Black wolf

13 0 1
                                    

Ik wrijf in mijn ogen en zie op mijn wekker dat het 7:30 is. "SH*T! zo kom ik nog te laat!" Ik spring mijn bed uit en beland plat op mijn face op de grond. Ik krabbel weer over eind en ren als een speer naar de badkamer. Ik plens wat water in mijn gezicht en kam mijn haren doe wat make-up op en ren weer terug naar mijn kamer. Ik kijk naar buiten en zie dat het prachtig mooi weer is dus trek ik wat luchtigs aan. Ik trek een zwart shortje aan met een wit topje waar op staat "Life" ik trek mijn zwarte zandaaltjes aan en doe een lekker luchtje op.

Als ik beneden aankom zijn mijn ouders al weg dus pak ik maar snel een appel en mijn tas en spurt naar buiten richting mijn fiets. Op de fiets naar school eet ik mijn appel op en gooi hem in de bosjes "Voor de vogeltjes.-" mompel ik.

Ik dump mijn fiets in het fietsen hok en ren naar binnen alle gangen zijn al leeg dus de les is al begonnen dus loop ik maar al vast naar de directeur. Ik klop op de deur en hoor een vage 'binnen'.

" Aaah, juffrouw Stone wat kan ik voor je doen?" vraagt de directeur wanneer ik binnen kom. "Nou ik was te laat dus kom ik een briefje op halen.-" antwoord ik. "Ah, oke hier heb je een briefje.-" En ik pak het papiertje aan. "De volgende keer wel weer op tijd komen! Hé.-" Roept de directeur nog. Voor dat ik de deur sluit roep ik nog dat ik niks beloof en loop naar mijn les.

Ik klop op de deur en wacht tot dat ik een 'binnen' of binnen wordt gelaten. Na 2 minuten maakt mevrouw Smith de deur open. "Hmm, Jesslynn was je ook nog van plan om naar mijn les te komen?-" vraagt ze spottend. "Nou om eerlijk te zijn was ik van plan om weg te gaan maar omdat u zo aandringt kom ik wel naar uw les.-" zeg ik met een mierzoete stem. Mevrouw Smith opent de deur helemaal en ik stap de klas in ik geef het papiertje af en loop naar mijn plek achter in en plof naast Noortje.
"Hey, sinds wanneer ga jij tegen de docent in?-" vraagt ze vol ongeloof. "Ik heb geen idee, ik ben gewoon chagrijnig om dat ik weer te laat was dus als dat mens ook nog gaat zeuren ben ik er wel klaar mee.-" zucht ik ge irriteert. 

De lessen en pauzes gingen zoals altijd sloom voorbij behalve de pauzes dan, maar oke. Ik liep samen met Noortje naar onze fietsen. "Hey, Noor heb je zin om met me mee te gaan?-" "Euhm....ik wil wel maar ik heb mijn moeder belooft om te koken....-" "Aaahhhh, jammer maar oke dan een andere keer.-" Ik stap op mijn fiets en begin mijn weg naar huis. Wanneer ik de afslag wil nemen naar mijn huis kan ik niet verder, want de weg is afgesloten. "WHAT THE DUCK!!! WAAROM NOU WEER UITGEREKEND NU?!-" Schreeuw ik. En paar voorbijgangers kijken me boos aan maar ik trek me er niks van aan. Ik stap weer op mijn fiets en fiets de andere kant op om door het bos te gaan richting mijn huis........

POV Kyle,

Ik hou nu al een paar dagen Jesslynn in de gaten. Zelf weet ze niet dat ik dat doe ze heeft me al wel twee keer gezien. Ik verander weer in mijn pik zwarte wolf met gele ogen en begin te rennen door het bos. Ik hoef vandaag gelukkig geen alpha zaken te doen dus kan ik mooi even rennen en mijn hoofd leeg maken. Ik snuif de frisse geur van het bos op, maar ook een andere hemelse geur. Mijn wolf wordt wild en volgt de geur ik kom uit bij een bos paadje waar een meisje fietst. Ik herken haar meteen...JESSLYNN! Ik achter volg haar stilletjes tot dat ik niet oplet en op een takje ga staan en het breekt en maakt een 'KRAK' geluidje. Ik hoop dat Jesslynn het niet gehoord heeft, maar helaas ze kijkt achterom en kijkt schichtig om zich heen. Ik druk mijn wolven lichaam tegen de grond en blijf roerloos liggen. En kijk door de bosjes heen wat Jesslynn doet. Ze kijkt nog een keer om en fietst dan snel weg. Ik loop nog te twijfelen of ik nog achter haar aan moet gaan, maar laat het en keer terug naar huis....

POV Jesslynn,

Ik kom veilig thuis, maar ik schrok wel toen ik een een takje hoorden breken. Ik ging er maar uiteindelijk maar van uit dat het een vogel was en niks ergs. Ik trek de voordeur open en laat hem met een klap dicht vallen. Ik dump me tas en jas in de gang en loop naar de keuken. Ik maak een kop thee en loop dan met de koekjes trommel en drinken naar de woonkamer. Ik plof in het hoekje van de bank en begin aan mijn huiswerk voor morgen.

Who Am I?//ON HOLD//Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu