. Götünden akanları parmagına alıp ağzına götürdü yaladı temizledi. Sonrasında penisime sakso çekti orayıda temizledi ve artık sevgiliyiz galiba dedi. Gülere yanıtladım. Üstümüzü düzeltip koşa koşa gittik. Zaten kimse bir bok anlamamış sadece bizimkiler kızgındı.

Aydan Hoca bana yarın kursta  sınavları okuyacagım yardımın gerek dedi. Sonrasında futbol oynadım otobüse bindik ve dağıldık.

Millet selamlar 10 yıldızda 4. Bölüm geliyor.

(Düzeltme: şuanda 9. Bölüme kadar hepsi hazır. 3 yeni karakter ekleniyor dolu dolu. 10 oylar hızlı gelsin bölümler gerçekten süper bilseniz.)

Ayak Fetişi KAYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin