Bölüm 7-Sümsükus'u Aşağılamak

118 23 4
                                    

"Seninle konuşabilir miyim?"

Frannie başını kaldırdığında, ilk İksir dersi için zindanlara doğru ilerleyen Lily'nin suçlu yüzünün kendisine baktığını gördü. "Elbette," diye tereddütle cevap verdi, bu konuşmanın nereye gittiğinden hiç emin değildi.

"Tam bir aptal gibi davranıyorum!" Lily patladı, gözleri yaşlarla parlarken kollarını havaya kaldırdı. "Sadece kendimle ilgili her şeyi yeniden düşünmemi sağladın." Omuz çantasını düzeltirken sesi titriyordu. "Her zaman insanların beni sevmesini istemişimdir. Lily Evans: iyi kız. Ama Peter hakkında söylediklerinden sonra, kibar olmanın beni nasıl iyi hissettirdiğine odaklandığımı ve aslında çok kibar olduğum bu insanları önemsemediğimi fark ettim."

Frannie durakladı, şaşkın bir ifadeyle kızıl saçlıya gözlerini kırpıştırdı ve nasıl yanıt vereceğini bilemedi. "İnsanlar seni seviyor, Lil-"

"Öyle mi?" Kızıl saçlı kadın topuklarının ucunu taşa sürterken bakışları sertleşti. "Yoksa imajıma fazla önem verdiğim ve ilişkilerimi genişletme zahmetine girmediğim için mezun olduğumuzda bu insanların çoğunun hayatından silinip gidecek bir başka katlanılabilir kız mıyım?"

Frannie dudağını çiğneyerek İksir ders kitabını göğsüne yaklaştırdı. "Çok geç değil," diyerek Lily'ye nazik bir gülümsemeyle baktı.

"Hayır, değil." Slughorn'un sınıfına girerlerken ateşli kızıl saçlı kapıyı açtı. "Sanırım bugün Peter'ın yanında oturacağım."

Frannie, Lily'nin kısa boylu oğlana yaklaşıp oturup oturamayacağını sormasını (daha çok talep eder gibi görünmesine rağmen) eğlenerek izledi. Peter oldukça şaşırmış görünüyordu ama memnun bir şekilde başını salladı, sulu bakışları parlıyordu.

"Oh, Smith," James ona solundaki boş koltuğu işaret etti. "Patiayak beni Aylak için ekti, bu yüzden burayı alabilirsin."

"Sirius beni sadece işim için istiyor," diye gözlerini devirdi Remus, masadaki iksir malzemelerini düzenlemeye başlamıştı bile.

Frannie'nin babası göğsünü tutmuş, kalbi kırılmış bir ifadeyle geriye doğru eğilmişti. "AYLAK! Bunu nasıl söylersin? Seni sevdiğimi biliyorsun-"

"Çünkü son üç ödevden kaldın," diye cevap verdi Remus, çocuğun maskaralıklarını kabul etme zahmetine girmeden. "Ve daha dün, derslerini geçebileceğinden emin olsan James'in yanından asla ayrılmayacağını söylüyordun."

Frannie homurdanarak odanın sol tarafına doğru ilerledi. "Teklifin için teşekkürler James. Ama sanırım daha az dikkat dağıtıcı bir koltuk bulacağım." Çocuğun itirazlarına aldırmadan, odanın arka köşesinde oturmuş, İksir ders kitabına notlar karalayan siyah saçlı Slytherin'e doğru ilerledi.

"Buraya oturabilir miyim?"

Severus Snape şaşkınlıkla başını kaldırdı, cüppesindeki kızıl armaya bakarken siyah bakışları sertleşti. "Tek başıma iyiyim, teşekkürler."

Frannie müstakbel akıl hocasını izlerken bir hüzün dalgası hissetti. Geçmişe yolculuk ettiğinden beri gördüğü tüm tanıdık yüzler arasında en az değişecek olanı onunkiydi. Yağlı saçları omuzlarına dökülürken kambur duruşu yılların yalnızlığını ve istismarını yansıtıyordu.

"Lütfen?" Ders kitabını bıraktı, bakışlarını hevesle genişletti. "Biraz yardıma ihtiyacım olabilir."

"Eğer aptal Pettigrew'a FYBS seviyesindeki tılsım işlerini nasıl yapacağını öğrettiysen, bence gayet iyi idare edersin," diye tersledi Severus, tüy kalemine ve parşömenine geri dönerek. "Ayrıca ben yardıma muhtaç biri değilim. Sizi temin ederim, kendi başıma olmayı tercih ederim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Turns of Time- James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin