˗ˏˋ halloween aka dziady 'ˎ˗

393 8 192
                                    

Październik dla dawnych Słowian był miesiącem odpoczynku. Kiedy jeszcze mieli w pamięci wieńce zdobiące ich głowy, dochodził do nich zapach wczesno jesiennego wiatru, a stopy wciąż bolały od bezsennych nocy, pełnych tańczenia i zabaw. Musieli przygotować się na inne święto, na zyskanie przychylności dusz było ich odnalezieniem wyjścia z krętego labiryntu. Październik był miesiącem wyczekiwania. To może ich łączyć z ich potomkami, jednak sposób spędzania, wyczekiwanego przełomu października i listopada jest znacznie różny.
Dlatego też, aby nie narażać niewinnych dusz, na bycie przeklętym przez nieudane zaklęcia, halloween w navi, spędza się raczej w sposób nie przypominający słowiańskiego obrzędu. Jednak po sali są rozstawione dekoracje, które mogą być nawiązaniem do tej tradycji.
Mamy nadzieję, że nikt nie zatruje jedzenia, nie rzuci się z okna, ani nie wyrzuci nikogo przez okno. Mamy również nadzieję, że nikt nie boi się duchów, ponieważ kilka z nich, czasem lubi nawiedzać główną salę w nocy.
Życzymy miłej zabawy, naszym kochanym uczniom!

pochwalcie się przebraniami —--->

stół z jedzeniem

stoisko z muzyką (teoretycznie nie wolno przełączać)

parkiet

korytarz, z sufitu zwisają sztuczne nietoperze (mogą spadać)

kuchnia, której podłoga zalana jest sztuczną krwią

ogród ze sztucznymi grobami

oświetlony balkon

wyjście prowadzące na polankę przed szkołą

kącik filmowy (max 5 osób, KTO PIERWSZY TEN LEPSZY)

navia. - szkoła magii 1 rok. rpOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz