Belki...

31 3 6
                                    

Yuko yüzündeki ılık ıslaklık ile gözlerini araladı. Gülümsedi çünkü gıdıklıyordu. Birden farkına vararak ayağa fırlamaya çalıştı. Fakat hamakta olduğunu unutmuştu ve sert bir şekilde yere kapaklandı. Can acısından bir süre yerde kıvrandı. Ardından kafasını kaldırıp,önünde duran tüylü koca köpeğe baktı. Küfür etti ve ayağa fırlayarak çığlık attı. Şu hayatta ne karanlık ne yükseklik ne böcek ne yılan hiçbir şey korkutamazdı onu. Ama köpekler... Evet çok severdi köpekleri ama doğuştan gelen bir içgüdü ile onlardan uzak dururdu. Ağaca tırmanıp,bir kedi misali dalına oturdu ve sıkıca sarıldı. Defalarca Jasper'a seslendi ama gelen giden kimse yoktu. Bu çok doğaldı çünkü arka bahçedeydi ve tüm odalar ön tarafa bakıyordu. Ne yapacağını bilemez haldeyken bir ıslık köpeği ormana doğru çekti. Yuko bir süre etrafa baktı ama kimseyi göremedi. Köpek yakınlarda havlıyordu ama görünürde yoktu.

...: İnebilirsin ufaklık.

kalın ve ürkütücü bir sesti. Yuko'nun tüyleri diken diken olmuştu inmek ve inmemek arasında uzun uzun düşündü. Ama ağaçta daha fazla duramazdı. ağacın gövdesinden destek alarak yavaşça aşağı indi.

Yuko: şey teşekkür ederim! Eğer ordaysanız...

....

Yuko: tamam. Pekala... B-ben gidiyorum bayım tekrardan teşekkür ederim. Ve eğer sizin köpeğiniz ise lütfen bir daha buralara getirmeyin burası özel mülk...

...

Yuko geri cevap alamayınca sinirlendi ama birşey söylemek istemedi. Arkasını döndü eve içeri girdi. Ama hayatı boyunca unutmayacağı bir travma yaratacak insana teşekkür ettiğini çok sonra fark edecekti...

Yuko öfkeyle odanın kapısını çarptı. Öyle sert çarptı ki duvarda asılı olan tablo yere düştü. Jasper hızla yataktan fırladı. Ve çıplaktı. Yuko onu anadan doğma görünce gözlerini hızlıca pencereye çevirdi. İşte o anda birinin ona baktığını görmüş gibi oldu. Pencereler oldukça genişti. Eğer biri onlara bakıyor olsaydı muhtemelen bakacakları kişi çıplak Jasper olurdu. Jasper bir yuko'ya bir de cam'a bakarak

Jasper: Ne oldu ? Niye böyle daldın?

Yuko:(gözünü pencereden ayırmadan) deminden beri sana sesleniyorum! Bahçede yatarken yanıma köpek geldi! Ağaçta mahsur kaldım! Eğer o adam beni kurtarmaya gelmeseydi!

Yuko durdu. Onu anmak içine kötü bir his uyandırıyordu. Fakat Bundan daha korkunç bir gerçek fark etmişti.düşününce patikadan gelmiş olsaydı onu mutlaka görürdü. Ayrıca evin arka tarafında tek tük ağaç vardı yani ormandan gelse yine görürdü. Peki onun geldiğini nasıl görmedi? Ya çok iyi bir ninjaydı yada

Yuko: siktir. Belkide akşamdan beri benim yanımdaydı!

Tüyleri diken diken olan Yuko hızlıca odadan dışarıya fırladı. Jasper'ın ona yönelttiği soruları bile duymamıştı. Arka bahçeye çıkıp etrafa iyice bakmaya ve kendini yanıltmaya çalıştı. Sarhoştu ve neredeyse çoğu şeyi hatırlamıyordu. Gözleri korkuya büyüdü. Acaba gece ona birşey yapmış olabilir miydi? O uyurken yanına gelmiş ona dokunmuş ya da daha kötüsü!. Yuko panikle yüzüne ve vücuduna dokunmaya başladı. Birşey hissetmiyordu ama hissetmemesi birşey yapmadığı anlamına gelmezdi. Hızlıca içeri girdi. Ve o anda mutfakta yemek hazırlayan Emma ile göz göze geldi. Konuyu dolandırmaya gerek yoktu. Sonuçta en yakın kız arkadaşıydı.

Yuko: ilk cinsel ilişkide ne oldu?

Emma şaşkınlıktan tavadaki yumurtayı yere düşürdü. Bir süre donuk şekilde durdu. Ardından masaya doğru baktı.yuko bakışlarını takip ettiğinde Jasper'a baktığını fark etti. Ki Jasper da onun kadar şaşkındı.

EYELESS JACK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin