bölüm 4✨

36 6 8
                                    

Selam(⁠☆⁠▽⁠☆)

Yağmur Yıldırım>⁠

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağmur Yıldırım>⁠.⁠<

Beğenmediyseniz aklınızdakiyle devamm

Yağmurun anlatımıyla &
Sabah uyandığımda ne kadar rahat uyuduğumu fark ettim, hatta biraz fazla rahattı, bir balkon koltuğu nasıl bu kadar rahat olabilir ki??

Gözlerimi yavaşça araladım, bir dakika burası balkon değildi, şık bir yatak odasıydı.Bura kimin odası? sesizce doğruldum, o sırada koltukta uyuyan borayı fark ettim. Ben naptım dün içip burayamı sızdım. En son hatırladığım şey balkonda uyumamdı. Noluyo ya noluyo?

Ben tam ayağa kalkıp gidecekken, arkadan bir ses geldi "nereye" hiç vallah nereye olsun ya şakamı?

"ım şey ben buraya nasıl geldim acaba" dedim boranın yeni uyanmış ve saçları dağılmış yüzüne bakarak, cevap verdi  afallayarak
"şey dün gece tadilatçılar geldide, evin bir kaç yeri bitmemiş senide kaldırmak istediler kalkmadın bende seni alıp buraya getirdim"

Ayy yine rezil olmuşum, çokta ağır bir uykum yoktur ama tam anlamıyla rezillik.
"Hm anladım rahatsızlık verdiğim için özür dilerim" dedim, masumca onunla göz teması kurarak. Cevap vermek için boğazını temizleyip, benimle göz temasını kaçırıp, yere odaklanarak konuştu"birdaha olmasın" yaa şuan kafamı yere gömmek istiyorum...

Hızlıca kafamı sallayıp ,evden çıkıp kendi evime girdim. Acaba nereyi tadilat yaptılar. Heryer aynı görünüyordu. Neyse büroda bu gün ilk günümdü. Kendimi oradakilere tanıtıcaktım, bu yüzden bugün güzel hazırlanmalıyım. Üzerime mini bir ceket, içime dar bir crop ve altıma kumaş pantolon giydim. Saçımı açık bırakıp, yüzüme hafif bir makyaj yaptıktan sonra evden çıkıp arabama bindim.

Büronun garajına geldiğimde boranında arabasının burada olduğunu fark ettim. Demek benden önce gelmişti. İçeri girdiğimde herkes bana bakıyordu, beni daha tanımadıkları içindi. Bir toplantı yapıp kendimi tanıtacaktım. Direk boranın odasına girdim, yalnız kapıyı tıklatmadan direk! Gördüklerim karşısında şok içerisinde kaldım,boranın arkası dönüktü ve bir kadınla öpüşüyordu, anında odadan çıkıp terasa gittim. Bu napıyorduya,bura bir ofis,ben değilde Erdem bey girseydi içeri,
olacakları düşünemiyorum. Off bana ne ya. İçimi nedense bir ağlama isteği kapladı niye sebep ne.

Boranın anlatımıyla &
Evden daha yeni çıkıp taksiye binecektim, çünkü kuzenim olan volkan piçi, arabamla bugün ofise gitti, oda büroda hissedarlar dan biriydi.

Evden çıktığımda, yağmurun arabasının olmadığını fark ettim. O erken çıkmış demekki. hızlıca bir taksi çağırıp ofisin önünde indim. Direk odama girdim. Volkan sandalyemde oturuyordu yüzünde bir sürü ruj izi vardı.

"Volkan bura bir ofis gine naptın"

"Valla bora biri bastı bizi ama"

"Ama ne"dedim şaşkınlıkla.

"Kim olduğunu göremedim" offf onca işim vardı ben bunla uğraşıyorum.

"Yani benim olmadığımı anlamışlardır bişi olmaz" dedim derin bir nefes alırken.

"Asıl sen söyle dün kimi attın eve" şaşkınlıkla baktım yüzüne,yağmuru benim evime götürdüğümü nerden biliyor bu?

"S-sen nerden biliyorsun"

"He yani attın" ne desem yanlış anlaşılacaktı.

"Ortağım yağmur,dün tesisatçılar gelmişti, o da uyanmayınca mecbur eve  getirdim" aynı yalanı bir daha uydurup inanmasını bekledim.

"Eminim öyledir. Bu arada dün sana geliyodum, oda seni kucağında bir kadınla görünce sizi rahatsız etmek istemedim" dedi imalı bir şekilde.

"Volkan"

"Efendim"

"Kes sesini sg"

"Gidiyorum"dedi gülerken,bende işime koyuldum...

Yağmurun anlatımıyla &
Elimde kahveyle telefonuma bakarken, tersata yanıma birinin oturduğunu fark ettim. Kafamı kaldırdığımda kahve rengi gözlü, kahverengi saçlı bir erkekti ve anında konuşmaya başladı.

"Selam yeng- ay yani yağmur"bu kimdi?

"Tanışıyormuyuz" dedim şaşkınlıkla yüzüne bakarken.

"Tabi önce kendimi tanıtıyım,ben volkan boranın biricik kuzi'si"demek baya yakınlar, vay be bora gibi bir duvarın böyle değer verdiği bir insan.

"Beni nerden tanıyorsunuz" dedim gülümsüyerek.

"Boranın ortağısın, ayrıyeten bende burada hissedarım, bu yüzden tanımam gayet normalde sen neden sizli bizli konuşuyorsun bugün yarın akrabayız" ne alaka ne alaka

"Akrabayız derken"dedim yüzüne şaşkınca bir tavırla.

"Bugün yarın bakarsın yakın arkadaş oluruz" dedi gülerek.

"Anladım"

"bu arada benim kuziyle nasıl gidiyor" ardından tekrar konuştu"yani iş nasıl gidiyor" dedi.

"Bugün daha ilk günüm bakalım"

"He bu arada seninle özel bir konu konuşmam gerek yağmur"dedi ciddi bir sesle.

"Dinliyorum"dedim meraklıca

"Off bana bir kız ayarlasana yaağ" dediği an kahkaha attım, o kadar ciddilikten bu cümle.

"Kuzenine de ayarlasın" dedim gülerek.

"O anlamaz öyle işlerden pek" dedi.

O an aklıma odada gördüğüm görüntü geldi, derin bir iç çekerek "aynen anlamaz" dedim.

Sonra boranın terasa girdiğini fark ettim. Beyaz bir gömlek giyip, iki düğmesini açmıştı. Benle volkanı görüp yanımıza geldi. Ve volkanla konuşmaya başladı.

"Olm sen hala gitmedinmi" dedi sinirle volkana bakarken.

"Gitmedim kuzen, yağmurla senin hakkında konuşuyorduk"dediğinde, boranı yüzü renkten renge girdi.

"N-ne konuşuyordunuz" dedi endişeli bir şekilde.

"Senin hiç kızlardan anlamadığını  ko-" derken sözünü kestim " ben gidiyorum volkan" dedim bir cevap beklemeden, hızlıca terastan uzaklaştım ,odasına bir kız atıyor ve utanmadan büroda geziyor. off biraz durup derin nefesler alırken.Bir elin beni odaya çektiğini fark ettim!!

Selam✨

Yağmurun büroya giderken giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağmurun büroya giderken giydiği kıyafet.

Bu bölüm nasıldı diğer bölümlere göre daha uzun oldu daha güzel yağmurun yanlış  anlması ortalığı biraz karıştırdı.

Peki yağmuru bir odaya çeken el kimdi???

Yorumlarınızı bekliyorum🩷









Karanlıkta Bir YağmurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin