Bölüm 9=ESRARENGİZ BİR KÖŞK

24 14 2
                                    

İzel...

Hamburgerleri bula bula bir köşk ile karşılaşmıştık ve çok fena fırtına çıkmıştı dışarıda. Şimşekler gürlüyor ,yağmurlar yağıyor, yerler bataklık dolu...

Tek çare olarak bulduğumuz hamburgerleri alıp köşke girdik.

Köşk baya eskiydi, duvarlarda örümcek ağları, sökülmüş asvalt tahtaları. Ama tahmin ettiğim kadarıyla fırtınayı burada geçirebilirdik.

"Bence fırtınayı burada atlabiliriz çocuklar,ha?" Bunu diyen aslandı ve bize çocuk demesinden nefret ediyordum. Alt tarafı 18 yaşındaydı.

"Bencede kalınır burada ya"dediğimde Melis'e baktım. Melis ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Çünkü her yerde böcekler vardı. Tam o an Melis Doğukan'ın üstüne atladı. "Korkuyorum"derken Doğukan'ın kaslı kolları arasında duruyordu Melis.

"Burada sanırsam eskiden yaşayanlar varmış"diye mırıldandım

"Evet ,varmış ama sonra ne olmuş bilinmez"diye bana karşılık verdi Aslan.

Duvarlarda kanla yazılmış olan yardım edin yazıları yazıyordu. Ve duvara saplanmış bir bıçak vardı.

Ne! Duvara kanla yazılmış yazı mı, duvara saplanmış bıçak mı! Her şeyi daha yeni farkettim . Ve tam o an çığlık attım. Ve burdan çıkmak için kapıya doğru koştum. Dışarı çıktım ve saniyesinde her yerim ıslandı.
Pes ederekten köşke geri döndüm.

Ve hiç beklemediğim bir anda kapılar ve pencereler kapandı ve kilitlendi...

BÖLÜM SONU

ESRARENGİZ KÖŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin