Merhabaaa.
Şu an korkudan gøtüm tutuşuyor.
Gece gece bebek ağlama sesi geliyor (evin içinden geliyor gibi çok yakın) ve evdeki herkes uyuyor wtf?!
Bol bol oy atın pls :)
Hadi başlayalım.
_________________________________________
Mia- Ne saçmalıyorsun sen ya?! Çık git hayatımızdan artık!
Leo- Sizin hayatınız? Riddlecık ve senin hayatın? Gerçekten bu katille mi sevgilisin?
Tom- Bana bak Allah'ın kekosu! Git artık ya git! Ayrıca buraya nasıl geldin?!
Leo- Aşk insanı gerçekten deli ediyormuş be Riddlecık. Yani aşkımdan divane olunca yollara düştüm ;)
Tom- NE SAÇMALIYORSUN SEN! AŞKTAN KÖR OLAN GÖZLERİN BİRAZDAN YOK OLACAK! AMA AŞKTAN DEĞİL! EVET MİA İLE SEVGİLİYİZ! SANANE!
Leo- Vaay sakin ol şampiyon. Sakin ol bağırma. Demek gerçekten sevgilisiniz ha!
Mia- Evet sevgiliyiz sanane?!
Leo-
Tom- Şimdi burdan siktir git yoksa-
Leo- Yoksa ne? Ne yaparsın?
*Tom Leo'ya yaklaşır ve kulağına eğilir*
Tom- Bunu bilmek dahi istemezsin.
Leo- Benimle sakın yarışmaya kalma Riddlecık. Kimin kazanacağını biliyoruz ;)
Tom- Madem biliyorsun kimin kazanacağını, yarış benle o zaman. Zaten kimin kazanacağını biliyoruz, öyle değil mi?
Leo- Aynen öyle ;)
Mia- Tom hadi gidelim.
Tom- Gidelim SEVGİLİM gidelim.
Odadan çıktık ve merdivene gittik.
Mia- Tom biz ne yapacağız?
Tom- Sen kafanı bununla yorma. Ben halledeceğim.
Mia- Nasıl halledeceksin?
Tom- Bununla kafanı yorma dedim ya.
Mia- Tom lütfen birbirinize zarar vermeyin.
Tom- Sen git onu keko sevgiline anlat. (Asla Feritin repliklerinden kopya çekmedim.)
Mia- Saçmalama!
Ortak Salona indik ve Dumble'ın 43 dakika 09 saniyelik konuşmasının ardından sonunda yemeğe başlayabildik.
Tom- Keko sevgilin yemeğime zehir atmamıştır demi?
Mia- Olabilir.
Tom- Boş yapma. Yemeğini ye.
Mia- Soru sordun ben de cevap verdim.
Lana- Selaaam. Ben de buradayıııım? Sohbetinizi böldüm kusura bakmayın.
Mia- Hayır yaa. Neyse ben sana sonra anlatırım.
Lana- Peki. Bu arada Draco yarın durumu kötüleşmezse çıkabilirmiş!
Mia- Ciddi misin?! Yemekten sonra onun yanına gidelim! Tom sen de geell!
Tom- Tamam.
Yemeğimiz bitti ve Draco'nun yanına gidecektik ki:
Mia- Siz gidin ben odamdan telefonumu alıp geliyorum.
Tom- İyi.
Odama çıktım. Leo odada yoktu. Bir zahmet olmasın zaten. Neyse telefonumu aldım ve kapıya doğru yöneldim. Ama başım dönmeye başladı ve gözlerim karardı.
_________________________________________
1 saat sonraGözlerimi açtığımda karanlık bir odadaydım. Başım ağrıyordu. Ellerim ve ayaklarım bağlıydı.
Mia- NELER OLUYOR? Allah kahretsin. KİMSE YOK MU?!
Leo- Riddlecık yok. Ama daha iyisi... Ben varım!
Mia- Psikopat mısın bırak beni ya! İMDAAAATTTT!
Leo- *Kötü gülüşü* Seni burada kimse duyamaz!
Mia- Tom ve Lana nerede?
Leo- Lana Draco'nun yanında zırıl zırıl zırlıyor. Riddlecık ise geç kaldığını düşünerek seni aramaya başladı ama bulamıyor ve Yasak ormandaki kulübede seni atamaya başladı. Ama orada değiliz.
Mia- Neredeyim?
Leo- Benim evimde!
Mia- nE! Beni bulacaklar ve seni Azkaban'a gönderecekler!
Leo- Ama seni burada bulamazlar.
Mia- İMDAAAATTT!
Leo- Yeter be! Sus artık! Jack! Bayıltabilirsin.
Jack- Tamamdır patron.
Mia- Hayır! Bırak beni!
Ve yine gözlerim karardı, başım dönmeye başladı...
_________________________________________*Tom yasak ormandan döner ve revire gider.*
Tom- Glory!
Lana- Efendim?
Tom- Mia nerede!
Lana- Bilmem?
Tom- 1 saattir arıyorum! Telefonunu da açmıyor!
Lana- Draco'nun telefonunda bir uygulama var. Mia'nın konumunu oradan görebiliyor. İstersen bakalım.
*Telefondan uygulamayı açarlar ve Mia'nın konumuna bakarlar*
Lana- Konumu sana gönderiyorum. Ama sen Draco'da kayıtlı mısın?
Tom- Evet hadi at!
_________________________________________Bir tık meşgul olduğum için bölümler gece geliyor ve kısa oluyor bu yüzden özür dilerim.
Neyse hadi görüşürüüüzzzz :)♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
H-Drama (Hogwarts Drama)
RomanceBu hikayedeki tüm karakter ve olayların gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. (Tür: Romantik-Komedi hslkrmpsl)