magazintreni: Ünlü yayıncı Yağız Ören ve Sara Ayel İzmir'de *** Hastanesi'nden beraber çıkarken görüntülendi!
y: İZMİR'E GELDİLER VE ONLARI GÖREMEDİM Mİ
o: bu ne hız anasını satayım
h: Allah bilir ne için
9.597 yorum daha
💌
Defne, Özlem ve ben salonda oturmuş konuşuyorduk. Annem hastaneden çıkalı 2 gün olmuştu.
Şu an olanları ve olacakları konuşuyorduk. Annemle babama kendi evimin yanında bir ev almayı düşünüyorum
"Ya Yağız'ın sana böylesine arka çıkması çok güzel değil mi?" Defne'nin dediğiyle gülümsedim, Aras'ı parka götürmüştü.
Hep yanımda oldu bu süreçte ve hep de olacağını hissediyorum. Ben evde anneme bakarken Aras'la ilgileniyordu.
"Ya medyayı gördünüz mü siz?" dedi Özlem
"Saçmalamışlar cidden. Gördüm ben. Emre göstermişti."
"Hamileliğe nerden gelmiş konu amk" diyen Özlem'den sonra Defne kahkaha atmaya başladı.
"Soğuk bir espri geliyor gibi hissediyorum."
"Yok, yok" hâlâ kahkaha atıyor. "Ya siz- siz- ay" hâlâ gülüyordu.
O gülünce biz de gülmeye başladık.
"Ya bunlar İzmir'den döndü ya beraber- ALLAH'IM" deli gibi kahkaha atıyordu.
"Nereye getireceksin çok merak ettim."
"Fanfinifon"
Özlem de kahkaha atarken ben kızarmaya başladım.
"Buna mı gülüyorsun iki saattir amk"
"Hee" devam ettiler gülmeye.
"Ya manyak" yanımdaki yastığı gülerek ona attığımda. "Ay bu yastıklar-" devamını getiremeden bu sefer Özlem vurdu ağzına.
"YA ÇOK GÜZELMİŞ DİYECEKTİM!"
Biz yeniden kahkaha atmaya başlarken içeri Emre girdi.
"Ne oluyor amk? Bir vlog çektirmediniz."
"Sus be. Gülüyoruz ne güzel işte. Gece nerde hem?"
"Antrenmandan çıkmış yoldaydı en son ne bileyim?"
"Neyse gelir birazdan" deyip ayağa kalktım.
"Çay? Kahve?"
Hepsi kahve deyince "Çay yapmaya gidiyorum ağlayın" deyip mutfağa ilerlemeye başladım.
Mutfakta, masanın üstünde Emre'nin cüzdanını gördüm ve yanında bir resim vardı.
Bizim küçüklüğümüz.
Ben fotoğrafa bakarken Emre girdi içeri.
"Ne yapıyorsun bakalım sarallem?"
Sarallem...
Bana bu isimle en çok Hürkan seslenirdi, ondan duyan Emre de bana böyle sesleniyor.
Küçüklükten kalma bir alışkanlık olmuştu artık. Her saralle diyene dönüyordum.
Gülerek "Bizi seviyorum.." dedim.
"Baksana ne kadar mutluyuz. Hilal abla ve Barış abi de çok genç burada."
"Evet ya"
"Neyse ben kahve yapayım"
"Çaylara ne oldu kaptan"
"Ham yaptım"
---
kısa bir bölümle merhabalar efenimsevgilerlee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayın
Teen Fiction"Üstünü değişmen lazım Sara" "Çok uykum var Yağız" "Ben kaçırırım o uykuyu"