Yeni seçimler.

58 5 0
                                    

Yuko: S*ktir git! Sen benim gerçek annem değilsin!

Kadın neye daha çok üzülmüştü bilmiyordu. Yıllar önce canını hiçe sayıp,yangından kurtardığı bu çocuğun ona saygısızlık yapmasına mı yoksa senelerce didinip, yemeğip, içmeyip baktığı çocuğun ona annem değilsin demesine mi? Bir süre daha kapıda gitmemesi için dikildi. Ama ne işe yarayacaktı ki... Bir hiç gibi onu kenara itiyordu. Ağır adımlarla kapıdan çekilip salona gitti. Koltuğa oturdu ve boş televizyona baktı. Yuko bir an için üzüldü ama artık hapsedilmek istemiyordu. Kapıdan çıkmadan son kez annesine baktı. İçinden hoşçakal dedi ve yavaşça kapıyı kapattı. Kadın ise boş boş bakmaya devam etti...

Jasper: VOHOOOOOO İŞTE BENİM S*RTÜĞÜM!! BABANA GELLL

Yuko: s*ktir git. Hayalet çocuk!

Hardy: Ajajajaja duydun mu sevgilim. Yuko yine sinirli.

Emma: kes sesini!

Arkadaşları arabadan inip yuko'nun elinde tuttuğu valizleri aldılar. Sonunda iyi kız olmayı bırakıp isyan etmesi arkadaşlarını rahatlatmıştı. Ama ne oldu da birden bire asileşti orası bilinmezdi.

Jasper:hey... İyi misin? Çok mi kötü geçti. Gidip annen ile konuşmamı ister misin?

Yuko: tabii canım. Git konuş. Şuan kalbine bıçak saplamak onu birazcık sakinleştirir. Hadi hadi...

Emma: yuko s*rtük gibi davranmayı bırak. Sana yardım edebilmek için 4 aydır uğraşıyoruz. Ve alay edilmek yerine teşekkür öpücüklerine boğulmayı tercih ederim! Şimdi gel ve benim bir kralice olduğumu ve o kuru götünü takıntılı annenden kurtardığımı şöyle!

Herkes güldü. Biraz da olsa gergin ortam gitmişti. Aslında başta böyle değildi. Evet her anne korumacıdır. Ama 3 sene önce olanlar yüzünden kafayı kızına takmıştı. Yuko oldukça güzel bir kızdı. Alımlıydı,nazikti, sevecendi ve birçok insanı kıskandıracak kadar güzeldi. Buğday teni yemyeşil gözleri,siyah saçları ve o pürüzsüz tenine bir sanatçı tarafından konulmuş gibi duran 2 beni. O günü yarım yamalak hatırlıyordu. Annesi iş yerinde ufak bir kaza geçirdiği için ini okuldan alamamıştı. Ve evlerine giden kestirme yol ormanın içindeki patikadan geçiyordu. 1 saat boyunca dolana dolana yürümek yerine patikadan gitmeyi tercih etmişti. Sonrası kesik kesikti. Kafasına bir darbe aldığını ve birinin onu arabaya attığını hatırlıyordu. Ellerinin çok sıkı bağlandığı için açıdan ağrılar girdiğini ve o gün burnu tıkalı olduğu için ağzındaki kumaştan nefes almak için mücadele ettiğini hatırlıyordu. Sonra neyse ki aranan bir yamyam yüzünden çevirmeye takılmış ve şans eseri kurtulmuştu. Adam onunla biraz eğlenip, bırakacağını itiraf etmişti. adam kaçırma,ve itiraftan 5 sene hapis cezasına çarptırılmıştı. O günden sonra annesi Olivia kızının arkasındaki bir kuyruk gibi olmuştu. Nereye giderse gitsin takip ediyor,durmadan onu evde tutmaya çalışıyordu. Bu durum belki kaçmak için fazla gibi görünüyor olabilirdi. Ama asıl mesele evde de izlemeye başlamasıydı. Banyo yaparken kapıda beklemesi odasına bir guvenlik kamerası yerleştirmesi. İzleyeceği filmleri seçmesi,giymesini istemediği kıyafetleri yırtıp,yakması. Sonunda canına tak etmişti.
Yuko bu düşüncelere öyle bir dalmıştı ki ormandaki kışlık villaya geldiklerini ancak sevgilisinin onu kucaklayıp,arabadan çıkarmasıyla fark etmişti.

Yuko: Lan durr ne b*k yiyorsun Jasper!

Jasper: bir gün aynı böyle olacak.

Yuko:ne? Ne olacak?

Jasper: evlendiğimizde seni böyle eve sokucam. Ve benim bu diycem. Hayalim bu.

Jasper kapıyı tekmeleyerek açtı. Ardından yuko'yu yere bırakıp,kollarını iki yana açarak.

EYELESS JACK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin