Uyandığımda bir odadaydım, yatak odası. İki kişilik bir yatağın üzerindeydim. Perde kapalıydı, ayağa kalktım ve perdeyi açtım. Pencereden nerede olduğumu anlamaya çalışırken odaya birisi girdi:
?: "Selam tatlım."
Ben: "ULAN SEN KIMSIN DE BANA TATLIM DIYORSUN! O TATLIMI ALIR 40 GUN 40 GECE GOTUNE SOKARIM! AYRICA BURASI NERESI VE BEN NEREDEYIM!"
Bekle, LAN BU BENIM TARIH HOCAM. EVET SAKA GIBIYDI, BU BENIM HOCAMDI. AHMET HOCA NEDEN BENI BURAYA GETIRSIN KI?!
Ahmet: "Hey sakin ol, bu soruların cevaplarını zaman zaman öğreneceksin. Ama ilk olarak şunu söyleyim, burada baya bir zaman kalacaksın. Ayrıca sen bunu zaten yasal olarak kabul ettin, bak:"
Diyerek elindeki kağıdı gösterdi. Bu benim öylesine imza attığım kağıttı! Sadece imzanın üstüne; burada şu kadar kalacağım ve denek olarak kullanılacağım yazıyordu. NE?! LAN NE DENEGI, NE OLUYOR!"
Ben: "NE AMACLA BENI DENEK OLARAK KULLANACAKSIN GOT!?"
Ahmet: "Hmmm, basit deneyler sadece merak etme."
Ben: "Ya başkasını kullanamaz mıydın, niye ben?!"
Ahmet: "Seni seviyorum, o yüzden."
Ben: "LAN SEN BENIMLE TASSAK MI GECIYORSUN AMINA KODUGUM! BENIM FAVORI FILM KARAKTERİM NE BILIYOR MUSUN!? KAANFLIX'IN YAPTIGI KOTUYU KIRMAK FILMINDEN FENASI KERIM! (gercekten favori karakterim) GEREKIRSE FENASI KERIM OLURUM! ISTE SU AN TAM ZAMANI!"
Dememle, adama saldırmaya başladım. Adamın çavuşa vurunca, yere hemen düştü. Yere düşünce daha hızlı tekmelemeye ve yumruklamaya başladım. Zaten 5 yıldır tekvando eğitimi alıyordum, adamı hastanelik etmiştim. Burnundan kanlar akıyordu resmen. Yerde baygın bir şekilde dururken elimi hemen telefona atıp, 112'yi tuşladım:
Telefon konuşması
Operatör: "Evet, acil durumunuz nedir?"
Ben: "Beni kaçıran bir adam vardı, beni şu eve (pencereden gördüğü kadarıyla adres verir) götürdü ve seni seviyorum, denek olarak kullanıcam seni falan dedi. Bende onu tekme tokat dövdüm, şu an bayılmış durumda. Ha bu arada, yasal olarak kabul etmişim sayılsın diye benim öylesine imza attığım kağıdı bulup, üstüne bir şeyler yazmış. Lütfen yardım edin!"
Operatör: "Lütfen o kağıdı yırtın, 1 dakika içerisinde polisler ulaşacaktır."
Ben: "Tamam teşekkürler yardım ettiğiniz için."
Hemen kağıdı aramaya başladım. Ah, kağıdı şifreli bir dolaba saklamıştı. Her türlü şifreyi denedim olmadı.
Ben: "Kağıdı şifreli bir dolaba saklamış, yırtamıyorum."
Operatör: "Hanfendi, zaten adamın yaptığı suç o yüzden dert etmeyin. Polisler geldi oraya, kapıyı açın lütfen."
Demesiyle zaten zil çalmıştı. Hemen kapıya koşup açtım. Evet gelmişlerdi. Sonra adamın nerde olduğunu söyledim ve oraya gittiler. Adamı incelerken diğer polisler, birisine olayı detaylı anlatıyordum.
Evet yine bölümü geç attım. Beni yoğun bir ikinci dönem bekliyor, o yüzden bazı günler bölüm atamıyabilirim. Ama lgsyi atlatırsam, yazın bol bol bölüm atarım size. Öptüm, bysss <3
Ben
Ben