8.Bölüm

7 2 0
                                    

Aradan 1 veya 2 ay geçti . Hergün Yağız 'ın işten gelmesini bekliyordum . Birgün olmadı Yağız gelmedi ne olduğunu sormak için Yağız 'ın yakın arkadaşı Can'ı aradım. İlk önce bana " Yenge sakin ol sana bişey söyleyeceğim . Yağız Yağız  bıçaklanmış. " dedi. O an beynimden vurulmuş gibi oldum . Babam yapmıştı bunu ona hala babam demek zorunda kaldığım adam yapmıştı . Can 'a beni hemen alıp hastaneye götürmesini söyledim . Can gelip beni aldı ve hastaneye getirdi . Yağız la birlikte bir kişi daha varmış şoförü onuda bıçaklamıştı o adam  . Eşi ve çocuğu vardı yanımda hüngür hüngür ağlıyorlardı. Ameliyathanenin önünde bekliyorduk hepimiz Can, şoförün eşi ve oğlu, en yakın arkadaşım Sıla , ben . Kapıdan birisi çıktı doktordu bu . Tarık Bey'in yakını kim dedi . Eşi Ayşe hanım benim eşiyim dedi . Doktor hüzünlü bir bakışla " Elimizden geleni yaptık fakat eşinizi kaybettik ."   dedi ve kadın yıkıldı gözümün önünde . Şoförün öldüğünü duyunca ve Ayşe hanımı öyle görünce daha çok ağlamaya başladım . Sıla 'ya yaşlandım . Can 'a " Nasıl bıçaklamıştı Can bunlar nasıl"  diye bağırdım. O adam bunu nasıl yapmıştı . Doktor gitmeden " Doktor bey Yağız Yılmaz durumu nasıl " diye sordum . Doktor ilgileniyorlar dedi ve gitti . Yağız 'a bişey mi olmuştu bana söylemiyorlardı. Onuda kaybedemezdim .
______________________________________

3 saat geçmişti . Kimse bişey söylemiyordu . Sıla bana gel uyu artık olmaz böyle desede ben uyumak istemiyordum . Ya ben uyurken Yağız 'a bişey olursa yada uyanırsa ben onu göremezdim . Olmaz uyumam diye ısrar ettim . Ama Sıla bana " Canım arkadaşım bak Yağız uyanırsa ben seni hemen uyandırırım . Hem Yağız seni böyle görürse çok kızmaz mı ? Hadi artık gel bi 5 dakika gözünü kapat . " dedi. Sıla boyle diyince kabul ettim . Yerden kalkıp koltuğa oturdum . Kafamı  Sıla ' ya yaslayıp gözlerimi kapattım. 2 saat uyumuşum galiba uyandığımda çok farklı bir yerdeydim . Yağız ' ı normal odaya almışlardı fakat hala uyuyordu. Sıla bana narkoz dedi ama bence değildi . Can ve Sıla hava almak için dışarıya çıktılar. Ben Yağız 'ın yanına gittim elini tuttum. Ona birşeyler söyledim.

" Yağız lütfen beni bırakma ben sensiz yaşayamam. Seni çok seviyorum hani orada demiştim ya mutfakta babam için söyledim diye yalan söyledim seni gerçekten çok seviyorum o yüzden söyledim hemde en başından beri . Evlenmeden öncede sana aşıktım şimdide sana aşığım beni bırakma"

Dedim Yağız beni duymuyordur diye çünkü herkes bana uyuyor dedi . Bu sözlerden sonra Yağız

" Bunlar da yalan değildir demi canım karım . Ben seni bırakıp gidermiyim hiç tabikide hayır . Sen bana bunları en başından beri söyleseydin daha güzel olurdu fakat ben bunları en başından beri biliyorum. Senin bana aşık olduğun her halinden belli . Ben de seni çok seviyorum canım karım. " dedi Yağız. Ben çok şaşırdım çünkü bana uyuyor dediler.

" Yağız sen uyumuyormuydun nasıl duydun beni ? " dedim .

" Hayır uyumuyordum ve Sılayla Can ' ı da ben gönderdim. Nasıl ama güzel karımla baş başa kalayım. "

" Başka şekilde de baş başa kalabilirdik "

" Baş başa kalabilirdik ney "

" Baş başa kalabilirdik kocacımm "

" Canım karım benim ben sana dedim ya düğün yapmayalım diye hatta sende kabul ettin onu bu zamanlar için söylemedim. İyileşir iyileşmez sana çok güzel düğün yapacağım. "

" Tamam Yağız ama iyileşiceksin önce . " dedim .

Yağız ise tamam dedi ve içeriye Can ile Sıla girdi . Biraz sohbet ettikten sonra onlar evlerine gittiler . Ben Yağız 'ın yanında refakatçi olarak kaldım . Yağız ' a ben bakmak istedim çünkü.

KARŞILAŞMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin