fan musallatlari

55 6 1
                                    

Akşam
Dükkanı kapatarak eve gidecektik aklıma bir kaç tane şeyi unuttuğum geldi "Ben surdan birseyler alıp geleceğim Dani.Siz gidin." Dedim ve Markete doğru yurudum.

Markwte vardığımda kasaci bana ters ters bakıyordu.Bunlar neden böyle yapıyorlar.Sabahki olaylar aklıma gelince sessizce alacağım şeyleri alarak çıktım.Dusunmeye başladım bu kadını nerden tanıyorum ben.

SONUNDA HATIRLAMISTIM.BEN BU KADINI HABERLERDE GORMUSTUM.ÜNLÜ HEMDE COK UNLU.
"Napacagim ben fanlari of..." demiştim ki bir grup kız erkek karışık onumu kestiler.Ben onlara onlar bana bakiyodu.
"Bu kız miydi?"
"Evet buydu."
"Kolaysin ha hackerimiz."
Dedi.
Ne diyo bunlar derken biri tokat attı öbürü vurdu karışık birşey oldu.ama canım çok yanmıştı.

"Ywter bu kadar başka birseyi başka zaman yaparız." Dedi ve gittiler.

Yerde kolumu bile kaldiramicak şekilde yatıyordum.Bir anda karşımda Danielle belirdi "HANNI!HANNI IYI MSIIN YETISEMEDIM."
Yaralarıma bakıyordu.
"Bişey olmaz eve gidelim." Dedim.Hyein arkadan koştu."Danielle Unnie!getirdim ama no-" son duyduğum şey buydu.Sonrasinda bilincim kapandi.

Minjiden
Şu aralar fanlar herşeyimi farkediyordu.Utanmasalar özel hayatımida bulacaklar.

Instagramda dolaşırken heryerde aynı haberi gördüm.
Herşeyi çok kolay buluyorlar.Bu kadına sadece yardım etmek istemiştim.Ama başıma gelenlere bak.
"MINJI!!"
"Of haerin noldh gene."
Haerin heyecandna ölecek gibi "heryerde aynı haber var.Niye yardım ettinki kıza!" Dedikten sonra heyecanı düştü.
"Of haerin yardım etmeseydimde napsaydim.Resmen önümde kızı azarliyordu." Dedim.
Haerinin bu düşünceyle durması hiç hoş olmayacak.
"Birşey dicem bu kızla konuşsana yanındaki kızı bana ayarlasın."
"Su durumdada şunu düşünüyorsun ya helal sana Haerin."
"Offff nazım çok güzeldi...Sanki...Sana niye anlatıyorum ben ya?!"
"Tamam tamam kızı bulabilirsem konuscam söz."
"AYYY CANIM ARKADASIM." dedi ve sarıldı bende sarıldım.
"Bu arada cuma günü buluşma var.Soobin vb. Ünlüler gelecek."  Dedi.Birde bu çıktı harika.
"Ben gelemem tahminen." Dedim.
"NE ICIN?MINJI!HAYIR IIZN VERMIYORUM BENLE GELECEKSIN."
"Off tamam ya." Dedim ve "birşeyler ister msiin?" Diye sordum.
"Oluurrr" dedi ve birseyler hazırladık.

Haberlere baktım.Gene aynı haber.CILDIRICAM.ALT TARAFI BIR KADINA YARDIM ETTIM.
"Haerin değiştir şunu sinirden cildircam şimdi."
"heryerde niye bu haber var." Dedi ve değiştirdi.
Beraber film izleyerek uyuduk.Ama sıkıntı şu ki saat sabahın 5inde uyuduk.

Sabah uyandığımızda saat 14.00dı.

Hanniden
Uyandım ama keşke uyanmasaydim.Olaya bıçak karışmadığı iyi olmuştu.Yoksa şuan hayatta olduğuma şüphe edecektim.Heryerim ağrıyordu.Başimda Danielle ve Hyein vardı.
"Noldu bana ya?"
"Nolcak O MINJI ADI VERILEN SAHISIN FANLARI SENI DOVDU." dedi.
"Ne."
"Dovuldun hanni dövüldün.Fanlari seni dövdü.Ihbar ettim ama bulamıyorlar." Dedj.
"Off bosver Dani."
Ayağa kalkmaya çalıştım.
"AH" belim başım aciyodu.
Hyein"Bişwy ister misin unnie?" Dedj.
"Hayır tesekkur" diyecektimki çok susamistim "Su verir misin?" Dedim.
"Tamam geliyorum hemenn" dedj ve gitti.
Umarım şu fanlar bana musallat olmazlar.Yoksa hayatta kalma imkanım yok.
"Dani.O kadınla konuşsak mı?" Dedim.
"Bilmem sen istersen konuşuruz."
"Hayır vazgeçtim.Konusmayalim." dedim.
"Yanındaki kız guzel-"
"Dani!"
"TAMAM TAMAM YAA."

Bir süre sonra Hyein geldi.
"Al Unnie." Dedi ve suyu uzattı.
Suyu içtim.Ama su bitmişti.Sanirim çok susamistim.Bir süre sonra doktor içeri girdi.
"Merhabalar, " diyecektiki elimdeki suyu gördü.
"Hayır hayır.Fazla su icmemelisin.Az içebilirsiniz." Dedi.
Anlamamış gözlerle bakıyordum.Ne demek suyu fazla icemicem.Bogazim kopuyo burda.
"Neden?" Dedi Danielle.
"Çünkü zaten seruma takilisiniz.Ordan su geliyor artı birde siz içerseniz iyi şeyler olmaz.Ayrica bir kaç gün burda kalmalisiniz.Cok kan kaybından dolayı hersey olabilir.Kaninıza uygun birini bulmaliyiz." Dedi.
Danielle"bizim uygun değil mi?" Dedi.
Doktor "Hanfendinin A+ Danielle hanım sizinki A- Hyeininde 0+ verme şansınız yok.Hem birini bulasaya kadar burda kalmalı."
OLAMAZ OLAMAZ.BURDA NASIL KALIRDIM BEN.
Danielle"Tamam ben işten izin istiyor-" demistiki
"Hayır gerek yok benim yüzümden aksatma.Hyein sende okuluna git."
"Ama Unnie-" demistiki
"Hayır gidin dedim."
Danielle "olmaz böyle birseyde seni yanliz bırakmıyorum.Her an gelebilirler.Itirazda istemiyorum." Dedi ve giderek müdürü aradı.
Doktor Danielle gidince tekrar konuştu.
"Ayrıca sürekli uyku düzeniniz bozmussunuz.Sagliginiz çok kötü.Ölebilirsinizde.Ama size müdahale ettik.Umarim hayatta kalmayı basarirsiniz."
Dedi.
Vee tabiki gene ama gene sağlığımın 90. Kez bozuk olduğunu ogreniyordum.Farkli doktorlar aynı sözler.Ama gene ölmedim...Ayaktayım.
Doktor gittikten hemen sonra Danielle girdi.
"iş izni tamamdır.Zaten izin vermezse polise verecektim."
"Saçmalama Dani!"
"Sacmalami-" Derken
Arkadan biri girdi.
KIM MINJI VE KANG HAERIN.
Hangi yüzle geldiler acaba.
"Merhaba müsait misiniz?" Diye sordu.
Danielle Haerine bakarak "Tabi tabi geçin "dedi.Onlae bir gitsin nasıl carpicam ben onu.
Bir koltuğa oturdular.
"Geçmiş olsun bunları kim yapt-"
"Senin kahrolası fanlarin." Dedim içimden.O sırada kapıdan biri girdi.
"Polis emniyetten geliyoruz.Sizi kim dövdü gorebildiniz mi?"
"Hayır.Sadece karma bir grup." Dedim.
"Anladım.Dani Hanımın ifadesinde Kim Minjinin fanlari olduğu söyleniyor doğru mu?"
Polis belliki kim minjinin şuan yanımızda olduğunu bilmiyordu.
"N-ne."dedi haerin.
Polis onlara bakınca "Oh kang haerin ve kim minji.Sizi ben bulmadım ayagima geldiniz teşekkürler.ifadenizi alacağım." Dedi.
Ama ben itiraz ettim çünkü meseleyi uzatmak istemiyordum.
"Hayır ben kimseden şikayetçi değilim konunun uzamasını istemiyorum." Dedim.
Polis "Emin misiniz?" Dedi.
"Evet" dedim ve ayağa kalkmaya çalıştım.
"AH"
Danielle "Kendini çok zorlama." Dedi.
Dişimi sıka sıka ayağa kalktım.Bu oclar nasıl dövdü beni.
Polis bir süre sonra gitti.Belliki işine önem vermiyor.Onun ardından doktor girdi.Bjri gidiyo biri geliyor amk.
"Hanni Hanım hala kanı A+ olan birini bulamadık.Verebilcek kişiler kansız kişiler.Ve vermek istemeyende var."
Haerin"A+ mj A+ mi?" Dedj.
Doktor"evet." Dedi.
Minji "benim kanım A+" dedi.Doktor bir süre bakındı."kanınız temiz mi?18+ misiniz,hastalığınız varmi,vermeye uygun musunuz kansız misiniz,"
"Saglikli-"
"Kilonuz uygun mu boyunuz uygun mu?"
"yeter lan.saglikljymis işte." Dedj haerin.
"Sizi alalım o zaman." Dedi doktor ve gittiler.
Dani"Şahsen böyle bir iyilik yapacağını dusunmezdim." Dedi.
Hyein bir süre durdu öylece."A+ mi?Tanıdığım var Soobin?"
"Bosver hyein.cok yorgunum uyuyacağım."
Dedim ve gözlerim kapandı.
İlahi bakış açısı.
Doktor ,Haerin ve Minji bir süre sonra döndüler.Hemşireler serumla kan dolu serumu degistiriyordu.

Kan dolu serumdan hemşirenin küçük bir hatası yüzünden çok fazla kan dokulmustu.
Doktor içinden küfür sayarak "SALLY SENI BU ISTEN ALDIRACAGIM.SENIN YUZUNDEN MINJI HANIM KANSIZ KALACAK."
Haerinde doktorla aynı sinirdeydi,ama minji sakindi.Tek sakin olan ve o kadar kanı dökülen kadın sakince izliyordu herseyi.
Sally"Uzgunum..." dedi ve gitti.
"Ben tuvalete gideceğim."
"Haerin dikkatli ol."
"Tamam."
Haerinde Sally adındaki kadını takip etti.
Doktor"Serumdaki kan bitince söyleyin lütfen.Umarim bu yeter." Dedi ve gitti.
Minji Hanninin yanına yaklaştı ve üzerine eğildi.Yuzundeki yaralar dokundu.
"Fanlar bu kadar cani miydi ya?"
"Senin fanın olunca-" Hyeinin ağzını Danielle kapattı ve gülümsedi.
"Öyle demek istemedi kusura bakma."
"Neyse ben gideyim.Haerin bekliyordur." Dedi ve gitti.
SA GENCLIJKKK GELDIMMM SONUNDA YENI BOLUMLE INSALLAH BIR BOLUM DAHA YAZICAMMMM
1000 KELIME YAPTIM GENE 😊🤏
BU ARADA KUCUM BIR DUYURU:
SMUT ASLA YAZMAM YQZAMAM. ESKIDEN YAZMISTIM AMA HIC IYI BIRSEY DEGIL UTANC VERIYOR BANA VE IDOLLERIMDEN SOGUTUYOR O YUZDEN SMUT HARIC HERSEYK YAZABILIRM SADECE KISS YAZAACGIM SAYGILAR.❤️‍🩹

𝙛𝙖𝙢𝙤𝙪𝙨(bbangsaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin