fan musallatları-2

37 3 0
                                    

İlahi bakış açısıyla devam:
Minji gittikten sonra Danielle "Ben kantine gideceğim başında dur." Dedi ve gitti.Hyein başta reddetmek istesede bunu Hanni için yapmak istedi.

Danielle gittikten sonra Hyeinin telefonu çaldı Soobin arıyordu.Hyein Soobine acil aramasını söylemişti.Soobin ise bu mesajı 4 saat sonra görmüştü.
Hyeinde telefonu açmak için odadan çıktı ve disarda konuşmaya başladı.
Bir tane hemşire kimseye belli etmeden içeri girdi.Hyein bunu farketmemisti çünkü arkasına dönüktü.

Hemşire içeri girdi ve serumla uğraşmaya başladı.Ancak serumdan kan sızmaya başlamıştı.Hemsire elindeki iğneyi seruma geçirmişti ve kan çok pis bir şekilde sızıyordu.Bu durum Hanninin canını yakmaya başladığı için yavaşça uyanmaya başlıyordu.Hemsire elindeki iğneyi şak diye Hanninin koluna gecirecekken içeri Haerin girdi.
"S-SEN NAPIYOSUN!" Dedi.
Hemşire yüzünü saklayarak aceleyle çıkacaktıki Minji kapıdan girdi "HAERIN NO-" hemşirenin kanlı üstünü gördü.
"MINJI TUT ONU!" Diye bağırdı.
Hanni uyanmisti ama damarındaki kan tamamen bozulmuştu.Hemsire serumu patlatıp artı olarak serumdaki iğnenin (her neyse) yönünü değiştirmişti.Bu yaptığıyla hanninin kolunun üst tarafı sismisti.Haerin koşarak hemşire düğmesine bastı.Minji gücüyle hemsireyi yerde tutuyordu.Ama hiç zorlanmiyordu.Ustune çok kolay birşey gibiydi.
Hyein içeri girdiğinde bu dehşet verici görüntüyü gördü.Hanninin gözleri kanliydi. "HANNI UNNIE!" koşarak hanninin yanına koştu..Haerin hanniye bakıyordu.
"N-NOKUYOR" daniellede gelmişti.Çok geçmeden hemşire içeri girdi ve "GUVENLIK DOKTOR!" Dedi.
Güvenlik geldiğinde hemsireyi götürdü.Obur hemşire ve doktor Hanniyi iyileştirmeye çalışıyordu.
Haerin"I-IYILESEBILECEK MI?" diye sordu.
Doktor başını salladı "Şuan iyi çok geçmeden yetiştik." Dedi.
Hanni gene uykuya dalmıştı.Danielle Hanninin elini tutuyor Hyeinde Danielle 'e destek olmaya çalışıyordu.
Minji"Haerin s-sen nerden biliyordun bunun olacağını?"
"Tuvalete giderken onu takip ettim." Dedi haerin.
Danielle"Teşekkur ederiz sizin sayenizde kurtuldu." Dedj.

Hanniden
Uyandigimda ne olduğunu anlamamıştım.Bir ara uyandığımda kolum sismisti.Heryer kirmiziydi.
"Dani noldu bana?"
"Merak etme az önce bir kriz olmuştu ama geçti." Dedi.
Ne krizi of.Bir hemşire gördüğüme adım gibi eminim.Hatta aynı hemsireydi.Kanı döken...Döken...Sally.Evet aynı kişiydi ikiside Sally adındaki hemsireydi.
"Aynı kişiler." Dedim zorlukla.
Minji ve Danielle aynı anda
"Ne aynı kişiler." Dediler.
"Hemşire..."
"Kani döktüğünde uyanık miydin?"
"Evet...uyuyor gibi gözüküyordum ama uyumuyordum uyumaya çalışıyordum.Küçuk bir ara gözümü açtım.Ama çabuk geri kapamıştım.Sadwcw sari saçlı hemsireyi gördüm.Ve kan dokusunu..." dedim.
Çok zorlukla konuşuyordum.
"Cıkıcam ben burdan." Dedim ve serumu kopardım.
Minji ve Danielle ayaklandilar.
"NE SACMALAMA" dedi Dani.
"Evet çıkıyorum." Dedim ve ayağa kalktım.
Doktor içeri girdiğinde.
"SERUMU NEDEN KOPARDINIZ."
"Çıkacağım."
"AMA IYILESMEDINIZ!"
"Bişey olmaz." Deyip kalkacaktım ama Minji gelip "yatmalisin." Dedi
Neyse bu seferlik onları dinlesem iyi olacak çok kötü sirtim başım agriyordu.
Onları dinleyerek geri yattım.
"Hemen hemşireler yeni serum takın." Dedi doktor.
Kolumu uzattım daha doğrusu uzatamadim.Minji destek olarak kolumu havada tutmami sağladı.
"Teşekkürler " dedim.
Hemşire serumu takarak gitti.
Haerin"Neyse biz artık gidelim." Dedi.Minjide onayladı ve gittiker.
Aslında burda kalmayacaktım.Sadece herkesin boşalmasi için öyle dedim.
"Dani tuvalete gidip geliyorum." Dedim ve kalktım.
Serum elimde tuvalete gittim.Danielle giderken bana bakıyordu.Sonrasinda hyeine döndü ve sohbet ettiler.
Bende bunu fırsat bilerek telefonumda alarak çıktım.Yolda giderken doktorlar beni görünce dikkat cekmeyeyim diye hem kıyafetini değiştirdim hemde serumu cikartmistim.
Normal biri gibi hastaneden yürüyerek çıktım.
Kimse görmesin diye maskede takmıştım.

Bir süre yolda yurudukten sonra telefonuma bildirim geldi.Yabancı bir numaradandı ve üstüne konum atarak beni tehdit ediyordu.
Yabancı numara;
"Konum"
Bu konuma gel yoksa öleceğin kesin.

Siz:
Kimsiniz?

Yabancı numara;
Kim olduğumu öldürerek mi gostermemi istersin?Polise gidersen gene öleceksin.

Çok stres olmustum en sonunda adam/kadını onaylayarak akşam verdiği saatte oraya gidecektim.

Aksam:
Onun verdiği saat gelmişti.Evden çıktım ve o yere doğru yurudum.Danielle ve Hyein'in şuan beni aradiklarina eminim.

Bir süre sonra onların dediği yere vardım.Keşke varmasaydim.Gene aynı karma gruptu bu.
"Bu sefer daha yavaş olacak korkma." Dedi ve güldü.
"Hemen yedi ya keriz.Seni nasıl öldürebiliriz" dedi ve güldü.Daha yeni atlatamadigim yaralarindan sonra kafamdan aşağı su döktüler.Onun ardından gene dövdüler.Umarim daha yavaş olur...
Minjiden:
Eve doğru gidiyordum.Obür sokaktan bir ses duydum.Acı sesleriydi.Koşarak o yere doğru gittim.Gittigimde şok olmuştum resmen.Karma grup Hanniyi döverek gitmişti.Yüzlerini görememistim koşarak Hanninin yanına gittim.
Hanni uyanikti bu sefer daha az dovmuslerdi.Kafasindan aşağı su dökmüşlerdi.Ustu beyazdı ve iç çamaşırı belli oluyordu.Üstümdeki ceketi çıkardım ve üstünü örttüm.Zorla kaldırarak eve doğru yürüttüm.Haerinle beraber kalıyorduk eve gidince bu manzara karşısında tepkisi nolacakti acaba?
Eve vardığımızda şifreyi girerek girdim içeri.Hanni uyanık olduğu için çok zorluk cikarmiyordu.
Içerden koşarak havlu getirdim.Üstündekj kanları geçirmeye çalıştım.
Haerin tuvaletteydi ve sanırım makyajını çıkarıyordu.
Hanninin üzerindeki kanları silmeye çalışırken
"Üzgünüm beyaz ve su birleşince belli o-" diyecektiki "sorun değil.Ama hastaneden çıkmamıştın ne ara çıktın?"Diye sordum.
"Kaçtım." Dedi
Hastaneden mi kaçmıştı???
"Neden kaçtın?"
"Daha fazla durmak istemedim." Dedi.
"Herneyse şimdi oraya gitmemiz g-"
"Hayır." Dedi.
Israr ettim ama sürekli reddetti.
"Off ozaman napacagiz?bari Danielle-" demiştim ki Haerin tuvaletten çıkmış bizi görmüştü.
"NE DANIELLE MI!ARAYIN ARAYIN GELSIN." dedi.Hay ben bu kızın aklını.Neyse.
Danielle ve Hyeini aradım ve çok geçmeden geldiler.
"HANNI!COK KORKTUM."
"

Sorun yok ayaktayım i-" diyecekken belini tuttu.
"Üstünü değiştirmelisin." Dedi Minji.Haklıydi çok ıslaktim.
"Gel beraber degi-"  diyecekti
"Saçmalama Dani ben değiştiririm." Dedi.
"Gel ben sana kiyafet vereyim." Dedim.
Beni takip etti.Çok üşüyordu cok belliydi umarım hasta falan olmazdı.Kıyafeti ona verdim dolabı kapatirken ustunu çıkardığı icin "ow hemen çıkayım ben" dedim giderken zorlandigini gördüm "Of yardım etmemi ister misin?" Diye sordum.Mecburen başını salladi.

Yardım ettim bir türlüde olsa değiştirdi.Sorun olan bazı kısımlar olmuştu ama mecburdu.
Ustunu değiştirir değiştirmez çıktı.Bende ustumu değiştirip gittim.
Masaya oturarak düşünmeye başladık.
"Benim bir fikrim var." Dedim.Aklımda iyi fikirler vardı....
SELAMMMMM
BU BOLUMUNDE SONUNA GELMISEZZZ SIMDI YENI BOLUMU YAVASTAN YAZMAYA BASLIMMMM💋😝❤️‍🩹

𝙛𝙖𝙢𝙤𝙪𝙨(bbangsaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin