"Ne fikri?" Dedi Danielle.
"Bizimle kalın." Dedim.
Danielle başta afallamisti "Ee hayır olmaz yani, yük olmak istemeyiz." Dedi.
"Hayır bizim için sorun değil" dedi haerin.
TABI ONA SORUN YOK DANIELLE VAR CUNKU.
"Her neyse, benim okulum var nasıl ayarlayacağız?Ben eve mi gideyim?" Dedi Hyein.
"Hayır tabikide.Burdan şoförle göndeririz." Dedim.
Haerin"Ben GIDIP YATAKLARI HAZIR-" diyecektiki,
"İki misafir odamız var haerin sessiz olur musun lütfen?" Dedim.
Danielle"Ben hanni ile kalayım." Dedi.
Hyein"Ben tek başıma kalırım.Sadece sabahları uyandirmanizi istiyorum." Dedi.
"Alarmli yatak ala-"
"Hayır hayır teşekkürler."
"Her neyse ben sizi odanıza gotureyim." Dedj Haerin.Odalarına yerleştikten sonra "Ben film izleyeceğim.Isteyen varmi?" Diye sordum.
"BEN!BEN!" kim diye ararken minicik boylu hanni çıktı.
"Tamamdır."
"Bende iz-"
Haerin araya girerek "Danielle izliyorsa bende izleyim bari." Dedi.
Sabır sabır sabır.
Hyein"OKULUM VAR OF." dedi.Anliyorum şu kızı varya.Bir süre sonra filmi açtım izliyorduk.Haerine baktım danielleyle birbirlerine yaslanmış uyuyorlardi.Hannide uyuyordu ama omzuma yaşlanmıştı.1 günlüğüne misafir odasında yatabilirim sanırım...Sadece bugünlük odamda yatmasına izin vericem.
Yavaşça kucağıma aldım ve odaya doğru gittim.
Çok hafifmjs.
Odanın kapısından içeri girdim ve yatağa yatırdım.Tam gidicem kolumdan tuttu.
"BIRAKMA BENI!" diyodu.
Bismillah noluyo?
Tekrar bırakıp gitmeye çalıştım ama gene aynısı oldu.Bu sefer tekrar gitmeye çalıştım ancak dengede kalmayıp üstüne düştüm.resmen altımda kaldı kız,bir ara gozunu acti ama geri kapadı.Iki dakika bıraksan gidicem.
Refleksle ayağa kalktım gene gidecektim ama gene aynı şey tekrarlandi.
"Hanni,bırak beni." Dedim sürekli ama duyan yok umursayan yok.
En az 10 kere tekrarladık bu döngüyü.En sonunda pes ettim ve yanına yattım.Yattiğim gibide uyumuşum zaten.Hanniden:
Uyandığımda minji yanımdaydı.Bismillah noluyo be.Gece içtim mj ben wcaba?
"MINJI?"
Minji aniden uyandı "OF HANNI.DÜN BIRAKSAYDIN NOLURDU?" Dedi.
Ben mi birakmamisim?
"Ne?"
"Dün film gecesinde uyudun bende dedim seni yatağına yatırıyım zaten hastasın, ama sen bir bırakmadın beni hatta bir keresinde üstüne düştüm.Umarım zarar görmemişsindir." Dedi.
ÜSTÜMEMI NE?
"ustumemi düştün?"
"Evet hanni, istersen kamera kayıtlarını izleyelim nasıl fikir?" Dedi.
"Tamam tamam şaka yaptım inanıyorum sana." Dedim.Gülumswdim.
Gülümsedi ve ayağa kalktı.
Gülüşüm soldu.Bir anda üstünü çıkarınca
"NAPIYOSUN?" dedim.
"Kusura bakma seni unuttum.Genelde sabahları direk kalkar kalkmaz giyinirim." Dedi.
Hay böyle işi.Gozumun önünde üstünü çıkardı.
"Oha kaslı misin?"
"Evet spora gidiyorum."
O üzerini değiştirirken gözümü alamadım.Kası mukemmelmjs.
"Bişey mi oldu?" Deyince kendime geldim.
"O hayır hayır." Dedim ve kalkarak gittim.Bu ani kalkisimla beraber başım sarsıldı ve düşmek üzereydim ki,minji tuttu gene.
DEJA VU FALAN MI YAŞIUORUZ BIZ?
Refleksle kalktım "teşekkürler" dedim ve önüme bakarak gittim.
Danielle beni gormustu.Tam ona doğru gidice.Kan kustum.BU KAN NE AMK.BAŞIMA BUNUN GELMEDIGI KALDI ODA GELDI.TANRIM SEN BANA YARDIM ET.
"Sakin ol Sakin ol sadece kan." Derken bayıldım.Beni kan tutuyordu...Uyandığımda koltukta kolonya ile uyandırmaya çalışıyorlardı.
"UF yeter çekin şu pis kokuyu."
"Oh sonunda uyandın ya?önce kan kusup sonra bayildin bu nasıl birşey?"
"Pff herneyse" dedim ayağa kalkacaktim ki belim hooop devreye girdi.
"ALLAH BELANI VERMESIN." Diyip belimi tuttum.Of ben bir dediğimi yapamiyacakmiyim?
Danielle yardım etti ve oturdum."ben bu fanlarını minji.Sinir bozucular.Birde öldürmedikleri kaldı." Dedi Haerin.
Haklıydı yakında sakat kalicaktim.
"Neyse daha fazla oyalanmayin hadi.Rest-"
"Saçmalama Hanni bu halinle gitmeyi mi planliyosun?"
"Evet.Birşey olmaz y-"
Dedim ve onunla belim acıdı."Tamam kalıyorum.Of."
"Benim katılmam gereken program var." Dedi Minji.
Haerin"Benim yok.Ben dururum sizinle." Dedi.
BUNU BILE DERKEN DANIELLE'E BAKIYOR.
"Tamam ozaman.Bende spora giderim." Dedim.
"OHA HANNI." dedi Minji.
Aslında haklilardi oha demekte, kaç yerim ağrıyor ama spora gidicem ben nasıl bir şeyim yaa🤭
"O zaman bende senle geleyim.Öbür planı iptal edeyim." Dedi Minji.
"Sen bilirsin." Dedjm.
Danielle "Bu halinle nasıl yapcan?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙛𝙖𝙢𝙤𝙪𝙨(bbangsaz)
Fantasybir kafede çalışan hanni adında bir kız sürekli dışlanıp,itip kakılmaktadır,bir restorana biriyle buluşmak için gelen bir kız bu duruma el atar peki ya sonrası??...