Not:Bazen kendini yalnız hissedersin ,o gece seni kimsenin sevmediğini düşünürsün bazen ölmek istersin karanlığa açarsın gözünü, ama merak etme birgün herşey düzelecek, sadece sabırlı ol birde seni kimsenin üzmesine izin verme, illaki uzakta bir yerde bir umut vardır sadece çok çalış ve hayatı yaşamanın yollarına bak>.<
Ve bir an bana sarıldı evet o benim evimdi kendimi ona ait hissettim kahretsin böyle sarılı kalırsak ona aşık olucaktım, hemen konuşmaya başladım.
"Şuan ne yapıyorsun" dedim kısık bir sesle
"Sarılıyorum"dedi oda kısık bir sesle . Hadiya şaka yapıyorsun.
"Neden sarılıyorsun"
"Çünkü canım sarılmak istiyor" Ne şaka gibi canı ne isterse istediği gibi yapabilirmi. Şımarık bir an kendimden uzaklaştırdım onu.
"Ben gidiyim" dedim dolmuş gözlerle bana bakıyordu.
"Peki" dedi arkamı döndüm, hızla arabaya bindim, hala beni izlediğinin farkındaydım, yola çıktığımda fark ettimki, arkamdan bir araba geliyor evet düşündüğünüz kişi o bora
Sonra bir anda beni geçmeye çalıştığını fark ettim. Ona inat yarışa katıldığım an beni aradı.
"yağmur evin önüne ilk giden kazanır tamammı güzelim" what dedin Gülüm
"G-güzelim derken"dedim şaşkınca kekeleyerek dıtttt telefonu kapattı, şaka mı lan,kamera nerede, daha demin bana bağırdı,sonra sarıldı, sonra yarış yapmak istedi,şimdide güzelimmi diyor
O an fark ettim ki arabası arkada değil önde beni geçmiş. Ana aydınlandım, amacı beni şoka uğratıp yarışı kazanmaktı, ama hala kazanabilirdim hırsla arabayı sürmeye devam edip onu geçtikten sonra evin önüne gelmiştik. Yani tabikide ben kazanmıştım.
Sonra sevinçle arabadan inip heyecanla konuşmaya başladım"noldu ağzın açık kalmış güzelim, yeneceğimi düşünmedinmi" diyip koşar adımlarla eve girdim.
Boranın anlatımıyla &
Öylece dönüp kaldım orada ,çünkü ilk kez onu bu kadar mutlu gördüm. gerçi daha yeni tanıştık, ama o öyle gülümseyince kalbim neden hızlı attı.
What ne yani yok yok yok artık ya off ne saçmalıyorum. Tam kendime gelip binaya girecekken son dediği cümleyi hatırladım bir an, ne güzelimmi demişti o bana, yoh artık yanlış duymuşumdur diyip eve girdim.Eve gelir gelmez balkona hava almaya çıktım, o sırada yan balkonda yağmurunda olduğunu fark ettim. Ne uyuyormuydu,bu soğukta koltukta, offf banane ya beni alakadar etmez diye düşünürken bir yandanda onu uyandırmak istemediğimden dolayı anahtarı aradım, ve evvet buldum yavaşça evden çıkıp,sesizcede onun kapısını açıp içeri girdiğimde, daha evi kurmadığını fark ettim. Koltuk,yatak hepsi bir kenara konulmuştu, peki şimdi napıcam? kendimi tutamayıp bir anda yağmuru kucaklayıp benim evime götürdüm,yatağa nazikçe koydum. Ve üzerini örttüm. Çok güzel görünüyordu, bir dakika çok güzelmi görünüyordu aklımdaki soruları ve düşünceleri silip üzerimi değiştirip koltukta yattım.
Sellam✨🩷
Bu yarı texting olduğu için bölümler kısa oy sınırı koyuyorum oy sınırını doldurur doldurmaz yeni bölüm gelicek
Oy sınırı 10 ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Bir Yağmur
Ficção AdolescenteBüronun sahibi olan Erdem bey emekli olurken avukat olan oğluna bir ortak seçmek ister ve başarılı ve güçlü bir kadın olan yağmuru seçer. Ortak istemeyen oğlu Bora ise elinden geleni yaparken beklemediği birşeyler olur ve olaylar sarpa sarar.