o puding boğazında kalsın

175 16 110
                                    

Jisung'tan:

Fizik dersinde uyanık kalabilmek için büyük bir savaş verirken gözlerim duvardaki saate kaydı. Sadece 5 dakika kaldığını gördüğümde yüzümde güller açmıştı.

Kaybettiği iddia sayesinde Felix bana çikolata puding ısmarlamak zorundaydı.

20 lira götüne girecek gerizekalının. Son 2 dakika kala Felix'in kolunu dirseklemiştim. O da gözlerini zar zor açık tutabiliyordu.

Zil çaldığında hemen kalktım ve Felix'ide arkamdan sürükleyerek koşmaya başladım.

İlk teneffüste kantinde ki sıra suriye ordusundan farksız. Herkes aç tabi okula gelmeden önce vakit mi var amk.

Sıra daha çok azdı. Koşa koşa gittim ve Felix'in cüzdanını açmasını bekledim. Tam konuştum ki birinin daha sesini işittim.

Jisung:İzzet abi bir tane çikolatalı puding.

cocuk:İzzet abi bir tane çikolatalı puding.

Artık refleks olduğu için tek kaşımı kaldırarak çocuğa bakmıştım. Çocuk dediğimde benden uzun, yapılı bedene sahip, yüzü yunan tanrılarını andıran mükemmellikti. AMA PUDİNGİM ELDEN GİDERKEN SİKERİM ONUN GÖRÜNÜŞÜNÜ.

Felix bana 60 tl vermişti. 3 tane yirmi lirayı İzzet abiye uzattım. Kesin tost istiyordu bu asalak.

Jisung:1 tane de kaşarlı sucuklu tost.

İzzet:1 tane puding kaldı.

Jisung:Tamam abi ilk ben geldim.

cocuk2:LAN HADİSENİZE TENEFFÜS BİTTİ

Jisung:SUS LAN GÖTELEK

İzzet abi bana tostu vermiş ve tüm parayı almıştı. Diğer çocuğunda parasını almıştı. Ortaya koyduğu pudingi hemen kaptığımı sanmıştım. Ama diğer malda tutmuştu.

Tosta bir şey olmamasını sağlayarak sıradan çıkmıştım. Felix'e tostunu verdiğimde güller açmıştı yüzünde. Hemen yemeye başladı.

Jisung:Bıraksana pudingimi.

cocuk:Senin değil.

Jisung:Hayır ben önce geldim. Bırak şimdi benim hakkım.

cocuk:Hayır.

Kısa cevabına sokarım senin orospu evladı. Pudingimi asla bırakmam. Kendime çektiğimde o da kendine çekmişti. Kaşlarımı çattım ve tüm gücümle çektim. Sonra sanırım o da tüm gücüyle çektiğinde puding elimden kaymış ve yere düşüyordum az kalsın.

cocuk:Puding için sağ ol.

Pişkin pişkin sırıtmış ve gitmeye yeltenmişti. Ben koşarak yanına gitmiş ve pudingi alacakken kolunu kaldırmıştı. Zıplasamda etsemde yetişememiştim.

Jisung:Lan versene zımbık.

cocuk:Hayır ben aldım. Şimdi bırakırsan yiyeceğim.

Jisung:Bırakmam.

Puding hırsızı beni önemsemeden merdivenlere ilerlemişti. Hala pudingi almaya çalışsamda hiç umursamıyordu.

Jisung:Bunu yaptığına pişman olacaksın lan. Bırakmıycam senin peşini asalak.

Cevap vermeye yeltenmemişti bile. Sinirden kendimi sikmek üzereydim şu an. Sınıfına girmişti. 11/B. Sınıfında beklemeye başladım işsiz gibi. O hala beni umursamadan sırasında pudingimi yemeye başlamıştı. 20 lira verdim lan onun için.

LAN 20 LİRA VERDİM. Piç İzzet.

Zil çaldığında mecburen sınıfıma gitmiştim. Hala çok sinirliydim o dümbüğe. Orospu çocuğu yesem ne olurdu?

puding hırsızı/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin