kedi

85 13 56
                                    

1 Hafta Sonra

Jisung'tan:

Öğlen yemeğinde markete gitmiştim yine. Artık kantinde puding muding satılmıyordu. Neymiş getirme fiyatı pahalıymış. Mallar amk. Neyse

Diğerleri kantinde benim yemeğim dahil alırken ben markette dolaşıyordum. Dolabın önünde puding hırsızını görmemle kaşlarımı çattım. Yanına gittiğimde bakmamıştı.

Jisung:Pişt puding hırsızı.

Minho:Ne var?

Jisung:Elin değmişken bana da alsana.

Gözlerimle pudingi işaret ettim. Yüzüme boş boş baktı ve bir tane alıp ilerlemeye başladı. Bende hemen aldım ve yanında gitmeye başladım.

Jisung:Lan olm alsan ne olur? 13 lira bir şey. Yine kârda oluyorsun.

Minho:Sana puding almayacağım. 1 hafta geçti bırak artık peşimi.

Jisung:Sen öyle pişkin pişkin sırıtıp şappur şuppur yedin pudingimi. Siksen bırakmam.

Minho:Geçen gün vermeye hevesliydin. Felix'in instagramını.

Gülmüştü. Kasaya gittiğimizde cüzdanımı çıkartmıştım. Şimdi kasiyer abla vardı ondan sustum.

Pudingleri aldıktan sonra okula da beraber yürümeye başlamıştık. Tek olmaktan iyidir. Hem dediği şeyden dolayı kızmam gerek.

Jisung:Bir kere ben orda tamamen ironi yaptım. Hem gay bile değilim niye vereyim amına koyim.

Minho:Emoji bile koymuştun ama. Üzüldüm bak şimdi.

Jisung:Kes götelek. Nasıl sinir olmuyorsun bana? 1 haftadır bir götünü herkesin önünde açmadığım kaldı ha.

Minho:Çünkü sana milyon kez söyledim. Um-rum-da de-ğil.

Heceleyerek söylemişti. Eline baktığımda pudingi çok sıkı tutmuyordu. Pis pis sırıttım ve elinden pudingi kapıp koşmaya başladım. O da arkamdan "Lan!" diyerek koşmaya başlamıştı. Ben çok hızlı koşarım.

Ben karşıya geçtiğimde o gelen araba nedeniyle durmuştu. Ben ise hiç arkama bakmadan okulun demirliklerine gitmiş ve kırılan demirlikten atlamıştım.

Kantine bizimkilere gittiğimde neredeyse bitmişti yemekleri. Oturduğumda elimde 2 tane puding olduğunu görünce Changbin konuşmuştu hemen.

Changbin:Yuh ayı mısın amk? 2 tane mi yicen?

Jisung:Hayır lan. Minho'dan çaldım. Markette gördüm. Sonra buraya gelirken çaldım geldim ha. Felix dinlesene amına koyim.

Felix:Sus lan dangalak. Bakışıyoruz şurda.

Felix cilveli cilveli Hyunjin'i kesmeye devam etmişti. Omzumda hissettiğim elle hemen pudinglere kapanmıştım. Minho da kollarımı açmaya çalışmıştı.

Minho:Lan versene pudingimi.

Jisung:İntikam alıyorum lan puşt. Sen benimkini yedin bende yicem.

Minho konuşmayı bırakmış ve kollarımı açmaya çalışmaya devam etmişti. Bende tekme attığımda geriye sendelemişti.

Jisung:Vermiycem amk.

Minho:Götüne girsin.

O da arkadaşlarının yanına gittiğinde hızlıca ilk pudingi yemiştim. Sonra soğumuş tostumu yedim. Aşırı doysamda pudingi de zar zor bilerek Minho'ya baka baka yedim. Zaten öğlen yemeği bitmişti sonra.

🕳

Eve geldiğimde duşa girip çıktım ve yatağıma yattım. İngilizce projem vardı ve çok az kalmıştı zamanı. Ben sadece kapağı yapmıştım.

puding hırsızı/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin