10.Bölüm

8 1 3
                                    

1 hafta olmuştu ve Yağız 'la çok iyi anlaşıyorduk. Yağız ailesiyle bile tanıştırmıştı beni . Çok iyi insanlardı. Beni çok sevdiklerini Yağız 'a söylemişlerdi. Yağız ' ın annesi Meltem hanım bana

" Belgincim birgün annenleride getir tanışalım yada dışarıda tanışma yemeği yiyelim."

" Olur Meltem hanım ben anneme söylerim."

" Bana Meltem hanım demene hiç gerek yok anne dersen yeter güzel kızım "

" Tabi annecim sen nasıl uygun görürsen " dedim .

Meltem annemle babam gittikten sonra Yağız bana

" Annemden de utanırmış canım sevgilim"

" Yani annenle ilk defa konuşuyoruz tabikide utanıcam."

" Utan aşkım sen utanınca çok tatlı oluyorsun. "

Ben hafif gülümsedim. Yine utanmıştım. Yağız bana tekrardan " Çok tatlı oluyorsun." dedi ve yatak odasına gitti. Tabi bende arkasından gittim çünkü Yağız sabahları yatak odasına üstünü değişmeye giderdi.

Kapıyı açtığımda üstü çıplaktı. Hemen gözlerimi kapattım. Yağız

" Kapatma gözlerini kapatma ben iyileşince daha neler göreceksin ."

" Kim demiş göreceğim diye."

" Neden çocuk yapmayacakmıyız . Annemle babamın bir torunu olmazsa üstüne kuma getirirler bak ona göre."

" Aşkım ne saçmalıyorsun ya ne kuması Meltem annem benim üstüme kuma getirmez bir kere . "

" Sen öyle zannet canım bak Benim kardeşlerim varya Zeynep ve Murat onların çocukları yok diye kuma getireceklerdi sonradan çocukları oldu . Kurtuldular işte."

" Aşkım sen öyle diyorsan öyledir yani ama Meltem anneme de sormam lazım dimi."

" Aşkım sorarsan hemen getirir üstüne kuma. Sorma şimdi."

" Tamam aşkım da sen nereye gidiyorsun . "

" Öyle şirkete uğrayacağım biraz akşam gelirim."

" Ama aşkım daha iyileşmedin . Olmaz öyle bak doktor 1 ay evde dinlenmen lazım dedi ya "

" Aşkım boşver doktoru sen ben turp gibiyim. Bişey olmaz bana . " dedi ve aşağıya indi .

Ceketini giydirdim Yağız beni öptü ve çıktı. Ben evde onun için yemek hazırlamaya başladım . Yemeği hazırlaması 2 saatimi aldı sonunda bitirmiştim. Ellerimi silerken kapı çaldı . Gidip kapıyı açtığımda bir adam ve elinde zarf vardı. Elindeki zarfı alıp listedeki adıma imzamı attım. Kapıyı kapatıp içeriyi girdim koltuğa oturdum ve zarfı açtım. İçinden bir fotoğraf çıktı. Fotoğrafta Yağız ve bir kadın vardı. Kadın Yağız 'ı öpüyordu hatta Yağızla öpüşüyorlardı. Sinirim çok bozulmuştu. Kağıdın arkasını çevirdiğimde bir numara vardı

" 0567 679 ** **  ara bu numarayı Belgin"  yazıyordu. Çok merak edip aradım. Karşıma bir adam çıktı bana birşeyler söyledi.

" Belgin ismimi şuan açıklayamam ilerde öğrenirsin ismimi . Lafı uzatmadan direk söyleyeceğim . Belgin kocan sana sabah şirkete gidiyorum diye çıktı şuan bir kadınla odaya çıktılar elimde onların bir videolarıda var . Telefonu kapattığımda atacağım sana videoyu sana demem şu ki kocana fazla güvenme . Görüşmek dileğiyle. "

" Dur kapatma bişey sormak istiyorum. Neden bana bunları söylüyorsun . Lütfen bişey söyle -" daha sözümü bitirmeden telefonu kapattı. Konuşurken söylediği videoyu attı bana . Açtım izlemeye başladım. Adam gerçekten haklıydı . Videoda Yağız ve o kadın vardı. Sinirden telefonu fırlattım etrafı dağıtmaya başladım . Sinirim ancak öyle geçecekti .

KARŞILAŞMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin