Film sarmazsa seni izlerim.

360 34 24
                                    

Selam, medyada bölümdeki Kai ve Gyu var

____________________☆___________________

Sonunda cuma gününe, son tenefüse gelmiştik. Uzun zamandır beklediğim film vizyona girmişti ama ne Yeonjun ne de Kai benimle gelmek istemiyordu.

"Ya gelseniz ölür müsünüz köpekler"

"Birsz kibarca sorsan?"

"Canım arkadaşlarım lütfeenn" diyerek aegyo yapmaya başlamıştım.

"Düşündük, yine hayır" diyerek karşılık verdiler.

"Havlıyosunuz, başka bi şey yaptığınız yok köpekler sizi." diyip sırama oturmuştum. Bu sırada kantinden gelen  Taehyun yanıma gelmişti.

"Aegyo ne içindi?"

"Sen nerden gördün lan"

"Her yerde gozüm var benim."

"Ya bayadır beklediğim bi film girdi vizyona, ona gidelim diyorum kimse gelmek istemiyor."

"Hangi filmmiş?"

"Bak bu, bayada güzeldi 1. Filmi 2.side güzeldir kesinn" diyerek telefonumda açık olan filmi Taehyun'a göstermiştim.

"Anladıım, sanki bende görmuştüm bunu ya. Hem bende sinemaya gitmeyi severim.Çıkışta beraber gidelim istersen?"

"Oha gerçekten mi, harika oluur. Çıkışta beraber gidiyoruz o zaman"

"Tamamdıır" dedi Taehyun ve zilin çalmasıyla yerlerimize geçip hocayı beklemeye başladık.

____________________☆___________________

"Oh be bitti sonunda, hiç çekilmiyor biyolojide." diyip çantamı toplamaya başlamıştım. Bir yandanda hızla toparlanıp kapıda beni beklerken Soobinle konuşan Taehyun'u görmüştüm. Araları düzelmiş gibi görünüyordu, onlar adına mutluydum.

Çantamı toplayıp Taehyun'un yanına gittim. O sırada Soobin bana dönüp

"Aa hoşgeldin Beomgyu, Taehyun'da sinemaya gitmeyi falan çok sever, isabet olmuş iyi eğlenceler size." dedi ve Taehyun'a gülerek göz kırptı ve sınıftan çıktı.

Soobin'in arkasından bizde çıkmıştık ve sinemaya doğru yurümeye başlamıştık. Tam okul kapısından çıktığımız sırada Jiwoo yanımıza gelip Taehyun'a seslenmiş bu nedenle durmuştuk.

"Taehyun, bir dakika konuşabilir miyiz?"

"Efendim Jiwoo, dinliyorum"

Jiwoo bana bakıp "özelde biraz" diyerek Taehyun'u başka yere doğru çekiştirdi.

"AAA PAŞAMA BAK ÖZELMİŞ, ÇOK MERAKLIYIZ SANKİ SENİN ÖZELİNE" diye sessizce söylendim. Onları beklerken sıkılarak Yeonjun ve Kai'ye yazdım.

____________________☆___________________

Lahana sarmasi sevmeyenleri disliyoruz🐢

Jucie🦊 ve Hyuka🐧 kişilerini
gruba eklediniz

Beomgyu
Bi kızı dövebilir miyim

Hyuka🐧
???
Niye ayrı grup açtın lan

Beomgyu
Diğerinde Taehyun vardi o yuzden

Jucie🦊
Almasaydın biz mi dedik al diye

Beomgyu
ARKADAŞLAR ZAHMET OLMAZSA Bİ FOKUS LÜTFEN AMK

Sapığım ,TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin