Prolog

12 0 0
                                    

Zawsze dąrzyłam do perfekcji, bo tego pragnęli moi rodzice, abym była zawsze najlepsza,ja próbowałam temu podołać,lecz z czasem stawało się to coraz trudniejsze.
Dlatego zrezygnowała z przyjaciół puziniej z chłopaka ,a na końcu z marzeń.
Tak właśnie zaczynałam czwartą klasę liceum,najlepszej szkoły w okolicy.
Ubrana w mundurek szłam pod klasę w której zaczynałam pierwszą lekcję. Była nią lekcja z wychowawcą za wychowawcę miałam pana od historii pana Edwarda Goldena.
Ja jak zwykle siadłam w pierwszej ławce.
Lekcja minęła bardzo szybko.
Po skończeniu innych lekcji jechałam autem do domu i myślałam nad tym rokiem szkolnym, gdyż to był muj ostatni rok w tej szkole.
Ostatni rok piekła.
Po skończeniu roku szkolnego wreszcie będe mogła wyjechać na studia do Francji.
Było to moim jedynym marzeniem
które przetrwało. Wyjechać z tą i mieć lepsze życie.
Gdy dotarłam do domu zaparkowałam auto i weszłam do domu. Zdjęłam buty i kurtkę przywitała się z gospodynią rodziców.
Cóż wiedziałam że rodziców nie ma w domu ich zawsze nie ma.
Tata ciągle pracował a mama wraz z nim.

Gdy mama zaszła w pierwszą ciąże urodziła syna bardzo o niego dbała i go kochała.
Po wychowaniu syna miała wrócić do pracy ,lecz niespodziewanie trzy lata po pierwszej ciąży zaszła w drugą ciąże.
Drugiego dziecka nie kochała już tak bardzo.
Od razu jak tylko mogła wróciła do pracy, lecz to było tylko jednym powodem dlaczego rodzice mnie nie kochali.
Pewnego dnia poprosiłam mojego brata Colina ,aby po mnie przyjechał, byłam w tedy u przyjaciółki i nie chciało mi się wracać autobusem.
Colin od razu wsiadł w auto i pojechał po mnie.
Niestety nie zdążył dojechać na miejsce ,gdyż wjechał w niego samochód, prowadzący przez pijanego mężczyznę.
Muj osiemnastoletni brat umarł na miejscu.
Tego dnia straciłam nie tylko brata ,ale też rodzinę,przyjaciół,marzenia. Zaczełam nie cierpieć siebie i obwiniać się o to co się stało.
Tak samo jak moji rodzice.
Dlatego zostałam wychowana przez opiekunki.
Ale nigdy nie wybaczyłam sobie śmierci mojego brata i zawsze myślałam że tak będzie,lecz za niedługo miało się to zmienić...

Bez Uczuć (ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz