2.bölüm

318 20 3
                                    

Selaaaaam nasılsınııız?

Lafı uzatmayacam vote vermeyi unutmayıııın

İyi okumalar 💜

____________________________________________

~ZÜMRA

9 ay sonra..

“Sevgili Kızım..

Seni de bu cehennemin ortasına attığım için özür dilerim. Ama sana söz veriyorum bu cehennemden ya beraber kurtulacağız, ya da beraber yanacağız..

Annen...

Günlüğümü yazdıktan sonra gardrobuma doğru ilerledim. En alttaki çekmeceyi açarak,en arkasına kattım.

Sonra beşiğinde uyuyan güzel kızım'ın yanına ilerledim. Evet. Kızım olmuştu. Adı Gece.

Ona Gece ismini kattım çünkü kızım doğduğunda Kerem benle Geceyi kilere kapatmıştı. Kızım oldu diye. Onun o zaman ismi yoktu. O karanlıkta, o kilerde aklıma gelen isim Gece oldu.

Geceyi kimse kabullenmese de, kimse sevmese de ben seviyordum. Kerem den olsa bile.

O benim tek yoldaşımdı, tek kanımdı. Onu kaybedemezdim. Eğer olurda birgün buradan kaçmayı becerebilirsem Geceyi onlara asla bırakmam.

Beşiğinde yatan kızımı bir süre izledim. Demek anne olmak böyle birşeydi. Ben ona dokunmaya kıyamazken Kerem onun bazen kolunu morartacak şekilde sıkıyordu.

Daha iki aylıkdı Gece. Ama Kerem onun daha iki aylık olmasını bile umursamadan canını acıtıyordu. Ben dokunmaya kıyamazken.

“Kız Zümra. Ne boş boş oyalanırsın gel de kahvaltı hazırla!” Yıldız Hanımın bana seslenmesiyle son kez kızıma bakıp odadan çıktım.

Ev de hizmetçi vardı. Ama sırf beni sevmiyorlar diye çoğu işi bana yaptırırlardı. Hamileyken de böyleydi.

Merdivenlerden indikten sonra mutfağa Yıldız Hanım'ın yanına gittim. Ona hanım dememi istiyordu. Anne diyemezmisim ona. İçeri girdiğimde masa da oturmuş beni bekliyordu

“Geldim Yıldız hanım” kafasını kaldırıp bana baktı. Sonra ayağa kalkarak yanağıma sert bir tokat attı “Ben sana demedim mi erken kalkılacak diye? Ne diye geç kalırsın!? Ha!”

Yanağıma yediğim sert tokatla yüzüm yana düştü.

Başımı yavaşça ona çevirdiğimde bana öfkeyle baktığını gördüm. Sesimi çıkaramadım. Çıkaramazdım. Şikayet edersem daha beter ederdi beni.

Ö-Özür dilerim Yıldız Hanım”

Ellerini beline koydu “Tamam oyalanmayı kesesin. Ağa'n birazdan uyanır. Elini çabuk tut” Kerem işe gitmişti. Normalde de bu kadar erken gitmezdi.

FERİŞTAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin