İnanır mısınız fic yazdığımı unuttum o yüzden 2 gündür bölüm atmamıştım sonra bi girdim wattpade dedim benim ficim vardi...
____________________☆___________________2 yıl önce Taehyun'un gözünden
Önceki okulumuzdan verim alamadığımız için Soobin ile beraber yeni okula gelmiştik. Bu okulu seçmemizin sebebi çocukluk arkadaşımız Jiwoo'nun burada olmasıydı.
Yaklaşık 5 dakika sonra ders başlayacaktı, kimse bizi tanımadığı için garip garip bakıyordu. Bu sırada sınftan içeriye koşarak üç kişi girmişti.
Bizi fark etmemiş olacaklardıkı nefeslenerek sıralarına geçip oturmaya başladılar, aralarından uzun saçlı olan konuşmaya başladı "Kodumun köpekleri ne diye uyandırmıyorsunuz, geç kalıyorduk" dedi
Yanındaki çocuklardan biri cevap verdi
"Aradikta birileri geceye kadar oyun oynadığı için uyanamamış olabilir mi acaba? Senin evine gelene kadarda zaten geç oldu"Diğer çocukta aralarına girip "Tamam susun artık bağrışmayın herkes size bakıyor, hem yetiştik işte" diyerek susturdu onları.
Biraz sonra öğretmen gelmiş ve bize isimlerimizi sormuştu, Soobin kendini tanıtmaya başlarken bahsettiğim üçlü grup bizi yeni fark etmiş olacakki bize daha yeni dönüp garipçe bakıyorlardı. Bu sırada kendini tanıtma sırası bana gelmişti, hocaya dönerek "Ben Kang Taehyun, Soobin ile aynı okuldan geldik, aynı sebepten dolayı." diyerek tekrar önüme dönmüştüm.
Hoca bizimle alakalı bir şeyler söylerken tekrar üçlü gruba dönmüş onlara bakıyordum, ikisi kendi arasında konuşurken uzun saçlı olanla göz göze gelmiştim. O da bana bakıyordu, ben ona bakınca gözlerini kaçırmış dalmış gibi yaparak kafasını iki yana sallayarak arkadaşlarına dönmüştü. Onun bu hareketine gülerek tekrar önüme dönmüştüm.
Sonunda tenefüs olmuştu, fakat ben daha aldığım nefesi veremeden birkaç kız yanıma toplanıp tanışmak stediklerini söylemişlerdi, bu sırada gözüm arkalarında kalan gülerek arkadaşlarıyla konuşan uzun saçlı çocuğa kaymıştı. Yanımda olan bir kıza dönüp, "Şey, şu üçlü grup varya, isimleri neler?" demiştim
Kız bana gülümseyip "Ah, uzun saçlı olan Beomgyu, sağındaki sarı saçlı Yeonjun ve diğeride Huening Kai, çocukluklarından beri yakın arkadaşlar" dedi
"Teşekkür ederim" diyerek Soobin'i kolundan çekiştirip kantine götürmeye başladım. Demek Beomgyuydu ismi
"Ne oluyor lan niye çekiştirip duruyorsun, sohbet ediyordum" dedi Soobin ne olduğunu anlamamış bir şekilde.
"Şu üçlü grup varya"
"HOOP orda dur bir saniye umarım bu işin sonunda bana girip çıkan bir şey yoktur" dediğinde kafasına vurdum ve konuşmaya devam ettim
"Gerizekalı susta dinle bir, uzun saçlı olanla derste göz göze geldim, bana bakıyordu ben bakınca gözlerini kaçırdı"
"E olabilir, dalmıştır." diyerek karşılık verdi sakince Soobin
"Yani, olabilir tatlı çocuk ama eğlenceli görünüyor"
"Alalım mı sana" diyerek güldü Soobin ve devam etti "Jiwoo hasta olduğu için gelmemiş bugün"
"Çıkışta uğrarız olmadı" dedim ve Soobin'e bakacaktımki arkasında gördüğüm üçlüyle gözüm yine adının Beomgyu olduğunu öğrendiğim çocuğa kaydı. Daha ilk tenefusten onu o kadar fazla görmüştümki, ve ne zaman görsem garip bir şekilde göz göze geliyorduk.
Soobin benim baktığım tarafa doğru baktıktan sonra bana dönüp "Şaka maka ilgini çekti galiba çocuk" dedi
"Tatlı birine benziyor, o kadar yani"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığım ,Taegyu
FanfictionBeomgyu haz etmediği Taehyun ile proje için eş olmuştu. ● -HOCAM HERKES OLSUN BU İBİŞ OLMASIN YA!