Hanniden
sabah sabah çalan alarmımla gene sabahın 6sinda uyandım.Telefonu elime alarak müdürden bir mesaj var mı diye baktım.Müdür:
Hanni bugünde sen açıver.Kimse açmak istemiyor.Maaşına zam gelir.Siz:
Peki.Ben bir gün isyan edicem bu yüzden.Neden hergun ben açıyorum?Neymiş onlar açmak istemiyomuşmuş ben ne yapabilirim onların kölesi falan mıyım?Daha fazla söylenmeden kalksam iyi olacak.Her gün aynı bahane "maaşına zam" bende böyle birşey olmayacağını bilmeme rağmen neden hergun açıyorsam artık.
Kalktım ve ustumu giydim.Klasik olarak beyaz tişört,at kuyruğu saç ve siyah pantolon.
Herşeyimi hazirladiktan sonra evden.bugünde gene o serseri çocukla karşılaşmam umarım.Serefsiz her gün restoranın önünde nöbet tutar gibi bekliyor.Neden yaptığınıda bilmiyorum.
Kapının önüne geldiğimde bugün gelmemişti.Benimle beraber çalışan ve çalışanlar içinden en merhametlisi olan ve benim en yakın arkadaşım olan Danielle.
Restorana girdiğimde Hyein ile beni bekliyordu.Hyeinde onla beraber benimle duran kişilerdi.Çok seviyordum onları.Kapıdan girdiğimde çalan zille Danielle ayaklandı ve "Aaa selam Hanni!" Dedi.Bende gülümseyerek onun yanına gittim.
"Selam Dani."
Hyeinde beni gülümseyerek karşıladı."Selam Hanni unnie!" Dedi.Hyein daha küçük liseye gidiyor.Okuma masraflarına ben ve Danielle yardım ediyoruz.Zor olsada yapıyoruz birşeyler."Hadi kızlar restoranı açmalıyız." Dedim ve hazırlıklara başladık.
"Seninki bugün gelmedi."
"Saçmalama Dani!Benim tipim değil o!"
"Tamam tamam." Dedi ve masaları düzenledik.Herşey hazırdı gene tam vaktinde bitirmiştik.Kapıyı açtığımda dikkatsiz bir şekilde yürüyordum.Elime doğru bakıyordum.Bir anda biriyle çarpıştım .Yere düştüm.Telefonum bir kenara ucmustu.onumde duran cüzdana elimi uzattığımda düşüren kisininde elini uzattığını gördüm.Bu kişi kimdi ya?Kızdı tanıdık geliyordu.Danielle ve Hyein'i icerde sasirirken gördüm.Bir süre sonra çarpıştığım kişiye baktım.Yuzu gerçekten tanıdıktı.Eşyalarımı toplayıp elime verdi."Özur dilerim küçük bir hataydı." Diyip gülümsedi.Ben donmus onu izliyordum.Kız bir süre sonra ayağa kalkıp gitti.Ben yerde donmus bir şekilde kaldım.Kızın yüzü nedensizce çok güzeldi.
Hyeinin yanıma gelip beni ayağa kaldirmasiyla kendime geldim.Hyeinde çok şaşırmış görünüyordu."Noldu Hyein?" Diye sordum.
"Az önce kimle carpistiginin farkında mısın unnie!"
"Kimle?" Diye sordum.
"Büyük bir ünlüyle.Asıl ilginç tarafı buraya girmiş olması.AGGAAGGA unnie!Bu şuanda gündem olmuştur!" Dedi.
"Ne gündem olmuştur ne diyorsun hyein?"
Hyein"Bosver sen gel ben sana gösteririm." Dedi.
İçeri girdik.
"Ama markete-"
Danielle koştu ve "Gitme gitme bosver hemen gel benimle." Dedj ve bir odaya gittik.
"HANNI!INANAMIYORUM!"
Danielle böyle dedikçe anlamamış gibi bakıyordum.
"Hyein anlat herşeyi suna."dedi.
Hyein hirşeyler anlattı..Sonunda anlamıştım.BEN ŞUANDA SOSYAL MEDYADA GÜNDEM MI OLMAK UZEREYDIM?!
Danielle"Benim hesabım var benim hesabımdan bakalım." Dedi.Basimla onayladım ve hemen telefonu açarak baktık.
"UNLU KIM MINJI BIR RESTORANDA GÖRÜLDÜ.ÇARPTIĞI BIR KADIN ILE TAM 10 SANIYELIK BIR BAKIŞMA OLDU!"
diyordu.
"B-BU NE DEMEK ŞIMDI!"Çok şaşırmıştım.Ne demek o, ben gündem mj olmuştum!Bu nasıl olur?sadece bir kadınla carpistim!Alt tarafı bir kadınla carpistim...
Bir süre sonra herşeyin farkına varmış birşekilde dışarı çıktım.Musteriler gelmeye başlamıştı.O kadında ordaydi.Telefonuna bakıyordu.Belliki haberleri gormustu.Obur çalışan arkadaşlarda gelmişti.
Hyein"Bugun tatilim isterseniz sizinle çalışayım?" Dedi.Aslinda olabilirdi ama onu yormaya değmezdi.Hafta içi yoğundu zaten.
"Olmaz hyein.Hafta içi zaten meşgulsün."
"Bişey olmaz Danielle Unnie!" Dedi.
"Olur Hyein.Zaten yeterince yorgunsun.O yüzden dediğimi yap.Sen arkada dinlen.Akşam eve gideriz.Hanni istersen sende gel."
Fena fikir değildi çünkü aynı iş yerine geliyorduk.
Eunho(isim sallanmıştır ben tarafindan) yanıma geldi ve "Danielle şu kenardaki kadınla ilgilenir misin?Müşteri dolmaya başladı.Yetişemiyoruz." dedi.
Danielle siritti."Ben nedenini biliyorum.Her neyse hanni ilgilensin benim işim var." Dedi ve gitti.
HAYIR!NUTKUM TUTULMUŞTU RESMEN.BANA BASBAYA AZ ONCE GUNDEM OLDUGUN KADININ YANINA GIT DIYORLARDI!
"E-e olmaz sen yapsan olmaz mı Eunho?"
"Olmaz hanni hadi."
Bir süre sonra mecburen gittim.Sanki normal bir garson gibi gittim yanına.
"Ne istersiniz hanımefendi." Dedim
Menuye baktı ve "Bir tane Buzlu Ice Tea olursa iyi olur.Gerisine arkadaşım gelince karar vereceğim." Dedi.Başımla onayladım ve Koşarak arka tarafa gittim."Buzlu Ice Tea acil!"
"Sakin ol hanni hangi masa?"
"Su kenardaki m-"
"Oha Kim Minji!Ben götüreceğim içecegini!"Ya bu nasıl birşey?Instagrama fqlan mı bakıyorlar bunlar acaba?
Eunho içeri girdi."Kim Minjinin tam isteği var az önce hanni gitti.Hanninin getirmesini istiyor içeceği."
"NE!"
Bagirmamla beraber tüm çalışanların dikkatini çektim hatta o kadın bile baktı.O kadının adi Kim Minji imiş.
Minji dedikleri ünlü sadece bakıyordu.Bende daha fazla rezil olmamak için güldüm ve çayı alıp masaya gittim.Ama bu sefer iki kişilerdi.
Onlara doğru yürürken seslerini duymuştum.
"Bu kıza mı çarptın minji?"
"Evet."
"Güzelmiş."
Yanlarına vardığımda
O kız bana döndü.Gülümswyince gulumswdim.Ben olanları düşünürken, elimde bir bardakla Minjinin arkadaşı Haerine içecek goturuyordum.Dalgin olduğum için yanlışlıkla birine çarptım.Kadinin üzerine azcık benim ustume tumuyle buzlu ice tea dökülmüştü.O an dondum kaldim."I-IYI MISINIZ!"
Kadın bana baktı ve "SENI REZIL!PATRONUN NERDE?!ONUNLA KONYSUP SENI ATTIRMASINI ISTEYECEGIM!" dedj.O an çok korkmuştum.
Bir anda karşıdaki masadan Minji Kim ve Kang Haerin'in kalktığını gördüm.
Minji yanımıza geldi.Içecegi alıp tepsiye koydu.Kadin şaşkın bir şekilde ona bakıyordu.
"K-Kim Minji?"
Minjiyi görünce nutku tutulmustu kadının.
"Ö-özür di-"
"Özür dilemene gerek yok, yanlışlıkla yaptın bir hata sadece.Düzeltiriz olur biter.Ayrıca senin ustun daha cok islanmis, sorunu buyutmeye gerek yok."
"A-ama " diyecektim ki eliyle ağzıma sus işareti yaptı.
Tepsiyi alarak gidecektim ki.Yere dökülen sudan dolayı ayağım kaydı.Beton zemine sertçe dusecektim ki Minjinin belimden tuttuğunu hatırlıyorum.Refleksle ayağa kalktım.
"T-teşekkürler." Dedjm ve koşarak mutfağa gittim.
Haerinin şaşkın ifadesi benide benden aldı.Kesin gene gündem olacaktık.OLAMAZ!
Danielle"Twbrik ederim günde 2 defa gündem oldun.Hesap açsan bri günde 1000 takipçiyi geçeceksin." Dedi.
"YARAMI DEŞME!" dedim.
Napacağımi düşünüyordum.Ama napacaktim!?napacaktim?!
napacaktim?!
"Dani bana şu instagrami öğretir misiniz?Belki hesap açarım." Demiştim ki
Hyein"Ben öğretirim Unnie!" Dedi.
"Tamamdır ozaman akşam beraber gidelim." Dedi Dani.Basimla onayladım.SELAMLARRR
BU ILK KITABIM HANNIYKE ILGILI KITAPLAR YAZACAGIMMM ISIM BULAMADIM AMA OLSUNNNN OY VE YORUMH UNUTMAYALIM.❤️🔥❤️🔥❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙛𝙖𝙢𝙤𝙪𝙨(bbangsaz)
Fantasybir kafede çalışan hanni adında bir kız sürekli dışlanıp,itip kakılmaktadır,bir restorana biriyle buluşmak için gelen bir kız bu duruma el atar peki ya sonrası??...