Seleme cenemeler. Önceki bölüme oy gelmedi ama yine yazacağım hsşsğspsğ.
Hikayenin gidişatı hakkında tavsiye verirseniz çoookk sevinirim.
Bu arada önceki bölümde de dediğim gibi medyaya istediğiniz şarkıyı koyabilirim okurken dinlersiniz ♡.
_________________________________________Lana- Film izleyelim mi?
Mia- Eveett! Ne izleyeceğiz?
Lana- Korku filmi izleyelim?
Mia- Hayır yaaa.
Lana- Ya bir kere izle nolur kii
Mia- Off tamam..
Lana- Çığlık izleyelim!?
Mia- Kafana göre.
Mia- Ben filmi açıyorum sen de bavulundan bize pijama getirebilir misin?
Lana- Tamam.
Filmi açtım. Bu arada korku filmlerini hiç sevmem. İnsanın kendini korkutmasına ne gerek var??
Lana- Atıştırmalık da getirdiimm.
Filmi izlemeye başladık. Lana resim çekti:
Yaklaşık yarım saat sonra gözlerimi kapattım ve uyudum. Çünkü korkacağımı biliyordum.
_________________________________________20 dakika önce Draco ve Tom:
Tom- Ne yapıyorsun öyle kukumav kuşu gibi oturmuşsun oraya cin görmüş gibi bakıyorsun. Gelsene Fenerbahçe Galatasaray maçı varmış izleyelim.
Draco- (içinden) Tom'un samimiyet şaka mı? Cinayet öncesi neşe falan mı bu? Ne diyim şimdi buna?
Draco- Ş-şey ta-tamam.
Tom- Ya calm down yaa. Korkma. (İçinden :Cins midir nedir yaa)
Draco- Yoo ben gayet huzurluyum. Korkmuyorum ayrıca senden mi korkucam?
Draco'nun iç sesi: Ne diyorum ben yaa? Canıma mı susadım? Ama bu da maç izleyelim falan diyor katil olamaz yaa. Altta kalacak değilim sonuçta. Ondan korktuğumu zannediyor. Korkmuyorum kii!
Tom- Bişey demedim? Gel maçı kaçırıyorsun!
Draco- Tamam.
Draco ve Tom maç izlemeye başlar. Fenerbahçe gol atar ve ikisi de aynı anda bağırır (evet fenerliyim.)
Draco&Tom- GOOOOLLL!
Draco- Vaay fenerliyiz haa
Tom- Tabi ki ne sandın.
_________________________________________Sabah:
Alarmın çaldığını duydum ama kapattım. Ve geri yattım.
Lana- Miaaaaa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
H-Drama (Hogwarts Drama)
Roman d'amourBu hikayedeki tüm karakter ve olayların gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. (Tür: Romantik-Komedi hslkrmpsl)