Kochani moi, aby dostać się do tavo kambarys, musicie jedynie przebyć blisko równowartość 82^2 +5002-401*8 schodków i pokać 8 tuzinów zakętów, gdyż wasz pokój jest w samym centrum, ale korytarze i ich mało widoczni bywalcy bywają kapryśni i lubią mieszać uczniom drogi. A gdy już pokonacie ten dystans, jesteście zmuszeni wymienić posągowi Mickiewicza 3 utwory literackie, jednak w jednym tygodniu nie możecie wyminić tych samych utworów. Inaczej czeka was kąpiel w jeziorze. Choć czasem posąg może być kapryśny i, i tak się wykąpiecie. Chociaż głownie, gdy jesteście niemili dla niego lub wyminiacie utwory Słowackiego.
Po wejściu do pomieszczenia powitają was pufy w barwach waszego domu. Obok nich znajduje się biblioteczka, jednak, bez obaw skrywa ona, a raczej to co za nią wiele tajemnic.
Obrazy rozwieszone na ścianach przedstawiają dawnych, bardzo dawnych absolwentów Perkunas. Bez obawy możecie z nimi rozmawiać, radzić się i robić im psikusy.
Kręcone schody prowadzą was na balkon, z którego można zjeżdżać na zjeżdzali, a nawet skakać, choć za poniesione straty odpowiadanie już tylko wy.
Na piętrze, macie dormitoria oraz balkon, z którego roztacza się widok na pobliski las. Zaraz pod nim jest jezioro, do którego nie radximy skakać.
———
wejście do pokoju
pufy
tajemne przejście za biblioteczką (prowadzi do jeziora, albo do kuchni, zależy od drogi jaką się obierze)
obrazy
łazienka damska
łazienka męska
łazienka wspólna
schody
zjeżdżalnia
balkon
——
pokój 1
Charlotte Denisse @quleczkaa
Antreas Vitalis @SzaraPrega
Iridesse Varner @Liesiey
Regina Kalinowska @Galaxy_Ssopokój 2
Arabella Anioła @LOV3R—
Vanessa Anderson @Leexxxo
Leokadia Brzozińska @elliessie
Vilmos Horváth - Meggyesfalvi childof_dionysuspokój opiekuna domu: Vesy Harmaajärviego childof_dionysus
CZYTASZ
navia. - szkoła magii 1 rok. rp
Fiksi Penggemar"Trzeba się dziś zwyciężyć, aby jutra dożyć." - Juluś Słowacki [zapisy zamknięte] Sveiki! Witajcie! Młodzi czarodzieje, mamy zaszczyt was powitać w jedynej w swoim rodzaju polsko-litewskiej szkole magii. Nasza szkoła otoczona pięknym litewskim lasem...