Two of hearts

230 28 1
                                    

Sohbet ederek sahile gelmiş ve her zaman geldiğimiz yere oturmuştuk, ben oturuyordum Taehyun is bacağıma kafasını koymuş uzanıyordu. O uzanırken bende onun saçlarını okşuyordum.

"Beomgyu"

"Efendim sevgilim?"

"Çok huzurlu hissettiriyorsun"

Güldüm ve cevapladım "Ben mi sen mi?"

O da güldü ve kapalı olan gözlerini açarak doğruldu ve bana yaklaşmaya başladı. Zaten öpeceğini anladığım için kollarımı boynuna sarmıştım ve mümkünmüş gibi kendime daha çok çrkmiştim, Taehyun gülüp dudağını dudağıma değdirdiği an telefonunun çalmasıyla gözlerini kapatıp benden ayrılarak küfür savurmaya başladı.

Arayan Soobindi, telefonu açtı ve konuşmaya başladı Taehyun.

"Ne var lan ne?"

"Ya iki saattir arkanızdan size bakıyoruz sesleniyoruz hiç mi duymadınız insan bi etrafına bakar ne bu romantiklik?" demesiyle Taehyun arkasına dönmüştü, onun baktığı tarafa baktığında ise bize bakarak el sallayan üçlümüzü görmüştük.

Taehyun telefonu kapatıp bana döndü ve konuştu "Lütfen, hâlâ zamanımız var koşarak kaçalım ha olmaz mı?"

Kafamı sağa sola sallayıp yanıtladım "Emin ol bende çok isterdim, ama ayıp olur yapacak bir şey yok biraz otururuz beraber sonra eve gideriz tamam mı?"

"Peki o zaman" dediğinde üçlü yanımızda belirdi ve üçüde tam aramıza geçip oturdu.

"Ya ayıp ama bizsiz romantizm olur mu hiç" dedi Yeonjun

Söylediklerine göz devirip Taehyun'un yanına geçmek için ayaklandım ki yanımda olan Kai brnden önce davranıp Taehyun'un diğer tarafına geçip iki boşluğunuda kapattı.

O sırada ben tam önünde durmuş ona göz devirip tekrar yerime geçmeye hazırlanırken Tarhyun kolumdan tutup beni kucağına çekti ve sarılıp gülümsedi.

Ben ise anın şokuyla gözlerimi açmış ona bakıyordum. "Bu ne ya mıknatıs gibi" dedi Kai

"Soobin" dedi öksürerek Yeonjun

Soobin ne demek istediğini anlamamış olacakki "Efendim?" diye sordu

Bu sırada Taehyun gülerek Soobin'e "Kucağın boş kalmış onu söylüyor" dedi ve göz kırptı.

Ona gülüp yanağını sıktım ve "Zeki sevgilim gorüyor musunuz?" dedim.

Yeonjun bana iğrenir gibi baktı ve kalkıp Soobin'in kucağına oturdu, bende onu sinir etmek istediğim için "Kıskançç" dedim ve dil çıkarıp Taehyun'a sarıldım.

Bir süre geçmiş ve herkes kendi arasında konuşmaya dalmışken Taehyun kulağıma fısıldadı "Güzelim farkındayım rahatsın ama ben diyorumki artık eve mi gitsek?"

"Olur o zaman kalkayım ben" dedim ve kucağından ayağa kalktım.

O da kalkıp elimi tuttu ve aşağımızda kalan üçlüye bakarak "Sohbetinizede doyum olmuyor fakat artık gidiyoruz biz yarın zaten illa görüşürüz" dedi ve ardından hizlı adımlarla eve doğru yürümeye başladık.

Yaklaşık 10 dakika sonra eve vardık.

Asansörden indik, Taehyun kapıyı açmaya çalışıyordu. Evet çalışıyordu çünkü neredeyse elleri tutriyor gibi anahtarı yerine sokamıyordu.

"Tyun iyi misin sakin o" dememe kalmadan kapıyı açtı ve beni kolumdan tutup içeriye soktu, ardından kapıyı kapatıp beni kapıya yasladı ve öpmeye başladı.

O kadar hızlı öpüyorduki ona ayak uydurmada zorluk çekiyordum, bir süre sonra neredeyse boğulacak gibi hissetmiş ve geri çeklimiştim. Taehyun hâlâ dudaklarıma yaklaşmaya çalışıyorduki elimi ağzına götürerek nefes nefese konuştum "Lütfen sakin olur musun, yani bayılmamı istemediğini düşünüyorum"

Ağzının üstündeki elimi çekip konuştu "Beomgyu"

"Efend" tekrardan sözümü keserek öpmeye başladı. Bir anda beni kucağına alıp koltuğa doğru yöneldi, koltuğa oturdu ve benimde kucağındaki yerimi ayarladı, üstelik tüm bunları öpüşürken yaptı ve bir an bile ayrılmadı.

Artık cidden nefessiz kaldığımı hissedip zar zor ayrıldım ve "YA KANG TAEHYUN" diyerek bağırdım kontrolsüzce.

Yüz ifadesi değişmişti, artık bana gülerek bakıyordu, "Neye gülüyorsun" dedim

"Karşımdaki eser fevkâlâde de ve bu eseri benim yapmam beni mutlu etti Choi Beomgyu" dedi

"Ne varki?"

"Şişmiş ıslak dudakların, dağılmış saçların ve parlayan gözlerin, çok güzelsin Beomgyu"

Tüm vücudumun kızardığını hissediyordum, hemen kucağından kalkıp mutfağın doğru yoneldim ve "Acıktım ben ya yemek mi yapsak?" dedim

"Ben doymak üzereydim aslında ama tamam" dedi ve gülerek yanıma geldi Taehyun, ardından beraber yemek yapmaya başladık.

____________________☆___________________

Bamgyuuuu

Bamgyuuuu: YA CABALİYORUM İŞTE NE KIZIYOSUN TYUN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bamgyuuuu: YA CABALİYORUM İŞTE NE KIZIYOSUN TYUN

Kangthynn: kızmadım güzelim tuz yerine şeker koyuyodun sadece '~'

____________________☆___________________

HELLOO ANNYEONGHASEYOOOOOO
Sınavlarım başladığı için 2 haftalık bir ara veriyorum '~'

Sapığım ,TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin