Medyadaki sarki hikayedeki Beomgyu'nun vibeini veriyor
Keyifli okumalar!!●
●
●
●Gyu ve haramileri🦖
Hyuka🐧
GÜÜ NAAYY DIINN
Jucie🦊
GünaydınnHyuka🐧
Öküz Gyu kesin LOL oynamaktan gec yatti simdide uyanamiyoJucie🦊
Acmiyo mu telefonuHyuka🐧
Evevett ulasamiyorum aslaJucie🦊
Gidelim uyandıralim şunu yaHyuka🐧
Anahtari var nasil olsa acariz kapiyi✔✔
(12.37)___________________☆____________________
Kafamdan aşağı dökülen buz gibi suyla uyandırıldım.
"GÜÜ NAY DIINN GÜNÜN AYDIN OLSUN GYUU"
"NOLUYO LAN"
"Sen uyanamayinca biz gelelim uyandiralim bari dedik"
"Gerizekali misiniz nesiniz hava zaten yeterince soguk degilmis gibi"
"hadi hadi gel kahvaltida hazirladik sana bak kiymetimizi bil" diyerek ciktilar odadan
"Yani bence zahmet etmelerinede gerek yoktu biraksalar yarin bi gun illa uyanicaktim zaten" diye icimden gecirip yanlarina gittim.
"Oo Gyu bey yataktan kalkabilmisiz, bu pijama ne lan" diyip gulmeye basladi Yeonjun.
"Ayicikli ayicikli takim almis bide cok yakismis Gyu" diyerek ona katildi Hyuka.
"Ne be sanki siz ev halinizle hic giymiyosunuz" diyerek kahvalti yapmaya basladik.
Kahvaltimiz bittiginde kendi aramizda sohbet ederek kahvelerimizi alip salona dogru yuruduk. Biz sohbet etmeye devam ederken kapi caldi.
"Ben bakiyim" diyerek kapiya dogru yurumeye basladim. Kapiyi actim ve karsimda gordugum kisiyle beraber kapiyi kapatmam bir oldu.
"Yok canım, uyku sersemligi var hâlâ o yuzden oyle gormusumdur" diyerek şokumu atlatmaya calistim fakat kapi ard arda tekrar calinca bu sefer tamamen actim.
"Tekrar kapaticak misin?" diye sordu gulerek Taehyun. Evet, Taehyun gelmisti.
"Ne isin var lan burda senin, evimi nerden biliyosun lan sen benim!" diye sordugum sorulara gülmekten cevap veremiyordu.
"NE GULUYOSUN OĞLUM CEVAPLASANA"
"Ya cevaplayacağımda şu hâlini gördükçe bi gülme basıyor" dedi pijamalarimi göstererek ve gülmeye devam etti.
"OLUM BAK CEVAPLAMAK İCİN 3 SANİYEN VAR 3"
"tamam tamam, öncelikle projeyi yapmak icin seni almaya geldim. İkinci soruna" cevap verecegi zaman icerden "GYUU KİMMİS" diye bagirarak Kai ve Yeonjun geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığım ,Taegyu
FanfictionBeomgyu haz etmediği Taehyun ile proje için eş olmuştu. ● -HOCAM HERKES OLSUN BU İBİŞ OLMASIN YA!