Prologue

403 24 8
                                    

LOCATION: Karachi, Pakistan.

"Bhaijaaannn!" A boy shouted.

"Uff! Baraber mein hun tumbare mani." Bhaijaan aka Ali Khanzaada said.

"Ap apne laadle chote bhai ko daantein." Aman said while sulking.

"Konse wale ko?" Ali asked boringly.

"Bhaiya ko." Aman replied.

"Han, bus mera yehi kaam reh gaya hai, ap isko daanto usko daanto, chain se rehna na Dena tum log us bichare ko, or tumhare baking idiot bhai kidhar hain? Jab tak bed se ghaseeto tab tak uthna nahi hai" Ali scolded making Aman pout.

"Bhaijaaannn! Ap mujhe kyu daant rahe hain." Aman whined.

"Tou phool pehnaoun tumhein?" Ali asked sarcastically.

"Kya horha hai?" Ayan asked coming in.

"Toufeeq mil gayi uthne ki tumhein? Hadi utha?" Ali asked.

"Main late soya tha! Or Hadi ka patani Maine dekha nahi." Ayan replied making Ali nod.

"Bhaijaan." A voice came from behind.

"Uth gaye aap, kya Khao ge?" Ali asked.

"Bhai chalo hum marne chalte hain." Aman said.

"Aman! kitni baar bola hai marne ki baatein na kiya karo." Ali scolded making Aman pout.

"Sorry." Aman apologized.

"Arham kahan hain?" Ali asked.

"Yahan hun." Arham came from behind.

"Tumhari addu (adarsh) se baat hui?" Ali asked.

"Kal raat ko hui thi, kyu?" Arham asked.

"Mr. Oberoi se larayi hui uski." Ali said tiredly.

"Ap thake hue lag rahe hain bhaijaan." Arham said noticing the tiredness.

"Back to back 4 surgeries thi, I wanna sleep." Ali said closing his eyes.

"Tou ap sojayen, I'll manage them." Arham said making Ali nod.

"Ye pagal larke tumhara dimaag kharab kardein ge." Ali said.

"Assalam-o-alaikum." A voice came from behind.

"Walaikum Assalam." Arham replied.

"Itni subah subah kahan se aarahay ho tum Anas? don't tell me that you were racing, I swear I will belt you, koi or kaam kaaj (work) nahi hai kya? Ani ne racing krni chordi lekin tum nahi chorhna, maante nahi hona tum log? ab bolo bhi chup kyu ho?" Arham scolded.

"Ap bolne dein ge tou bolunga na bhaiya." Anas said boringly.

"Zabaan dekh rahe hain ap kaisi chal rahi hai iski? koi tameez nahi hai bare bhai se baat krne ki." Arham scolded. It was his fear speaking.

"Arey! Mere pyaare bhaiya, gym gaya tha, kal ap hi taane mar rahe the ke ton (stomach) nikal rahi hai." Anas whined.

"Anyways! jao fresh ho aao." Arham said gently.

"Aru kidhar hai?" Anas asked as he saw his little one missing.

"So raha hai, aaj off tha university se tou maine socha ke neend poori karle warna tou ussey time kahan milta hai." Ayaan said.

"Ye kaisi university hai? Humari university mein tou aisa nahi hota tha." Arham asked.

"Pehli baat uske exams chal rahe hain, and secondly, apko pass out kiye hue saalon hogaye." Anas teased making Arham glare at him.

The Pakistani And The Indians Where stories live. Discover now