Bu bölüm aşırı fazla kölelik var, ayak dahil ama işkence tarzı birşeylerde var. İsterseniz oylayıp geçin oy verirseniz, diğer bölüm gelir. Yada okuyabilirsiniz.
Cumartesi eve geldiğimde saat 19.00'a geliyordu. Öyle bir yorulmuştumki eklemlerim ağrıyordu. Ayrıca Nehir ile yaşadığım o an beni aklıma geldikçe biraz utandırıyor bunaltıyor enerji veriyor bir yandanda eşsiz bir mutluluk hissettiriyordu. Resmen havada aradıklarım önümde duruyormuş. Fakat yinede benden yaşça büyük biriyle olmak daha iyi hissettirirdi.
Mutfağa gittim, tarçınlı latte yaptım. Ben yorgunken uyumayı sevmem. Sıklıkla kahve falan içerim film dizi izlerim yada oyun oynarım. Ailemizin maddi durumu süper denilcek kadar iyi. Babam Antalyada 5 yıldızlı bir otel sahibi. Annem ise babamın sahibi olduğu otelin mali taraflarını yönetiyor. Muhasebeci gibi düşünebilirsiniz. Ben İstanbul'dayım onlar ise Sıklıkla Anlatya'da.
Genellikle gelip gidiyorlar ve geldikleri sürede okulumdaki hocalarla falan konuşup ilgileniyolar. Zaten bu yüzden araları iyi. Kardeşim yok ablam var. Ablam'ın adı Cansu dominant karakterli sarışın 18 yaşında 1.76 boyu 60 kilosu, 38 numara ayagı var. Genelde çok bakım yapar ayaklarına ellerine hep ojelidie french dir parlaktır falan. Lise sona gidiyor ve onla evde denk gelirsek aramız çok iyi abla kardeş ilişkisine bakılırsa. O benim ben onun bir dediğini 2 etmem. Porno izlediğimi falan biliyormu onu bilmiyorum ama derslerimi takip eden genellikle o olur annem tembihler.
O gün ablam eve biraz erken geldi. 7.30 civarında. Ben o sırada porno izliyordum şükür 31 çekmiyordum. Odalarımız ayrı fakat benim odama resmen kafa attı,
C-Kayaaa naberr?
K-Ben korkudan sekmeyi kapatıyordum iyi seeen diyebildim titriyerek.
C-Bu yüzün ne kıpkırmızı çıkmışsın telefonda ne yapıyordun?
K-(Kızla yazışıyorum desem kızmazdı) Nehir diye bir kızla yazışıyorum.
C-Tek onu yapıyorsundur umarım. Telefonunu versene sen bi
K-Al buyur (zaten sekmeleri kapatmıştım vpnle girmiştim)
C-Hmm iyi ama dozunu kacırma yazışırken. Hadi aşagı gel film izliyelim.
K-Ben banyoya girip geliceğim.
Ben banyoya gittim. 31 çekmeden direk yıkanıyordum. Ablamda bu esnada telefonumu karıştırıyormuş, ayarlara falan bakmış kullanılan uygulamalarda operayı görmüş. Yer imlerinde ayak fetişi ile ilgili bir forumdakj konuyu eklemiştim. Ona basmış onları görmüş. Bana birşey demedi aşagı indim. Fark etmedim zaten.
Filmi açtık başladık izlemeye, yalnız film hiç sarmadı. Ablamda bana hadi oyun oynayalım dedi. Klasik öğrendiğini o kişinin ağzındanda öğrenmeye çalışan insan tipi.
K-Olur, ne oynayalım?
C-Doğrulukmu cesaretmi olurmu?
K-Niye olmasınki?
C-Ben başlıyorum. Doğrulukmu cesaretmi?
K-Doğruluk.
C-Şuanda sevgilin varmı?
K-(Ablam keskin bir soru ile başlamıştı) Var Nehir ya.
C-Hmm tamam.
K-Doğrulukmu Cesaretmi?
C-Doğruluk.
K-hmm hamm humm derken ablam biraz kızdı bulamıyorum diye.
C-Sadece ben sorayımmı sen bulamıyorsun.
K-Olur.
C-Doğrulukmu Cesaretmi?
K-Doğruluk (bir yandanda gözlerim ablamın beyaz çoraplarında ayaklarının şekli muntazam mk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayak Fetişi KAYA
Fiksi RemajaKaya 14 Yaşında Ve 8. Sınıfa Giden Bir Çocuktur, Öğretmenleriyle Arasının İyi Olması Ve Fen Öğretmeni Aydan'ın Onunla Kurduğu Birliktelik Yıllar Önceki Unuttuğu Fetişlerinin Bilinç Altından Çıkmasına Yol Açar.